Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Umåker v64 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29609-umaker-v64/)

Gotland 2017-08-11 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 539097)
Vad tror du om barfota JENNY SHORE Olle?

Nedstruken till spår 5! Platslir till drygt 3 ggr kanske kan rädda dagen!

asgaya3141 2017-08-11 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 539101)
Ingen aning. Är det någon tjej som ska uppträda barfota på Malmöfestivalen i kväll?

Näää.. Olle. V3 så klart. Bättre omsättning än P76 ;)

olle 2017-08-11 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 539104)
Näää.. Olle. V3 så klart. Bättre omsättning än P76 ;)

Ah. Inte kollat. Slog över till viasat sport premium efter V64 loppen för att kolla andra halvlek mellan Arsenal och Leicester

legolasse 2017-08-11 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 539097)
Vad tror du om barfota JENNY SHORE Olle?

Findus MM! På tal om barfota! Två starter på den balansen - grymma prestationer! All In!

legolasse 2017-08-11 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av legolasse (Inlägg 539107)
Findus MM! På tal om barfota! Två starter på den balansen - grymma prestationer! All In!

Asch, det var den styrningen emot!!! Kör på säkerhet i början du vinner ändå var mitt råd till kusken.

flaque 2017-08-11 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 539083)
Varför går jackpotten till Galoppen??? Sjukt

Så har det alltid varit. Blir det jackpott på galoppen går den till travet.

Och det måste väl vara lika sjukt eller????

olle 2017-08-11 22:53

Citat:

Ursprungligen postat av flaque (Inlägg 539109)
Så har det alltid varit. Blir det jackpott på galoppen går den till travet.

Och det måste väl vara lika sjukt eller!!

Dock omsätter galoppen betydligt mindre än travet. Finns dom som spelar på allt, men sammantaget är det till fördel för galoppen. Dom får dessutom extra omsättning på måndag pga jackpoten. Inga riktiga travlopp av kvalitet på månd kväll helker. Breddlopp hela kvällen i Mantorp.

Vad gäller antalet hästar måste Jägersro galopp slå alla tiders bottenrekord på V64. Två lopp med 6 hästar, ett med 8, ett med 9 och två med 10 hästar. Innan strykningar totalt 49 hästar i de 6 V64 loppen. 8 hästar per lopp. Det är väl normalt inget som får speltarmen att suga på storspelarna .

flaque 2017-08-11 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 539111)
Dock omsätter galoppen betydligt mindre än travet. Finns dom som spelar på allt, men sammantaget är det till fördel för galoppen. Dom får dessutom extra omsättning på måndag pga jackpoten. Inga riktiga travlopp av kvalitet på månd kväll helker. Breddlopp hela kvällen i Mantorp.

Vad gäller antalet hästar måste Jägersro galopp slå alla tiders bottenrekord på V64. Två lopp med 6 hästar, ett med 8, ett med 9 och två med 10 hästar. Innan strykningar totalt 49 hästar i de 6 V64 loppen. 8 hästar per lopp. Det är väl normalt inget som får speltarmen att suga på storspelarna .

Jag kan hålla med om att det är en stor fördel för galoppen. Jag spelar inte själv på galoppen.

Men jag anser fortsatt att det är lika sjukt. Får travet jackpott pengar från galoppen hörs inget annat en nu fick vi lite mer pengar i potten.

Strappa71 2017-08-13 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av flaque (Inlägg 539112)
Jag kan hålla med om att det är en stor fördel för galoppen. Jag spelar inte själv på galoppen.

Men jag anser fortsatt att det är lika sjukt. Får travet jackpott pengar från galoppen hörs inget annat en nu fick vi lite mer pengar i potten.

Fast.andelen JP på galoppen känns som väsentliht lägre än det favoritbetonade vardagstravet.

Om min känsla stämmer så är det inte lika sjukt åt båda hållen.