![]() |
Jag gillar ju Nuncio stenhårt, men har garderat honom idag. Ser gärna att jag får in en rolig häst i nästa.
|
Då var man borta på P76an. För 100 kr fanns det vara råd att spika 1an, men 30 ggr fläsket på Maze Runner i legolas vinnarpool satt fint på de intressanta utrustningsändringarna.
|
Spring Erom skulle sitta fint.
|
Citat:
|
Per Nordström, superlallaren! Förstör ytterligare ett lopp. Toktrycker i dödens och fimpar sedan konkurrenter så att Johnny får luckan. En tragisk man både på och utanför banan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Så löjligt av Örjan o lägga sig 4:e invändigt bara för att han inte vill köra mot nuncio.
|
Citat:
|
66% på megalampan?
HAHAHA!! |
Tveksamt om Nuncio tycker det är kul att tävla längre.
|
Allt har gått perfekt så här långt. Nu dagens andra V5-spik: Fairplay Pellini.
|
Vi såg nog Nuncios sista lopp.:no:
|
Trist att se Nuncio, men det var inte helt överraskande. Måste ha varit en av årets mest överspelade hästar på V75.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas på 4X 6 rätt nu..
DD= Spoiler:
Cheers , L |
Dagens sista torskspel, 8 Springover och 3 Bottnas C i V75:7 vinnare och utgång på tvilling.
|
Står över DD då jag är kvar på V5.
Avd 1: 7 M.T.Joinville (9, 4) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 9) 3: 1, 4, 6, 7, 10 (5, 3) 4: 8 Fairplay Pellini (9, 3) 5: 6, 7, 9 (10, 8) |
Ännu värre nu när day vann. Jaja vad ska man göra , blir väl en slant på 6 rätt när man har x 50
Kvar för 6 rätt Avd6 2-8-9 Avd7 6-10 Bara hoppas på 9 och 10 nudå |
Andre Eklundh: "-man vinner inga lopp genom att köra för fullt ifrån början!"
HAHAHA! |
Citat:
Hade tagit med 5an i svampen om jag gjort ett vanligt system. Men trodde inte att 1an skulle få så mkt tryck av mongisen per. Vid normalt utfall hade 1an vunnit. Och med day or night så hade det suttit fint nu även om vårdet ka ske bara varit runt 3-4k men ggr 50 så är det mkt pengar. Man kan ju fortf. Spricka iofs. |
Citat:
|
Kevin är en grym kusk :hattenav:
|
Citat:
|
Citat:
8an hade kanske inte behlövt pressa sådär hårt. Men å andra sidan är han ju som hultman sa en slugger. Synd på rara ärtor för dig :/ Borde kanske ha spikat 6an i sista och tagit bästa spåret på kort dvs 5. Men vafan ska man göra. Jag blir bara sur haha. För passionerad Damen gillar det i sängkammaren hoho |
Hoppas på 7 Super N. nu= 5X6rätt V7+DD X 65:- blir + i så fall..
L |
3,4,6,7,8,9,10 för 7 rätt nu! Hoppas Torbjörn kör som *** i starten och blåser sönder favoriten
|
Citat:
Tack för kaffet! |
Snyggt upplopp av Peter där!
|
Ajaj . Frågan är ju varför super nice gasar så mkt? Den är för kass för det här gänget. Borde gett sig direkt. Och kanske kunnat lifta med i ryggen till ett andrapris. Nu försökte tobbe cockfightas med goopen. Vars var han i mål ?
Uhrbergh körde fel också. Västerbo är ingen mosare han är en smygfis som ska spurta. Det var extremt tråkigt . Istället för 50 6rättare så blir det en jävla fjärt på 5orna |
Citat:
Det gjorde idioten, supernice får hålla sig till visby åmål osv |
Tur man inte äger Linus Boy. Toppnsatser hela tiden på V75 utan att få vinna. Var ju grym efter den öppningen. Gotlandshästen skrynklade ihop däremot .
|
Månne om Jansson har tänkt köra tills dom får bära honom av banan...
|
Citat:
Vi tackarrr! |
Hatar själv skrytiga efterhandare men ibland måste man bara, här är systemet:
https://imgur.com/a/WpKG3 https://imgur.com/a/RJmT6 |
Citat:
|
Citat:
|