Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bollnäs 16 sept (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29924-v75-bollnaes-16-sept/)

Shooter 2017-09-16 17:32

Jag ser inga lögner i Peters uttalande om hästen:

– 1 Generaal Bianco (V75-6) har imponerat ett par gånger och han känns fortsatt fin. Nu har han fått ett lurigt utgångsläge. Spår ett var inget jag önskade. Det finns en risk att vi blir fast. Jag har inte velat ladda med honom eftersom han blev vass när han gick i ledningen för Johan, men jag har inte heller fått känslan av att han är så startsnabb. När vi hade spår två på Solvalla tog han liksom inte i så det knakade när bilen släppte. Vi får se hur han känns när bilen släpper och ta det därifrån. Helst vill jag köra på rulle, men det är lättare sagt än gjort när man har ett sådant här läge. Till skillnad mot senast blir det jänkarvagn. I övrigt är det som vanligt – barfota runt om samt öppet med murphy på insidan.

Manprinsen 2017-09-16 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 543978)
Nej, jag gick på en understreckad häst som jag hade god tro på skulle antingen hålla spets eller ta sig ut. Självklart måste Peter försöka köra för att komma ut och när de på förhand utsedda spetsbuden inte var så snabba så är det ju bara att hålla spåret. Han har ju inte laddat tidigare och hästen har tidigare blivit hetsig så det är ju inget Peter kan vara säker på på förhand.

Man går inte ut och säger att man ska ta en lugn start om man har tänkt ladda. Då säger man att man inte har bestämt hur man ska göra och låter spelarna lista ut resten. Säger man uttryckligen att man inte ska ladda då är hästen överspelad till dom procenten.

Shooter 2017-09-16 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 543980)
Man går inte ut och säger att man ska ta en lugn start om man har tänkt ladda. Då säger man att man inte har bestämt hur man ska göra och låter spelarna lista ut resten. Säger man uttryckligen att man inte ska ladda då är hästen överspelad till dom procenten.

Se ovan!

Shooter 2017-09-16 17:35

Kör även en tvilling med Hawk Cliff som U-häst.

Manprinsen 2017-09-16 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 543981)
Se ovan!

Det är en intervju i mängden. Han har även varnat för att hästen kan bli över då han riskerar att bli het vid laddning.

SH 2017-09-16 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 543977)
Hade inte Jansson fått luckan i avd 3 hade Claes Sjöström vunnit det loppet. Då hade jag suttit med 6 hästar i sista för 7 rätt på legolas dopade P76a. Det hade varit spännande.

Jag lever på 2 hästar, men tror fan inte de ger så fett? 8an var ju hela 3% där i avdelning 3.

olle 2017-09-16 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 543980)
Man går inte ut och säger att man ska ta en lugn start om man har tänkt ladda. Då säger man att man inte har bestämt hur man ska göra och låter spelarna lista ut resten. Säger man uttryckligen att man inte ska ladda då är hästen överspelad till dom procenten.

Svårt ändå att såga Untersteiner när det gäller info till spelarna . Hade tränare som Stefan Melander, Robert Bergh och Björn Goop lämnat info av den kvalitén han gör hade det varit mycket lättare/roligare med att lira på trav.

Manprinsen 2017-09-16 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 543985)
Svårt ändå att såga Untersteiner när det gäller info till spelarna . Hade tränare som Stefan Melander, Robert Bergh och Björn Goop lämnat info av den kvalitén han gör hade det varit mycket lättare/roligare med att lira på trav.

Ja han är att lita på i regel men den här gången känns det lite som gråzon hur man än vrider och vänder på det.

Shooter 2017-09-16 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 543983)
Det är en intervju i mängden. Han har även varnat för att hästen kan bli över då han riskerar att bli het vid laddning.

Det är från hans hemsida. Den ska man alltid läsa när det gäller Peters hästar.

Trinity 2017-09-16 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 543946)
Både Carja och they dont know var betydligt mer streckade hos legolas bet jämfört med hos atg. Chansen till 7 rätt rök för mig där . Systemet tålde bara en C häst.

Spelade 1kr som vinnare på Carja hos Legolas och oddset gick ned från 2700 ggr till 1350 ggr..
Såg sedan att jag fick drygt 19ggr!
Går ej att följa oddset lika bra som hos ATG, Då Legolas stänger ned och då kan jag ej längre se..

Manprinsen 2017-09-16 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 543987)
Det är från hans hemsida. Den ska man alltid läsa när det gäller Peters hästar.

Tycker det är märkligt om man inte kan lämna samma information till alla kanaler i så fall. Jag har inte tid att sitta och läsa varenda travtränares hemsida, blogg, twitter eller facebook.

olle 2017-09-16 17:49

Alla tre skrällarna mycket mer spelade hos legolas bet än hos svenska atg, så det ska bli mycket intressant att jämföra utdelningen. Titan Arriow 12 procentare hos legolas. Fick en massa sexor så hoppas tusenlappen man satsade ska ge åtminstone hälften tillbaka.

Helge 2017-09-16 17:50

Titan Arrow (7%)första rankad på både SS och TT, ändå inte mer drag på den.
Trodde tjänsterna påverkade mer än så.

olle 2017-09-16 17:50

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 543989)
Tycker det är märkligt om man inte kan lämna samma information till alla kanaler i så fall. Jag har inte tid att sitta och läsa varenda travtränares hemsida, blogg, twitter eller facebook.

Atgs/sts fel huvudsakligen så länge inte vagn och huvudlag måste rapporteras.

Helge 2017-09-16 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 543989)
Tycker det är märkligt om man inte kan lämna samma information till alla kanaler i så fall. Jag har inte tid att sitta och läsa varenda travtränares hemsida, blogg, twitter eller facebook.

Peters alla intervjuer är i samarbete med Spelvärde, på hans hemsida.
Samma intervjuer som ingår i deras material som folk betalar för.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved