![]() |
Sovklockan ringde...som vanligt !! Örjan har kostat många miljoner...helt värdelös !!
|
Oj, vad krafter Oasis Bi hade kvar på Dalahästen...
|
Citat:
|
Jag tycker vi ska lugna oss med att såga Örjan innan vi får höra status på hästen.
|
Citat:
|
Tillman på Propulsion så hade den väl tjänat dubbelt så mycket ! ;)
|
Citat:
|
Preparé av Örjan. Det borde vi fattat, när han fick spår 8. Många av er insåg det och garderade. Grattis!:cheers:Vi andra tar på dumstruten.
|
Citat:
|
Citat:
|
Skulle inte förvåna mig om Örjan revancherar och vinner med Global Rebel nu. Blir en slant på det till 40ggr degen :p
|
Citat:
Jo, men hade denna känts dålig så hade han inte ens styrt ut och spurtat som en demon med den. Men, det är klart - hästar kan kännas dåliga och ickeskärpta från start, för att sedan växa sig starkare under loppets gång, så okey - du har rätt, vi kanske skall avvaktata lite... |
Okej, det var en bortkörning eftersom han inte anmärkte något på hästen.
|
Var tvungen att få in Palermo eller Proppen som A-häst för chans på 7 inför sista. Trafikproblem för Palermo o bortkörning av Örjan...synd att de inte bytte kusk på dem så hade man fortfarande haft chansen. :cry:
|
Med tanke på hur klen Piraten har varit en längre tid så tycker jag det är märkligt att inte Örjan kör upp i dödens.
|