Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-19, 18:16   #151
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Det är ju samma person eller samma gäng som satt med de 3 systemen, högst troligt. Körde väl reducerat..

Vad landar jackpoten på nu till nästa lördag?
Just nu ligger det 32 millar i den jackpotten.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 18:16   #152
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 184
Standard

Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen med 4 rätt. Mycket fina lopp!
gysen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 18:22   #153
 
Reg.datum: aug 2016
Inlägg: 715
Sharp$: 1715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Just nu ligger det 32 millar i den jackpotten.
Hur stor % av omsättningen går till 7-rättspotten? Har glömt. Vill räkna ut ungefär vad jackpoten kommer landa på.

EDIT: Räkna ut från en annan v75a. Ca 26% går till 7 rättspotten. Så om vi räknar på en omsättning på 100 miljoner nästa lördag så har vi 26 + 32 miljoner. Så runt 55-60 miljoner jackpot.

Senast redigerad av Cyran den 2017-08-19 klockan 18:32.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 18:39   #154
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Hur stor % av omsättningen går till 7-rättspotten? Har glömt. Vill räkna ut ungefär vad jackpoten kommer landa på.

EDIT: Räkna ut från en annan v75a. Ca 26% går till 7 rättspotten. Så om vi räknar på en omsättning på 100 miljoner nästa lördag så har vi 26 + 32 miljoner. Så runt 55-60 miljoner jackpot.
Stämmer. Men sen har vi ett gäng med omgångar kommande vecka som också kan fylla på jackpotten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 20:10   #155
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ONE_PERRA Visa inlägg
Ni får lär er här att Perra kommer kommentera allas inlägg här oavsett vilka ni är.

Jag skiljer inte på någon.

Sedan får ni ha överseende med min stavning mm. Hoppas ni fattar ändå

Hoppas vi kan ha det trevligt bara
Hur länge tycker du det är kul? På riktigt? Att varenda vecka störta in här och spamma trådar och tro att alla bara ska acceptera dig. För att du har nån jävla rätt att vara här. Det har du inte. Man behöver uppföra sig för att få vara här. Du verkar inte förstå det, nånstans. Jag är så jävla trött på dig Perra.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5), Lazlo (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 05:49   #156
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Grymt nöjd med gårdagen

12.Monfalcone blir äcklig idag.


Postat av: spiken 2017-08-19 12:40:13




Tungbanehästen kommer skrälla idag.Hoppas den inte blir obehaglig för många av er när den spurtar på ett bra sätt.

Bara 0%
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 05:52   #157
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Bara att gratta Sveriges bästa E-3Kung som alltid ställer i ordning till dessa lopp.Inte oväntat att han skulle vinna båda loppen den där Båth.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 08:49   #158
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tycker det är smaklöst att håna Kajan för hans alkoholism. Han har gjort det jävligt strongt som har blivit nykterist, dessutom blivit en av landets bästa kuskar på äldre dar.
Jag har inte hånat Kaj, bara uttryckt mig något mustig. Jag är dock lite överraskad att mitt inlägg väcker sådan avsky då det finns många inlägg i samma stil och också värre som gäller andra kuskar.
Finns det kuskar som har någon slags frikort eller andra som man ska hacka på?
Blir det olika reaktion beroende på vem som skriver?
Behandlas inte alla skribenter lika av El Moderato?
Är Olle number one på forumet?
Är forumet en sammanslutning för inbördes beundran där nya skribenter inte är välkomna?
Svar önskas om ni kan och har tillräckligt mycket ryggrad!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 10:13   #159
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Jag har inte hånat Kaj, bara uttryckt mig något mustig. Jag är dock lite överraskad att mitt inlägg väcker sådan avsky då det finns många inlägg i samma stil och också värre som gäller andra kuskar.
Finns det kuskar som har någon slags frikort eller andra som man ska hacka på?
Blir det olika reaktion beroende på vem som skriver?
Behandlas inte alla skribenter lika av El Moderato?
Är Olle number one på forumet?
Är forumet en sammanslutning för inbördes beundran där nya skribenter inte är välkomna?
Svar önskas om ni kan och har tillräckligt mycket ryggrad!!
Du är en mobbare, som inte vet var gränserna går. Syns väldigt ofta i dina inlägg.
Hur gammal är du ?
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 10:44   #160
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Jag har inte hånat Kaj, bara uttryckt mig något mustig. Jag är dock lite överraskad att mitt inlägg väcker sådan avsky då det finns många inlägg i samma stil och också värre som gäller andra kuskar.
Finns det kuskar som har någon slags frikort eller andra som man ska hacka på?
Blir det olika reaktion beroende på vem som skriver?
Behandlas inte alla skribenter lika av El Moderato?
Är Olle number one på forumet?
Är forumet en sammanslutning för inbördes beundran där nya skribenter inte är välkomna?
Svar önskas om ni kan och har tillräckligt mycket ryggrad!!

