![]() |
"Avd 6: Xlnt Chili Tripel, obesegrad hemma, Lövgren kan profitera på hårt tempo med vass spurt. "
Xlnt Chili Tripel v6 170725 Jägersro-4 Joakim Lövgren 0 1609 7 12,4a 13,92 100' Obesegrad... |
Citat:
Vad hände på Jägersro 170725? |
Citat:
Blandar du inte ihop denne med någon annan? Danne Edel är väl allt annat än speedig? Denne är väl enbart stark och körs ofta i dödens och har även vunnit därifrån? Högt tempo gynnas den helt klart utav, dock... :cheers: |
Citat:
|
Silver annie
Jätterysare
Startsnabb kraftigt kuskförstärkt bra spår önskedistans! |
2 Volstead stannar ofta i ledningen. Favorit i fara. 7 D.D.'s Hitman är en bättre häst. Han är inbjuden till Paris om någon vecka och går inte med optimal balans. Vinner nog ändå. För den som vill gardera är det 3 och 4.
|
Rätt ska vara rätt
Citat:
|
Seethestar känns som ett spikbud i nuläget. Det enda som kan fälla är om Johnny får iväg sin felfritt.
|
Citat:
Bara jag som tror att SFV kan spara upp spets från spår 1 i samma lopp? Måste ju vara toppchans att vinna som den har sett ut på slutet. |
Jag slänger in en V5:a med två schyssta spikar: Jula Extreme (där det garderas hej vilt - går det så går det) och Mellby Drake (som jag tror tar ner favoriten).
|
Citat:
Nu bör du väl byta när jag skriver så.:cheers: /N |
Mellby Drake kommer bli avslagen av nån smygkörd efter att ha gjort grovjobbet.
|
Citat:
|
Citat:
på senaste 5 starterna 3 galopper. Hela det där loppet är det nog runt 50% galopp på alla som är med |
Citat:
|