![]() |
Citat:
Precis, och jag tycker inte heller vissa speltjänster är särskilt konsekventa i sina värderingar, heller inte flexibla i sina systemkonstruktioner. De kan utpeka en andrahandare som avdelningens bästa drag men favoriten med högst segerchans. När sedan insatsfördelningen svängt och andrahandaren blivit favorit torde viktningen på jokern rimligen omfördelas i och med kraftigt reducerat spelvärde, men den finkänsligheten ser man sällan. Ser det gång på gång hos SV och effekten blir att den på förhand taxerade vinstchansen mest blir för syns skull. För det ser ju proffsigt ut om inte annat. Hur som helst, om man går till sig själv och flexibilitet så är det minst lika viktigt att använda speltjänster för att beräkna hur marknaden flyttar strecken lika mycket som att ta till sig information. Knifetown Winner var för mig ett härligt drag i torsdags men runt 10%. Knallform, kusk med momentum och i mina ögon bättre spetschans än vad allmänna uppfattningen verkar vara. Tror han bara trycker till. Men med trenden som råder går den mer och mer mot att bli ett neutralt streck och jag kommer gå mer på Urgent Call. Man kan koppla fina grepp när icke-kommunare vinner. |
Har bet365 slutat med H2H till V75 på lördagar? Inte släppt oddsen än...
|
Citat:
|
Citat:
Jag är väldigt besviken på H2H hos Bet365 numera, förr bettade jag 5k och uppåt utan problem men nu brukar de inte godkänna hela summan. Sista tilläts jag betta 200kr drygt på en H2H bong och sen justerade de oddset direkt hahahah skojare hela bunten. |
Citat:
|
Citat:
Ta en paus så kommer de höja din limit undan för undan. Var också nere på några hundra för ett år, kanske till och med under 100/spel. Men nu när jag gick in härom veckan såg jag att det går att lägga tusenlappar igen. |
Citat:
|
Hmmm ,
V75:3 - 4 Shadow.W dagens största favorit? Riktigt dålig senast..okej tuff öppning men skall inte skritta i mål på 1.12.3 1640.. Jag vet i tusan..Antingen spikar jag emot eller kanske han kommer med på 4-5 streck pga av tidigare meriter.. L |
V4 =
Spoiler:
Lycka Till , L |
Haha susanne du hade ju vunnit med nos utan att köra galopp.
Dom får nog fixa banan lite. Vann senast på kort på 1.14 med den tiden så hade 1an varit 50 meter före i mål Min fleris sprack ju nuuu.... 1 1 5 7 x 50 |
Ser ok ut med väder och bana. Kom precis online. Upptagen med annat tidigare i eftermiddag.
|
Bold Eagle torskar
|
V4
Inlämnat: 2017-09-09, 15:16 Vincennes Lördag 2017-09-09 Start: 15:15 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 AUBRION DU GERS (14, 7) 2: 6, 8, 9, 11, 13 (10, 7) 3: 5, 11 (3, 7) 4: 3, 6, 8, 11, 16, 18 (7, 10) 1x5x2x6 = 60 rader. 60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod:Nice Låste på Bold Eagle+Twister B, men som tur var blev de en till;) |
Demo blir min spik på LD oddsare från spets,kan gå,bra senast
|
OFF TOPIC men lyssna på denna killen =)
https://youtu.be/jjd89w3TwiM Bland de roligaste jag hört (travrelaterad musik) Lycka till på spelen |
Well ,lite spelpengar blir det nog..
Kvar V4a= 2,5,7,9,12 Ld X 75:- 12.. L |
Citat:
|
Citat:
2, 3, 5, 7, 11, 14 |
Citat:
Mvh , L |
7an vinner. Synd på susanne. Men med det loppet borde 1an vunnit med 20 meter minst
Berghs fel ;( komma å pressa med 12 sådär |
Citat:
|
Citat:
|
Haha...helt osant! :rolleyes:
|
Barfota runt om ffg på Pacific WF. Men ingen vet om Bergh har mixtrat färdigt.
|
Citat:
|
Citat:
Alla måste ju få ändra skor beroende på hur vädret och framför allt underlaget blir. Reijo meddelade ganska sent, att storfavoriten Shadow Woodland körs med skor bak. OK att klaga på den som "mixtrar" - men spekulationer om Bergh finns inget underlag att göra idag. |
Vart en Joker med följande utgångar
1) 8A 2) 2,6,7 matematiskt 3) 4,5,6A 4) 9 Storsjarmören 5) 14A 6) 9A 7) 6A Minst 2 A måste vinna |
Citat:
|
Citat:
|
I nästa vinner 9 Liam Dana...
L (All-in här) L |
Vi som ryggat alla betaltjänsternas system idag nästan borta på allt direkt. Bara Travtjänsten att hoppas på som rankat vinnaren i avd 1 som etta. De andra hade spikat Knifetown Winner eller låst på den och Palermo B. Men kostade väl bara runt 50 000 att lämna in alla deras spelförslag så bara småpengar.
|
Citat:
L |
Citat:
|
Citat:
|
Helt okej början på V75, men det hade gärna fått skrälla lite mer i de loppen.
|
Nära att ditt råd igår Helge om Valborg Marje gått in.
|
Att starta med två spikar som sitter på Tillsammans-bolaget gör inte särskilt ont.... :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Har alltid trott att Paw Mahony är en tjej.
|