Problemet med dig verkar vara att du sällan ser saker på ett sätt som dom flesta andra gör. Är det då alla andra som ser det fel eller du?

På ditt forum så kan det såklart vara din bedömning som gäller hela tiden men på det här forumet så är det den allmänna uppfattningen som gäller och reglerna som finns ska följas av alla.

Om 10 personer tycker att ditt inlägg är smaklöst och ett hån medans du endast tycker det är "mustigt" så får du försöka inse att det du skrev uppfattas inte som du hade tänkt dig. Om du nu ens tänkte innan du skrev, det är ju lätt att försöka spela lite oskyldig så här i efterhand.

Det kan då vara dags att förändra sitt sätt att vara för att fungera tillsammans med andra medlemmar på forumet och även för att skapa en trevlig och positiv stämning.

Du borde ju själv veta med dig efter flertalet varningar och även avstängningar sedan tidigare att du ligger hela tiden på gränsen.

Varför inte då göra det enkelt för sig själv när du blir sugen att skriva något "mustigt" så låter du bli och skriver något mer normalt? Vill du klaga på en kusk så gör det på ett snyggt sätt.

Du tänker såklart på dina rapporteringar som inte lett någonstans. Det spelar ingen roll hur mycket du ogillar ett visst politiskt parti, det är inget regelbrott att ha en avatar som är en bild av ett parti som svenska folket valt in i riksdagen. Sen råder det ju såklart delade meningar om deras politik men detsamma gäller ju för samtliga partier. Det är ju lite så det fungerar i ett demokratiskt samhälle där tanken är att alla ska få säga sitt även om du kanske hade önskat att ha det på något annat vis.


För att svara direkt på dina frågor:


Finns det kuskar som har någon slags frikort eller andra som man ska hacka på?

Jag är inte speciellt insatt i trav så jag vet inte vilka kuskar som gjort vad eller inte men som jag nämnt ovan så finns det väl en allmän uppfattning om vad som är okej eller inte. Att försöka håna någon som tagit sig ur ett svårt missbruk (om det nu stämmer) känns väl inte bra någonstans och kan inte du ha den uppfattningen så är det synd om dig.

Blir det olika reaktion beroende på vem som skriver?

Självklart blir det olika reaktioner beroende vem som skriver. Man får ju välja vilken bild av sig själv man ska framställa på ett forum och du som väldigt ofta väljer att vara negativ men lika sällan bidrar med något konstruktivt kommer ju skapa sig mer ovänner än vänner. Om en produktiv person gör ett litet snedsteg så kommer dom flesta kunna ha överseende med det men om du för 50:e gången skriver något olämpligt så är det klart folk börjar tröttna.

Behandlas inte alla skribenter lika av El Moderato?

Alla skribenter behandlas lika från start men även här så bygger man ju upp en bild av vem man är och kan också behandlas utefter det. Personer som fått flera chanser men ändå hela tiden bryter mot reglerna trots att vi försöker hänvisa dom till rätta har ju såklart närmare till en eventuell avstängning än personer som aldrig bryter mot regler.

Alla inlägg som rapporteras hanterar vi och när dina inlägg rapporteras för 100:e gången så har du ju haft rätt många chanser och det är klart att vi kan göra en annan bedömning än för en ny person som gör sitt första övertramp.


Är Olle number one på forumet?

