![]() |
Det sägs att The swede skall få på sig en bike idag i avd8...
|
Citat:
|
Då jag förlitar mig på Speltjänst hemsida har det varit en frustrerande kväll. Sidan har ömsom legat nere, ömsom segat sig mycket mer än vanligt. Till slut fick slänga in ett litet matematiskt istället, sidan har fortfarande inte svarat på de senaste minuterna. Någon annan som använder Speltjänst? Den håller på att gå ner sig rejält i stabilitet, om ni frågar mig.
|
Oj oj ,där hade man tur....hade 2,6,7,9,12 ...alla utom 12 galopperade + jag hade 12 som A-häst...
L |
Hoppas dom inte hittade någon passgång på Venere Lux. Stjärnkikare lär ha använts i domartornet :)
|
2:an hade suttit fint på det utan gungan...
|
Citat:
|
Skall bara Nobel A jobbas bort så..
(well krav på 2 A med nobel som a= inne så ingen katastrof..) |
Vad har hänt med Örjan?
|
Snyggt av kusk och häst att hålla den i trav.
|
Ska bli intressant att se om dom diskar.
|
Jag tog bort garderingen på den i sista stund så blir väl diskad nu då
|
Tjusningen med dåliga banor att många hästar inte funkar. Ska bli spännande om domarna diskar eller inte.
|
Varför skulle de diska? Gick ju inte över i galopp.
|
Citat:
|
Hade blivit tokgunga om Bergh kört själv. Örjan har körhänder.
|
2 vann
|
Citat:
|
Citat:
|
Dom har diskat för mindre tidigare
Bröt både ut och in och halvgalopp.... Skulle varit kul att se filmen framifrån Domarna är helt opålitliga |
Oh yea , 2XA +1 spik inne -1 spik kvar dock..
L |
Peter Untersteiner - totalt iskall som startkusk.
|
Tobbe Jansson nu tack..
|
Citat:
(att säga "det här är ingen häst jag bara går ut och vinner med" är en rejäl varningsklocka när det kommer från stor-Unter som favorit. Han brukar ju köra därefter, då.) |
Citat:
Citat:
OAL med storfavorit i dödens? Då hade det varit färdigåkt redan 800m kvar, efter ett varv tokpressandes.... |
Favoriten nu Titan B omgångens mest överstreckade enligt spelvärde.
|
Citat:
|
Det var ju snyggt kört av Örjan! Han förstod att 124-oddsaren i dödens skulle tröttna.
|
Där dog omgången.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Med tanke på värdet så känns det inte så dumt att sitta med en "halvskräll" som spik nu (9 Crown Wood)
3X4X3 hästar i avslutningen.. Lycka Till! , L |
Har tröttnat på spelvärdes spikar på sistone
Spikar hästar från bakspår på kortdistans sen på hästar som inte har lopp i kroppen. Dem torskar nästan alltid på sånt. |
Citat:
|
Rak tvilling nu, 6-11.
|
Citat:
|
Fan.
Kör tidigare Kim.... Rycker huvan när vinnaren redan har 3 längder.. |
Givetvis hinner inte Ingves dit i tid. Pissomgång.
|