Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 28 okt (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/30445-v75-jaegersro-28-okt/)

777 2017-10-27 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av Lotus (Inlägg 548850)
Ja, den är ju ruggigt bra. Lite rädd för att det är snabba pengar bara, men lutar åt spik.

Tycker Gaya di Quattro är intressant i avd 3 även om den hoppat två senaste. Kommer nog bli körning där framme, med lugn start och CE på hemmahäst som lurar i ryggarna ska med!

Utrecht Rapid med duktiga Jonasson är bortglömd i lärlingsloppet tycker jag. Bra tider och även om hon inte är lika bra som förra året är den helt klart intressant.

Ser nu när du påpekar det att GB ju har sprungit in nästan alla sina pengar i år. Gardera? Med vem/vilka? Guiden och Ronden tycker 10 Rolex Bigi är andrahäst. Rolex vann två V75-lopp 2013 som treåring; var treåringslopp. Tränades då av Åke och sedan Anders Svanstedt. Sedan startat ytterligare 8 ggr i V75, ej vinst.

Lotus 2017-10-27 12:40

Citat:

Ursprungligen postat av 777 (Inlägg 548858)
Ser nu när du påpekar det att GB ju har sprungit in nästan alla sina pengar i år. Gardera? Med vem/vilka? Guiden och Ronden tycker 10 Rolex Bigi är andrahäst. Rolex vann två V75-lopp 2013 som treåring; var treåringslopp. Tränades då av Åke och sedan Anders Svanstedt. Sedan startat ytterligare 8 ggr i V75, ej vinst.

Rolex Bigi är väl förste motbud även om det är jämnt bakom Generaal Bianco. Rolex Bigi vann senast den startade på Jägers. Amazing Dynamite (bra i samma lopp som Readly Express sist), Speedy Foxy Vicane (bra tid), Broadway Appollo (Johan alltid farlig på Jägers) är tänkbara om en garderar vidare.

Skaegget 2017-10-27 18:20

Å hej å håå........

trance_error 2017-10-27 19:21

Går det inte att IP banna Perra?

Moonfala 2017-10-27 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 548908)

Jag tror han använder nån tjänst som ger olika varje gång men att de märker det på att det alltid är utländska IP-nummer.

Gotland 2017-10-27 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 548908)

Jo, varje IP han skapar nya nicks från bannas. Men med en VPN så är det lätt att skaffa ny IP hela tiden. Kravet med e-post registrering går han också runt.

Men fortsätt att anmäla så fort ni ser något så löser vi det allt eftersom.

Det bästa vore såklart om han någon gång skulle förstå...

Gotland 2017-10-27 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av Hygglo (Inlägg 548914)
Kan inte fatta vad problemet är.
Ni verkar ju att fastnat på att allt jag skriver är skit och att jag på något sätt är dum.
Är det inte bättre för alla att sluta kicka bort alla min inlägg hela tiden?
Det blir ju mest jobbigt för alla här.

Just nu är jag mest bara förbannad på Er när ni kickar mig hela tiden oavsett vad jag skriver.

mvh Perra

Fast snälla du, du kan inte förvänta dig att få vara kvar när du beter dig som du gör. Varje gång. När vi ger dig chansen så sköter du dig en kort stund för att i nästa sekund kalla folk för både fi**a och h*ra. Det är inte många dagar sedan du fick chansen en ganska lång stund men spårade sedan ur totalt under natten.

Jag gillar när du skriver om trav och du kan en hel del och har rätt vettiga tankar. Men som du beter dig så som du gör är du INTE välkommen här.

Så snälla du, sluta förstöra för alla andra och inse att det här inte är rätt forum för dig.

Mickemust 2017-10-27 20:05

Joachime Gustafsson säger "Jag håller honom som förstahäst. De är inte så farliga" om nr 9 SURPRISE POWERv9 i första avdelningen just nu 0 % Peter Zadel kör vad har jag missat ?

myntet 2017-10-27 22:36

Konspirationteorier

Har väl aldrig hört så mycket svammel som steff kommer med

mackpeter 2017-10-27 23:34

V75-7

Här startar en av världens 10 bästa hästar mot ett tämligen enkelt gäng, som han slagit flera gånger. 8 Lionel blev trea i Pd'A, vann Olympiatravet, blir tvåa efter "världsmästaren" Twister Bi två gånger. Jämnårige 3 Dante Boko har han besegrat alla gånger de har mötts.

Lionel sprudlar i träningen hos Daniel Redén mot nästa Pd'A. Nu håller han 80 % form. Trots spår 8 med norske ägaren i sulkyn och Jägersros korta upplopp rundar han enkelt detta gäng på passande lång distans.

Spelarkollektivet underskattar Lionel, som är årets bästa spikfynd till 19 %. Låt mig citera den store travtänkaren doob: - Spelarna måste vara fulla.

Gotland 2017-10-27 23:41

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 548954)
V75-7

Här startar en av världens 10 bästa hästar mot ett tämligen enkelt gäng, som han slagit flera gånger. 8 Lionel blev trea i Pd'A, vann Olympiatravet, blir tvåa efter "världsmästaren" Twister Bi två gånger. Jämnårige 3 Dante Boko har han besegrat alla gånger de har mötts.

Lionel sprudlar i träningen hos Daniel Redén mot nästa Pd'A. Nu håller han 80 % form. Trots spår 8 med norske ägaren i sulkyn och Jägersros korta upplopp rundar han enkelt detta gäng på passande lång distans.

Spelarkollektivet underskattar Lionel, som är årets bästa spikfynd till 19 %. Låt mig citera den store travtänkaren doob: - Spelarna måste vara fulla.

Schyssss! :innocent:

Mickemust 2017-10-28 00:18

19 % jag spikar !!

:lol::lol::lol:
Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 548954)
V75-7

myntet 2017-10-28 01:11

Synd att Dus spricker i andra när Örjan vinner

biddybye 2017-10-28 01:27

Tycker det ser ut som ett roligt system, lycka till, ta bort bella mont akermann och jula extrem så får du ner kostnaden :)

Spiken64 2017-10-28 06:32

När kommer stormen till Malmö?Ryktas om kraftig blåst idag stämmer det ?