Börjar bli så jävla tröttsamt med alla skriverier om "Olle". Den användaren bidrar mer till forumet på 1 inlägg än vad du och alla andra som kritiserat honom har gjort på samtliga inlägg ni skrivit.

Olle bidrar med massor till er medlemmar på forumet och han gör det helt och hållet på eget bevåg men ändå så ska han behöva stå ut med hån från personer som inte klara av att bidra med mer än något meningslöst fylleinlägg ibland.

Om du inte klarar av att bidra med något positivt till forumet så får det väl vara så men ge fan i att gå på andra som faktiskt är duktiga.

Patetiskt rent ut sagt!


Är forumet en sammanslutning för inbördes beundran där nya skribenter inte är välkomna?

Nu kan man väl klart konstatera att du och "Perra" varit och nallat på samma flaska då era tankegångar är precis lika löjliga.

Inget forum är så "öppet" som sharps då alla är välkomna och vi kontrollerar inte vilka inlägg som postas innan vi släpper igenom dom vilket det kan vara på diverse chattar och liknande.

Alla är välkomna och vi önskar att vi blir fler och fler som bidrar.

Självklart förutsatt att man följer dom enkla reglerna som finns på forumet och håller en god ton. Det är vanlig vett och etikett för dom flesta men för dom som inte klarar av att följa reglerna så tvingas vi tyvärr gå in och agera för att saker och ting inte ska spåra ur.


Mer RÄTTVIST än så kan det inte bli och vi måste ha regler för att skydda våra medlemmar från diverse otrevligheter som har en tendens att förekomma. Dom som inte klarar av att följa reglerna trots flera chanser till förbättring har bara sig själva att skylla. Det är dags ni börjar inse det istället för att dra på sig offerkoftan.


Vi låter ditt lilla snedsteg gå för denna gången trots att du egentligen förbrukat alla chanser. Förhoppningsvis så förstår du att det är läge att skärpa sig nu men jag räknar väl med att du tyvärr är tillbaka i samma gamla spår inom kort och vi tvingas stänga av dig innan månaden är slut.


Ha en härlig söndag gott folk!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5), legolasse (+10), jomtien (+10), Spiritus (+5), mattiasb (+10), Dropkick (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 11:27   #161
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vad gav Legolas idag på sex och fem rätt?
När ingen har alla rätt på Legolas delar man ut alla pengar till dem som fått flest antal rätt.

Så länge det minst är några 100 tusen i potten blir nästan alltid "bra betalt" för den som får flest antal rätt ( undantaget om någon får in en "miljonvinnarrad", men om man siktar så högt får man skylla sig själv )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 11:29   #162
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Problemet med dig verkar vara att du sällan ser saker på ett sätt som dom flesta andra gör. Är det då alla andra som ser det fel eller du?

På ditt forum så kan det såklart vara din bedömning som gäller hela tiden men på det här forumet så är det den allmänna uppfattningen som gäller och reglerna som finns ska följas av alla.

Om 10 personer tycker att ditt inlägg är smaklöst och ett hån medans du endast tycker det är "mustigt" så får du försöka inse att det du skrev uppfattas inte som du hade tänkt dig. Om du nu ens tänkte innan du skrev, det är ju lätt att försöka spela lite oskyldig så här i efterhand.

Det kan då vara dags att förändra sitt sätt att vara för att fungera tillsammans med andra medlemmar på forumet och även för att skapa en trevlig och positiv stämning.

Du borde ju själv veta med dig efter flertalet varningar och även avstängningar sedan tidigare att du ligger hela tiden på gränsen.

Varför inte då göra det enkelt för sig själv när du blir sugen att skriva något "mustigt" så låter du bli och skriver något mer normalt? Vill du klaga på en kusk så gör det på ett snyggt sätt.

Du tänker såklart på dina rapporteringar som inte lett någonstans. Det spelar ingen roll hur mycket du ogillar ett visst politiskt parti, det är inget regelbrott att ha en avatar som är en bild av ett parti som svenska folket valt in i riksdagen. Sen råder det ju såklart delade meningar om deras politik men detsamma gäller ju för samtliga partier. Det är ju lite så det fungerar i ett demokratiskt samhälle där tanken är att alla ska få säga sitt även om du kanske hade önskat att ha det på något annat vis.


