![]() |
Citat:
|
Tänk på att Lugauer leder volten, kan bli lite hursom. Veijos kuskform för dagen är ett frågetecken.
|
Har aldrig förstått varför Veijo kör hästar, killen e duktig på att träna och inte att jag är ond och säger detta men killen väger en del och hästarna ska dra alla dessa kilon det är skillnad när 50kgs Erik eller Björn kör mot Veijos 130kg eller vad han kan väga. Kan inte spika Trot helt pga kusken. Tror dessutom att Bergh vinner första och att Lugauer kan vara luringen.
|
Jag tror han är före Trotten, sedan får vi se hur det blir med Lugauer.
Citat:
|
Citat:
(Skickar en övertydlig intervju till dig via DM Twitter, får ju inte postas här) |
Ulf Eriksson spetsar väl, lätt?
Citat:
Bra spik att inleda dagens V75a med! |
Bergarn's är snabbare, men har ju betydligt sämre spår.
50/50, vi får se. /p Citat:
|
Ok går på carabinieri hoppas ni har rätt :) 4 spikar idag ????
P76-1 1, 2, 4, 6 P76-2 4 EUROPHILE AM P76-3 5 CARABINIERI P76-4 3 IT'S SHOWTIME ZAZ P76-5 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 P76-6 4 ON TRACK BANDITEN P76-7 3, 6, 7, 9, 10, 11 |
Conni i spets? Tror jag när jag ser det...
Citat:
|
Här är utr.ändringar till V75 Romme. Taget från MinAndel.se
V75-1 4 Angle of Attack, med troligen vanlig vagn nu. V75-2 3 Helloise Boko, halvstängt huvudlag nu. 4 Europhile Am, första med rycktussar. 7 Crucified, Open eye-huvudlag och rycktussar. 10 Bravo Qira, första barfota runt om. 11 Unique Madonna, eventuellt första mer ryckhuva. V75-3 9 Food Money, skor runt om och öppet huvudlag. V75-4 1 Nillans Kavat, eventuellt barfota runt om, tredje gången i karriären. 4 Rambo Rivner, eventuellt helstängt huvudlag nu. 5 Pepper Broline, eventuellt första barfota runt om. 9 Global Traveler går för första gången barfota runt om och med bike. 10 Phototoy går barfota runt om som näst senast. 11 Overthehill, Första gången med Johnny Takter. V75-5 1 Natosi Goj, på med bike nu, dock ej första gången. 2 M.T.Joinville,, kanske första ryckhuva nu. 6 Edindy, barfota runt om och kanske bike. 9 Albäck Amy lättas till aluminiumskor. 10 Zeus Karsk går eventuellt barfota fram. V75-6 1 Van Kronos, barfota runt om. 3 Executive Caviar går eventuellt första barfota runt om. 5 Global Unlimited går första barfota runt om. Örjan i sulkyn. 9 Capitol Hill går barfota runt om. 10 Twist of Fate går första barfota fram. Har gått med skor i alla sina starter. V75-7 2 Mystery Love, eventuellt barfota runt om. 6 Barkevious Mingo är accinerad efter senaste starten och har stått över träningspass 7 Mellby Drake, första barfota runt om. |
Citat:
|
Citat:
|
|
Citat:
|
|
För mina kvarvarande fem riksdaler på Legolas...
P76-1 2, 4 - P76-2 1, 2, 3, 4, 5 - P76-3 1 CHARRUA FORLAN - P76-4 12 URET - P76-5 3 SMEVIKENS CRUISER - P76-6 2 LUCIFER LANE - P76-7 10 ROLEX BIGI - |
Lastade också in ordentligt på Legolas.....puuuh....
P76-1:4,8 P76-2:4 P76-3:5 P76-4:1 P76-5:6,8 P76-6:4,10 P76-7:9 |
Spelupplägg
Citat:
Max 1 vinst Carabinieri och Trot Kronos Max 1 vinst för Highland Park, M.T Joinville och Executive Caviar. Utgång i avdelning 2 på Callela Lisbeth (dagens stänkare på strecken om fördelningen står sig), avdelning 6 på 5 Global Limited (7% på färdigställd Bååth-häst?!). Dagens tvillingdrag: 5 Must Have, 12 Uret |
Kan Sjöström rensa allt i sista med Final Oak?
|
Citat:
Robban var laddat |
Gjorde en V4 för att få speldeg till V75
1) 2 2) 2,3,4,7,9,10,14 3) 3,4,8,9,10,11 4) 2,6,11 Kostar 252:-. |
"Tar böterna och kör barfota." Precis sånt spelare älskar.......
|
Citat:
|
Storfavoriten Dragon Tooma i första V4 var en riktigt usel favorit.:idiot:som jag spikade.
|
Dagens första favoritfall, megalampan i V4:1 kunde absolut ingenting trots hyfsat vilsam löpning.
Fortsättning följer! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Inte spelat V4, är skitsamma vilken häst, inte ok detta ofog. Spelare vill ha korrekt info. 500:- i böter avskräcker ingen. |
Citat:
|
Bombibitt S.I.R. måste ju har varit en enorm dagslända?
|
Citat:
|
Vad fint hon kör, Kim... :claps:
|
Bergh informerar på TV om att Mellby Drake inte går ffg ¢¢ idag som sagts innan men ändrat på sekretariatet har de inte gjort ännu. Intressant se när de kommer in, efter eller innan spelstopp.
|
I guld så är väl Carabinieri överspelad? 69% på ett varmblod som inte ens får spets? Blir väl som alltid "när två träter" så förstahästen är definitivt 10 Fire to the rain som har sett formstark ut i senaste två och ligger därbakom i tredje-fjärde ytter och väntar till 500 kvar.
Sedan litar jag på att arrangören/ATG har stenkoll som vanligt och lägger det loppet där favoriten har en kanonchans i just första avdelningen som brukligt för att hålla intresset högt hos de som spelar. 2 Trot Kronos kan väl inte förlora detta ens med tjocke Veijo i sulkyn. |
Citat:
|
Och där så försvann nog Trot Kronos chans va?
|
Citat:
Vem fick för det? ;-) |
Citat:
|
Citat:
|