![]() |
atg.se är ovanligt (vanligt) trög i dag?
|
Jaja, nu vinner väl Izzy. Det blir nog inga stora pengar idag. Satte i alla fall tvillingen nyss och det är läge för några fler.
|
Såja, så ska en bra spik se ut.
Kallblodslopp? "Bara att spika Ulf O". Nu ska det bli spännande att se om det kan stänka till lite i ett par av de återstående avdelningarna. |
Var ju förfan sopan till kusk som sabbade Gustav.e möjligheter. Han hade 2 val köra undan eller föröska stänga in han i ryggen längre. Han valde det tredje ... vilket kostade han segern.. SOPA
|
Citat:
|
Provar 11 mot 6,8,10,15 - 250kr per komb.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas på Izzy. Det blev min V5-spik i dag.
|
Izzy får inte vinna. Jag har 8 hästar emot.
|
Citat:
Däremot rätt att Ohlsson hade vunnit oavsett vilken häst han kört, hade garanterat lyckats hålla i och köra felfritt till vinst med ledaren. Vilken katastrofomgång, denna skulle man lämnat helt. Totala felval i första 3 loppen och måste ha in 4 raka favoriter för sju rätt nu. Noll chans på pengar och bara hoppas på pengarna tillbaka. |
Citat:
|
Fan vad jag älskar det här :clap:
Örjan!! |
Ja, det var ju helvete också......
Kul när banreferenten säger att Örjan bara sitter och åker. Samtidigt ser man Örjan jobba hårdare i sulkyn än han gjort på länge.... :) |
Det är de mest betrodda som gör upp så här långt.
|
Hade smakat fint med lucka för Olympia dock...
|
Citat:
|
Och Örjan tar tredje av rena farten?
|
Citat:
Tog bort Örjan när dom slog på bakskorna. Hoppas jag inte har fel. |
Citat:
|
Kunde de inte öppnat snabbare??
|
Citat:
|
Sandra!! :claps:
|
Samu din gipsy varför skulle du göra sådär
|
Bra med Valeur, men orutinerat av kuskarna som tokkörde.
|
Citat:
|
Rak DD: 6-2. Måste ju testa Nuncio trots allt.
|
Nu har jackpotrisken minskat radikalt. Bara gratulera spelarkollektivet till det. Ingen champagne då för Skarplöth i kväll.
|
Tarzan gör sitt bästa för att snacka ner oddset på Inken...
|
Citat:
|
Tycker det är lite konstigt att spetshästen i sista inte är rätt rejäl favorit. Tunt lopp, det är väl upplagt för spets och slut? Nog för att jag är till del statistikspelare och Lundberg inte vunnit V7 på länge men här är ju förutsättningarna helt optimala. Blir en DD 4,6,7,11,12 mot 3 med viktning på Nuncio!
|
Citat:
|
Fossens Bonus på DD. Skor i dag, men får väl en bra startrygg i dag.
|
F-n....utan Angle of attack så skulle man äntligen fått in en sudd även på Top7:
TOP 7 Inlämnat: 2017-11-04, 17:49 Bergsåker Lopp 9 Lördag 2017-11-04 Start: 17:50 Kostnad: 24,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 2 Valeur 2:a: 1, 3, 10 3:a: 1, 3, 10 4:a: 1, 3, 10 5:a: 11 Liberty Face 6:a: 9 M.T.Insider 7:a: 12 Navaronne Din ranking: 2 10 3 1 11 9 12 Reserver: 4 5 6 x 4,00 kr = 24,00 kr. Totalt: 24,00 kr. Rättningskod: Pisshelvete |
Bäst form av alla men sämsta spår=12 Spitcum Jubb..inte så trolig men absolut rolig..
L |
7,11,12 - 3
|
Citat:
|
Citat:
|
Med bra tempo på det här loppet så kanske Poochai kan komma in i det??
|
Citat:
går med på de,men han kanske kommer skjutande till slut hahaha |