För att svara direkt på dina frågor:


Finns det kuskar som har någon slags frikort eller andra som man ska hacka på?

Jag är inte speciellt insatt i trav så jag vet inte vilka kuskar som gjort vad eller inte men som jag nämnt ovan så finns det väl en allmän uppfattning om vad som är okej eller inte. Att försöka håna någon som tagit sig ur ett svårt missbruk (om det nu stämmer) känns väl inte bra någonstans och kan inte du ha den uppfattningen så är det synd om dig.

Blir det olika reaktion beroende på vem som skriver?

Självklart blir det olika reaktioner beroende vem som skriver. Man får ju välja vilken bild av sig själv man ska framställa på ett forum och du som väldigt ofta väljer att vara negativ men lika sällan bidrar med något konstruktivt kommer ju skapa sig mer ovänner än vänner. Om en produktiv person gör ett litet snedsteg så kommer dom flesta kunna ha överseende med det men om du för 50:e gången skriver något olämpligt så är det klart folk börjar tröttna.

Behandlas inte alla skribenter lika av El Moderato?

Alla skribenter behandlas lika från start men även här så bygger man ju upp en bild av vem man är och kan också behandlas utefter det. Personer som fått flera chanser men ändå hela tiden bryter mot reglerna trots att vi försöker hänvisa dom till rätta har ju såklart närmare till en eventuell avstängning än personer som aldrig bryter mot regler.

Alla inlägg som rapporteras hanterar vi och när dina inlägg rapporteras för 100:e gången så har du ju haft rätt många chanser och det är klart att vi kan göra en annan bedömning än för en ny person som gör sitt första övertramp.


Är Olle number one på forumet?

Börjar bli så jävla tröttsamt med alla skriverier om "Olle". Den användaren bidrar mer till forumet på 1 inlägg än vad du och alla andra som kritiserat honom har gjort på samtliga inlägg ni skrivit.

Olle bidrar med massor till er medlemmar på forumet och han gör det helt och hållet på eget bevåg men ändå så ska han behöva stå ut med hån från personer som inte klara av att bidra med mer än något meningslöst fylleinlägg ibland.

Om du inte klarar av att bidra med något positivt till forumet så får det väl vara så men ge fan i att gå på andra som faktiskt är duktiga.

Patetiskt rent ut sagt!


Är forumet en sammanslutning för inbördes beundran där nya skribenter inte är välkomna?

Nu kan man väl klart konstatera att du och "Perra" varit och nallat på samma flaska då era tankegångar är precis lika löjliga.

Inget forum är så "öppet" som sharps då alla är välkomna och vi kontrollerar inte vilka inlägg som postas innan vi släpper igenom dom vilket det kan vara på diverse chattar och liknande.

Alla är välkomna och vi önskar att vi blir fler och fler som bidrar.

Självklart förutsatt att man följer dom enkla reglerna som finns på forumet och håller en god ton. Det är vanlig vett och etikett för dom flesta men för dom som inte klarar av att följa reglerna så tvingas vi tyvärr gå in och agera för att saker och ting inte ska spåra ur.


Mer RÄTTVIST än så kan det inte bli och vi måste ha regler för att skydda våra medlemmar från diverse otrevligheter som har en tendens att förekomma. Dom som inte klarar av att följa reglerna trots flera chanser till förbättring har bara sig själva att skylla. Det är dags ni börjar inse det istället för att dra på sig offerkoftan.


Vi låter ditt lilla snedsteg gå för denna gången trots att du egentligen förbrukat alla chanser. Förhoppningsvis så förstår du att det är läge att skärpa sig nu men jag räknar väl med att du tyvärr är tillbaka i samma gamla spår inom kort och vi tvingas stänga av dig innan månaden är slut.


Ha en härlig söndag gott folk!

Hur gör jag för att ta bort mitt konto från Sharps?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-20, 11:44   #163
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Hur gör jag för att ta bort mitt konto från Sharps?
Skicka PM till mig och skriv vad du vill ha hjälp med så ska jag göra så gott jag kan för att lösa det.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td