Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bjerke 10 Sept (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29920-v75-bjerke-10-sept/)

Gotland 2017-09-10 09:06

V75 Bjerke 10 Sept
 
Blir inget större system från min sida idag. Ska bli kul att se Ferrarin dock!

Lycka till därute!

Torstens 2017-09-10 09:14

vinn eller forsvinn: https://www.youtube.com/watch?v=PSCfdajsPfk

Oscar 2017-09-10 09:23

Slås spelpoolerna ihop en dag som denna?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

kire1111 2017-09-10 10:05

Känns som flerbong el stå över. Då att gå emot vissa av dessa favoriter bara känns löjligt. Skulle det bli bra utd lär det bli en lottorad som går in el en robot i Afrika med stor plånbok som skrattar ända vägen till banken.

Dodo 2017-09-10 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av Oscar (Inlägg 542980)
Slås spelpoolerna ihop en dag som denna?


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Japp

Shooter 2017-09-10 10:27

Jag är inte så säker på att det blir dålig utdelning idag. Många har laddat för de här loppen och det gäller att pricka formen.

olle 2017-09-10 10:42

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 542990)
Jag är inte så säker på att det blir dålig utdelning idag. Många har laddat för de här loppen och det gäller att pricka formen.

Mest unghästfinaler för varm och kallblod. Det gör väl att det är toppchans för atg att generera några jackpotmiljoner till Bollnäs. Det räcker ju för helsidesannonser i veckan om att på lördag är det jackpot på V75." Vill du vara med och dela på miljonerna.. Köp en Harry Boy du också"

Shooter 2017-09-10 10:57

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 542992)
Mest unghästfinaler för varm och kallblod. Det gör väl att det är toppchans för atg att generera några jackpotmiljoner till Bollnäs. Det räcker ju för helsidesannonser i veckan om att på lördag är det jackpot på V75." Vill du vara med och dela på miljonerna.. Köp en Harry Boy du också"

Eller vad sägs om rubriken "En ensam vinnare tog hela potten"! Svårt att veta på förhand hur det kommer att sluta, men det finns förutsättningar för en vettig utdelning på sju rätt.

Basse 2017-09-10 10:57

Vart 1099kr på 7rätt och 19kr på sex förra året.
Då fanns Nuncio till 85% med . Ungefär som Ferrari B.R Idag alltså.
3 favoriter 3 andrahandare och en skräll.

Så nog brukar det bli Favoritbetonat den här dagen.

Ska det bli någon utdelning måste det bli 2 skrällar - minst!
För Ferarri B.R förlorar knappast idag.

Top 7 däremot kan vara dagens intressantaste Spelform. Runt en miljon extra i potten och ser överkomligt ut att få in. Dom 4-5 första platserna på top 7 är ganska troligt att man får in då det är klasskillnad mellan de bästa och de sämsta här.

Jag tänker spela 48 kronorsalternativet och snurra runt plats 6 & 7 med 4-5 skrällar.
Kan vara värt att dra upp skrällen 9 Will Prinsen någon av platserna 1-5.
Vart bara slagen med en halv längd av favoriten Järvsö Pegasus i försöken. Gick i mål med fin fart och såg faktist bättre ut än favoriten sista 150m.

Shooter 2017-09-10 10:59

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 542994)
Vart 1099kr på 7rätt och 19kr på sex förra året.
Då fanns Nuncio till 85% med . Ungefär som Ferrari B.R Idag alltså.
3 favoriter 3 andrahandare och en skräll.

Så nog brukar det bli Favoritbetonat den här dagen.

Ska det bli någon utdelning måste det bli 2 skrällar - minst!
För Ferarri B.R förlorar knappast idag.

Top 7 däremot kan vara dagens intressantaste Spelform. Runt en miljon extra i potten och ser överkomligt ut att få in. Dom 4-5 första platserna på top 7 är ganska troligt att man får in då det är klasskillnad mellan de bästa och de sämsta här.

Jag tänker spela 48 kronorsalternativet och snurra runt plats 6 & 7 med 4-5 skrällar.
Kan vara värt att dra upp skrällen 9 Will Prinsen någon av platserna 1-5.
Vart bara slagen med en halv längd av favoriten Järvsö Pegasus i försöken. GIck i mål med fin fart och såg faktist bättre ut än favoriten sista 150m.

Hur såg det ut åren före det? En omgång är inget bra statistiskt underlag.

olle 2017-09-10 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 542994)
Vart 1099kr på 7rätt och 19kr på sex förra året.
Då fanns Nuncio till 85% med . Ungefär som Ferrari B.R Idag alltså.
3 favoriter 3 andrahandare och en skräll.

Så nog brukar det bli Favoritbetonat den här dagen.

Ska det bli någon utdelning måste det bli 2 skrällar - minst!
För Ferarri B.R förlorar knappast idag.

Top 7 däremot kan vara dagens intressantaste Spelform. Runt en miljon extra i potten och ser överkomligt ut att få in. Dom 4-5 första platserna på top 7 är ganska troligt att man får in då det är klasskillnad mellan de bästa och de sämsta här.

Jag tänker spela 48 kronorsalternativet och snurra runt plats 6 & 7 med 4-5 skrällar.
Kan vara värt att dra upp skrällen 9 Will Prinsen någon av platserna 1-5.
Vart bara slagen med en halv längd av favoriten Järvsö Pegasus i försöken. Gick i mål med fin fart och såg faktist bättre ut än favoriten sista 150m.

Läste att Ferrarin ska gå med samma balans idag som när den satte världsrekord. Barfota, bike och helstängt. Ska ha gått med "träningsbalans" i försöket . Den måste nog vara sjuk eller galoppera då för att torska. Har ingen koll själv på Norgetravet men när experttipsen är eniga om 2-4 hästar i övriga lopp borgar det inte för en intressant V75a spelmässigt.

Shooter 2017-09-10 11:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 542996)
Läste att Ferrarin ska gå med samma balans idag som när den satte världsrekord. Barfota, bike och helstängt. Ska ha gått med "träningsbalans" i försöket . Den måste nog vara sjuk eller galoppera då för att torska. Har ingen koll själv på Norgetravet men när experttipsen är eniga om 2-4 hästar i övriga lopp borgar det inte för en intressant V75a spelmässigt.

Första gången med rycktussar dessutom. Jag är ändå inne på att försöka fälla.

Basse 2017-09-10 11:18

lägger ändå in ett v75 system då jag ändå vill se denna fina tävlingsdag.
Fin Sportsligt, knappast Spelmässigt.

Redan Klar med systemet och reducerar ned det till 1463kr via Joker - Krav 2 A.


Avd1. A 13 Valley Ivan B 9,10,11,12,15
Avd2. A 2 Valle Ask B 3,4,9
Avd3. A 12 Järvsörappen B 9,11,13
Avd4. A 2 Vainqueur RP B 3,5,9
Avd5. A 4 Järvsö Pegasus B 1,3,5,9
Avd6. A 3 Viking Vabene B 1,2,9
Avd7. Spik 4 Ferrari B.R

Troligen inte chans på stora pengar men hade 800kr från igår på ett system vi spelar på 3 Personer och vi la in 200kr var till för att spela denna rad.
Känns överkomligt för en Söndag med fina lopp.

lycka till med era Spelbeslut :)

Oscar 2017-09-10 11:31

Slås spelpoolerna ihop en dag som denna?

Edit. Dubbelpost av någon anledning..

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Oscar 2017-09-10 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 542987)
Japp



När då?


Skickat från min iPhone med Tapatalk



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved