![]() |
3%re visade att känslan att gardera upp loppet var rätt analys..tackar.
nästan 2000:- värde efter V65:2 = kan bli kul detta med största favven garderad..(väntar dock på "Murphys law" ....så bara lagom optimistisk,, Hoppas sätta A-häst i nästa 3 Quite wish =17 000:- värde , men "köper min sista c-häst för nästan 80 000:- värde efter 3 avd. L L |
V4:
Spoiler:
L |
Citat:
"ABCD-Villkor 1,2,3,4 A-Hästar 0,1,2,3 B-Hästar " Säger ingenting, vad innebär det? Vad har du för krav på A och B hästarna? Hur många minst? |
Ja ja , värd en vältning ..borde haft den som A-häst såklart ..kan bli en kostsamm miss Tyvärr..
L |
Citat:
Minst 1 A-häst måste vinna. ? Note: kanske är självklart för mig som kört HPT länge. Minst 1 Ahäst max 4 Ingen eller max 3 B Reducering 18 % vilket är väldigt lite men ogillar "fantasireduceringar" med hårda krav. Mvh , L |
Citat:
Det är otydligt är allt jag ville säga. Man vill ju förstå systemet när du postat.. |
Citat:
|
Citat:
L |
Nu är det stor risk att jag spricker på V65 pga A-häst X 1..brukar chansa lite ,ej nödvändigtvis den mest streckade=jag kan missa sys på 10 Man of Steel=Murphys Law..och klantigt spelat ..men om 3:an hållit = Jag är ett Geni:clap:
Man måste chansa ibland för att vara med på de lite större pengarna.. Underworld i nästa för gard med 5 hästar i sista...annars sitter jag med 9 Porthos som spik i sista..(för mest pengar så ger Underwaorld mest betalt =10 000:- värde inför sista...men men , måste ha bra klaff nu..) L |
Citat:
|
Varför svarar 6:an ....suck..
|
WTF!! Vilken sjukt oväntad vinnare, kolla raden på den...
Sanslöst. Inte en enda placering de fem senaste starterna och bara 2 vinster på 25 starter.. edit: Men motståndet har inte mycket bättre seger % och sen kan man notera att det var bara 9an och 12an som gick barfota runt om.. Intressant. Stark prestation av 12, hade vunnit om den inte galopperade. |
Hoppas på pengar tebaks på 5 rätt nu , "nära skjuter man ingen kamel"
L + en LD under tillverkning = 6-9,10,12 X100:- och -1,2 - 12 X 25:- Plus 6- 9,12 X25:- |
LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2017-08-25, 14:01 Mantorp Fredag 2017-08-25 Start: 14:05 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 Top Yllit 2: 3 Mister Zaxis 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: *** :p |
Citat:
(Tror vi får se en överlägsen nu i 6:an) Lycka Till! L |