![]() |
Citat:
|
Tänk om ludde pojken , bara hade tränat , och låtit andra köra sina hästar
ojojoj |
Citat:
Tror du allvarligt att Kajsa Frick, Leif Witasp och Jörgen Westholm hade haft fler vinster bara för att de flyttat till Jägersro? De kapitalstarka ägarna hade lik förbannat satsat sina pengar hos bra tränare. Det gick trots allt rätt hyfsat för Robert Bergh även fast han var i Norrland. |
10 ggr så mycket på fem rätt hos legolas bet som på 7 rätt hos atg. Ännu mer sjukt när man jämför V5 och P54 .samma lopp.
V5 utdelning atg: 3759 kr P54 legolas 5 rätt: 31546 kr 4 rätt: 220 kr 99 av 100 spelare väljer atg. Helt sjukt. |
Citat:
5 rätt jackpot precis som jag hoppades på, skönt. Känns inte som det blir någon jackpot verken imorgon eller på fredag. I så fall lutar det åt 7 rätts jackpot för det känns inte som några favoritbetonade omgångar precis. |
Citat:
|
Jo.
HELA landet ska vara med, att du är ljusblå , har jag inget emot Men den där MÖRKblåa färgen klär dej jävligt illa |
Citat:
|
Derbyhästarna tränas på följande banor
Solvalla: 4 Halmstad: 4 Jägersro: 3 Kalmar: 1 Inte en derbyhäst från Hela Norrland, ingen från Dalarna , ingen från Värmland. Det är väl där typ 2/3 av landets tävlingsbanor finns idag. Men blir väl ännu mer tävlingar i dom regionerna ändå nästa år. Är ju inte jättelångt att transportera solvallahäatarna till Dalarna eller skogarna i Norrland och Värmland . |
Ge Färjestad och Rättvik en dag till med V75, och lite högre prispengar så kanske det kan hända nåt?
|
Hmm, ser jag rätt att det är V75 imorgon på Åby också?
I så fall.. Varför? |
Citat:
|
Helvete vad han smaskar, Ahlqvist.
|
Citat:
|
Nästa steg är att köra v75 varje lunch också, och sen en till på kvällen. Och så krydda med en superduuuperbooost som gör att en ensam vinnare kan vinna 100 miljarder om man har det 11 siffriga lottnumret rätt....
Hur mycket vatten kan atg vrida ur den redan urvridna stenen? |