![]() |
Btw: ska bli kul att se Perfect Toll igen. Inledde fjolårssäsongen med 4 raka.
https://www.travsport.se/hast/visa/6...ultat?source=S |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Där dog omgången, igen.
|
Lionel var riktigt seg. Lite annat motstånd så max 4-5.a
Kommer inte räcka i frankrike |
Citat:
Alla utom kenneth haugstad vore bättre |
Att inte kunna hålla inne bergharn i första är konstigt. Jag hade spikat 15 på min fleris.
Hur kan det bli sesam sådär ? Såg ut som att alla gav upp typ och släppte ut han |
V5 Kupong, i efterhand. Hade fullt upp med att se om Lionel skulle gå in:
V5 Inlämnat: 2017-11-18, 16:50 Bjerke Lördag 2017-11-18 Start: 17:05 Kostnad: 210,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Lionel N.O. (2, 12) 2: 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10 (11, 7) 3: 1, 2, 5 (7, 10) 4: 2, 8 (3, 10) 5: 3, 5, 7, 8, 10 (1, 4) 1x7x3x2x5 = 210 rader. 210 x 1 x 1,00 kr = 210,00 kr. Totalt: 210,00 kr. Rättningskod: |
Kollade loppet igen. Jeppe skulle ha gått sen vikt ner och blockat berg i 5 sek i 3.e spår tills 12 kom, då gått igen. Således hinner inte bergharn ut. Var ju ingen annan att köra emot för jeppe.
|
Lenninen. Ja kör
5 8 1-7 3-5 5 X 20 |
Trist med Seal Kronos. Men skönt att man tog bort Santiago.....
|
Ajaj . Globaltakeover skulle gett sig direkt ute på för djupt vatten.
|
Förstår att Tillman gillar sånt här. Taktisk körning har aldrig varit hennes starka sida.
|
Robert Bergh kör visst idag. Inte följt dagens uppsnack men det sades igår att han inte skulle köra. Gäller att Nobel Amok torskar nästa för annars lär det åter bli jackpot på atgs huvudspel. 344 kr i värde om den vinner.
|
Samma körning igen? Öppnar upp för nån bakifrån? Triton?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tack för kaffet! |
Precis vad omgången behövde. En enprocentare. Verkar som banan som ska vara väldigt lös inte passar alla hästar. Inget ovanligt på Bjerke.
|
Citat:
|
Nybrink står i studion och ser sur ut för att hans 70 procentare med dassigt trav inte vann. Spelexpert var tydligen titeln.
|
Citat:
|
Citat:
Tack för infon ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag klarar inte sånt. Jag vill se att det dunsar till på kontot även om jag spelar för små insatser. Inlämnat: 2017-11-18, 17:47 Bjerke Lopp 9 Lördag 2017-11-18 Start: 17:50 Kostnad: 100,00 kr HÄSTAR 15612 UTGÅNGSHÄSTAR 512 VINSTBERÄKNING RÄTT KOMBINATION ODDS 6/12 114,42 Summa: 2 288,00 kr |
Dom har nog kört färdigt med Ferrarin.
|
Klarar Unrestricred att ta emot Bikinin?
Kanske dags för Björn Goop, det är ju ingen försämring mot Jarmo direkt.... |
Helvete....
Johan, ta inte upp.... bara kör!! Där åkte 7.an:idiot: |
Misstänker att många sjuor gick till Norge med tanke på att både Lionel och Ferrari BR vann.
|
Med facit i hand ställer man sig frågorna: Hur skulle jag hitta
enprocentaren Triton Neergård med spår 12 på mile-distans? Hur hittar man amatörägde/tränade Bravivivicimo med minst intjänade pengar och streckad till 4 %? I övrigt är V75 lätt.:whoco5::cheers: Lionel och Ferrari kanske inte var så svåra att hitta ens för en svensk.:rolleyes: |
Johan skulle ha släppt till bikini. Samma chrille skulle ha släppt till 8an i avd 4
Norge hade överlag bättre hästar idag. Om inte svenskarna körde som dom nu tyvärr gjorde. För att skapa skrällar. Unicorno slm en massa jävla slaktoffer. Ingen av norskarna gick fram å pressa när det var norskt i ledningen. Kallas för taktik. |
Citat:
I triton loppet gav ju björn rygg. Han skulle inte gått fram å pressat på örjan. Utan nöjt sig med att bli kanske 2.a och låta örjan få kör 1.20 i 3-400 m. Kanske gått ut sent mot triton när denne går på. Allt för landet |
Citat:
För svenska V75-spelare har väl inte spikat Lionel och Ferrari:innocent: Kan någon redovisa fakta för hur många av de 76 rätta systemen hade inlämnats i Norge resp. Sverige. |
Citat:
|
Citat:
https://vinstlistan.se/ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|