![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Trav är lätt när man har flyttet att hitta vinnare.
|
Och så en favoritseger där det fanns så fina skrällar. Trav i ett nötskal.
|
Citat:
|
Citat:
1. De bättre hästarna lockas i allt större omfattning till Frankrike 2. Det generella barfotaförbudet gör att ännu fler hästar ställs av under vintern. Speciellt i söder. Många hästar blir så mycket sämre av att tävla med skor att det är lika bra att ställa av dom då. 3. Färre hästar för varje år men spelen på luncher och kvällar rullar på. Dock nästan inga svenska saxbanor under vintern. Det blir helt enkelt omöjligt att då få till jämna och intressanta lopp 7 dagar i veckan . I stort sett allt som anmäls kommer med men bara en eller ett par hästar med reell vinstchans i loppen. Hoppas åtminstone dom lyckas få till ok tävlingar spelmässigt på onsdagar och lördagar. |
Hahaha
Fan vad han är orolig i studion, om tiden |
Här har jag suttit och laddat för att V3:a med Tro Lo Lo och möjligen Erica. Två strykningar senare tycker jag V3-värdet ligger på Faye Bros istället...
|
Satan så Björn härjade med hästen...
|
Där sprack det. Det enda jag hade kvar var helt i händerna på Goop (och Widell i sista...) och 100 kvar var jag beredd att skriva "kuskseger signerad Goop", jösses vad han jobbade! Men invändigt kontrade bra.
|
Carmine AM, den enda spiken som hittills levererat. Surt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Här kommer rökar-DD:
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2017-10-25, 21:25 Solvalla, Åby Onsdag 2017-10-25 Start: 21:40 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 5 2: 4, 9 6 x 30,00 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Rättningskod: ÅKE LINDBLOM! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spitcam Jub gör sina topplopp när den står i tvåsiffriga odds. Ruggigt svår häst att räkna på . Överlägsen från dödens idag till 14 ggr.
|
Citat:
|
Micke Broberg är härlig
|
Älska spitcam! Snacka om att folk glömmer den hästen ;) ;) skön DD TJONG TJONG
|
Det är ju bara att inse - läs inte för mkt. Det finns alldeles för många experter. Lite feeling + lite Sharps. Det räcker.
:) |
Lite otippat att det blev Jackpot?
|
Citat:
|
Citat:
|
När man kollar in jackpot-raden så måste man återigen framhålla vilket suveränt spel V86 är. Inte en svårfunnen häst, men ändå så jäkla knepigt att hitta rätt kombination.
|
Citat:
En stor majoritet av ekipagen som vann har man haft ögonen på innan start. Mvh Uffe |