![]() |
Tip Jar har gått 15-tider och under de senaste fem starterna. Art Vandelay har inte presterat sådana tider. Ändå streckades den tre gånger mer än Tip Jar.
Spelarna streckade väl på kuskens utseende.:innocent: |
Glöm inte väldigt dopad top 7 idag. Jag kör 96 rader med spik.
Spik Nadal. 2a till 5e plats 1 och 4 och 10 än så länge. |
Citat:
|
V5 =
Spoiler:
|
Hur mycket körde Örjan in på att gömma sig på innerspåret?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hyfsad lusvarning på Edelsa.
|
Fan ,,,Kajsa du har bästa hästen varför försöka ladda...Tror denna är kla utan galopp...men men..
Torsk.. |
Citat:
Vinnare Nadal B 2,3,4 utan inbördes ordning: 1,6,10 5,6 utan inbördes ordning: 4,7 7a: 3 på ena systemet och 9 på andra 48 kr x 2 = 96 kr |
Citat:
Själv kör jag Nadal vinnare 1,6,7,9,10 utan inbördes på plac 2-6 3 som 7a 480kr |
Citat:
Dom skulle nog lagt V75 4 som top 7 lopp idag, för det känns i alla fall svårare än avd 5. |
Citat:
|
Härliga kallblodslopp . Inte många felfria i guldtäcket.
|
Quotar mig själv...
Citat:
L |
Man måste säga att B O Månsson gjorde en suveränt bra handicap i kallblodsloppet
Många blev stressade och överforcerade sina hästar (galopp!) Vinnarkusken alltid lugn och samlad och värd segern |
3 - 6,7,8. Så går v54 in.
Tack för blås undan du som gav ut den som skräll tips. Hade inga planer på att ta den innan. Tack lazze. 3% på legolas. Ska motspela lite till DD är orolig för 2:an i första och 4 i andra. |
Gunnel Fredriksson pajade nog mångas top 7 spel.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-08-13, 16:15 Dannero Söndag 2017-08-13 Start: 16:24 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Delsbofaks 2: 6, 7, 8, 10, 11, 13 6 x 10,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: Nåt måste man ju prova |
Citat:
|
Snygg stallkörning av JOP. :claps:
Skönt att norrmännen får åka hem tomhänta. |
Ulf Ohlsson - King of kallblod!
|
Värsta JOP stallkörning jag någonsin sett.
|
Helt rätt, vi ska inte skänka bort massa stålar till Norge.
|
Vilken stallkörning och mörkning av J-O Persson . Det var strykningsrisk sa han till tipstidningarna på tekno eld då den inte alls känts bra inför detta. Då gör hästen sitt livs lopp. Undrar hur mycket han lirade?
|
Citat:
|
JOP
Tycker att det är förjävligt mot oss spelare, som
Dom leker med våra surt förvärvade slantar Borde tillsättas en utredning mot Persson Han kör bort sin egen styrning för att Olsson ska vinna Snacka om stötkörning:gun_bandana: |
Citat:
|
Järvsö Birger var rent chanslös mot Kos Odin trots ledning senast, men trots det väljer Jan-Olov Persson att köra i ledningen igen. Detta enbart för att det ska gynna Tekno Eld. Det är så jävla ljust men ändå kommer inte Svenskt Travsport att agera.
|
Citat:
|
Vaf-n, kan OAL sätta två vinnare så kan väl t o m ett klappträ som Tomas Pettersson få till det?
Provar tvilling 4-8,9,11,14 * 250kr Lycka till nu! |
Norrmannen får väl skylla sig själv som "gick i fällan". Han hade inte behövt köra ett skit mot Järvsöbirger, hade plockat ner den ändå. Nu bjöd han in Ohlsson i loppet med sin körning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ge mig Örjan i sista så att jag får en jävligt din DD KÖÖÖÖÖÖÖR
|
Citat:
Vad gäller stallkörningar har jag faktiskt sett värre fast om mindre pengar.Kolla vad Untersteiners håller på med på Halmstad, gärna med "hjälpryttaren" Ingves.Ibland offrar de TVÅ hästar för att en tredje skall vinna.Undrar vad ägarna till dessa två tycker om det... |
Ingen lycka hos legolas idag. Undrar om någon lyckades sätta P54an.
|
Riktigt svår rad idag även om vi fick Nadal Broline gratis.
|
Pihlström till Travronden:
"Spelmässigt tror jag att min andra häst,som lär bli bortglömd, är mer intressant." Har lärt mig att Pihlström sällan kan tas på allvar. Idag hade han dock rätt... |