Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Grandslam 75 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/30806-grandslam-75-a/)

Klanke 2017-11-19 10:01

Grandslam 75
 
Systemet (inlämnat)
https://pinracer.se/systems/9d04gyl-...na-6klg/shared

omgången håller ingen större klass mest skräp. Men kan bli en bra slant om man prickar alla rätt. Skall bli några plusgrader och fin bana enligt källor.

avd1.
Lågklassig inledning. Tipsettan låter det positivt på...

nr 4 svarade för en bra insats senast bakom super nice varit ifrån nu pga förkylning men det vankas barfota runt om och det troliga är att nr 2 som tar spets intialt släpper till Kontio. Bottnas nr 3 är spurtvass och fick läget kommer knäppa många om de kör mot varandra inledningsvis. Men fyra hästar höjer sig och vi stänger igen där. 4-7-2-3

avd2.
Bästa farten och blåser ner dem bara det klaffar med resan..

4 Stone... har visat knallform, spurtvass och senast blåste hon runt dem trots en galopp på vägen hon är nog omgångens bästa vinstchans trots sin första långresa.

avd3
Lärlingslopp där 10 är favorit, vann senast från ledningen men bakspår och som favorit och orutinerad kusk gör att garderingen känns självklar.

nr1 får en fin resa och är intressant. nr3 är inte så tokig och läget är bra, passa även nr12 som kan gå riktigt fort när det stämmer på vägen.


avd4.
En kul ide i 9 chip line som visade fullform efter en uppenbarad lucka, kan få loppet på innespåret. passa även nr 8 som var bra i sommras, strulat en del efteråt och löser det sig så kan han ta dem den tunga vägen. Passa nr 7 som får kajan upp i sulkyn visade fin uppfattning senast och är nog på gång..


avd5.
nr 7 var förbättrad med dojorna på senast och är snabb ut, kaj upp känns klart som ett plus. nr 2 klart bra insats senast trots en tuff inledning, farlig om han får bestämma. nr 8 är under kraftig utveckling och sätt smällfin ut på slutet.

avd6.
Favoriten kommer från en vila och det riskerar tuff körning och det bör bädda för nr 10 som är vass i spurten, vill ha en start till då hästen fungerar bäst barfota runt om i december är det barfota tvång. nr 6 har alltid visat fart senast visade han fina takter och ger dem en match om tempot hålls uppe.


avd7.
Roligaste draget, ett stolopp och många är trötta alt slitna en häst har styrkan och det är nr 10 som är extremt gynnad av distansen, 2% just nu måste vara ett stort skämt, kommer bara kusken till så kan hon ta dem via tunga vägen. Hon är lite lat så kusken får nog köpra på henne hela tiden, trodde att hon skulle ha minst 1 miljon kronor på sig på kontot så med andra ord står hon billigt inne, troligen skriker alla ut den imorgon och hon kommer troligen över 12% men likväl fortfarande spelvärd och jag spikar eftersom ett sånt värde är svårt att finna..

perre123 2017-11-19 10:19

Avd 7. Sigel Doc slog maintainabillity,milady amok,kyrkebys rut senast 5 november på 2640m även då, från spår 12. Nu spår 2, tänkbar spik. krossar allt ?

Stankarn 2017-11-19 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av perre123 (Inlägg 551532)
Avd 7. Sigel Doc slog maintainabillity,milady amok,kyrkebys rut senast 5 november på 2640m även då, från spår 12. Nu spår 2, tänkbar spik. krossar allt ?

Rätt klar favorit på strecken, så det är nog fler som resonerar som du.

Verkar bli billigt idag.

Kontio är favorit i 4 avdelningar, ingen Goop och ingen Adielsson. Räcker med att komplettera systemet med streck på Kihlström och Widell, kanske Moberg för att få sex rätt? Bygga systemet på de bästa lärlingarna (Kylin-Blom, Haapio, Eriksson) i lärlingsloppet?

Tror att jag kanske har en stänkare idag också, återkommer närmare start.

Stankarn 2017-11-19 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 551531)

avd3
Lärlingslopp där 10 är favorit, vann senast från ledningen men bakspår och som favorit och orutinerad kusk ...

Hur tänker du här?

Grant 2017-11-19 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 551541)
Kontio är favorit i 4 avdelningar, ingen Goop och ingen Adielsson. Räcker med att komplettera systemet med streck på Kihlström och Widell, kanske Moberg för att få sex rätt?

Hur tänker du här?

Mvh Uffe :)

Stankarn 2017-11-19 13:18

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 551547)
Hur tänker du här?

Mvh Uffe :)

Börjar farbror att bli åderförkalkad?

Jag tänker att man kan strecka samtliga av mig nämnda, och ändå räcker det enbart/maximalt till sex rätt idag.

Eller har ska Moberg köra i lärlingsloppet?

steff 2017-11-19 13:36

Såg att det är 25k extra i p54 -potten. Då är det högt spelvärde, speltvång där. Det börjar i lopp7, ungdomsloppet...
Där ska väl 10 Prediction vinna. Nerstruken och "stallets bästa chans" säger Norman! Han har även 8 Dante Sisu som han ligger lågt med. Men bara 1 % på p54!
Och 12 Chill Vip är 0.34 %! De måste jag ta med på p54 till de procenten.
Får göra en trio där också...
Många som kan bli tvåa /trea... 4 Brian Akema är en helt annan häst i spets, intressant...

10
4-8
1-3-4-8-12
Lycka till.

Olsson43 2017-11-19 13:52

I sista kan väl Kyrkebys Rut sitta där.Äntligen ett vettigt spår igen.

Shooter 2017-11-19 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av Olsson43 (Inlägg 551552)
I sista kan väl Kyrkebys Rut sitta där.Äntligen ett vettigt spår igen.

Vid gardering skulle jag ha med den, men jag spikar Berghs häst.

Stankarn 2017-11-19 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 551558)
Vid gardering skulle jag ha med den, men jag spikar Berghs häst.

Trots vila?

Jag tror att jag går kort på 7 och 12 i det här loppet.

Dagens stänkare: 6 Bottnas Ambassaseur.

Stankarn 2017-11-19 14:53

Såja, barfota runtom och kuskförstärkning.

Shooter 2017-11-19 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 551560)
Såja, barfota runtom och kuskförstärkning.

I alla fall barfota fram, men så har den ju gått tidigare.

Grant 2017-11-19 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 551548)
Börjar farbror att bli åderförkalkad?

Jag tänker att man kan strecka samtliga av mig nämnda, och ändå räcker det enbart/maximalt till sex rätt idag.

Eller har ska Moberg köra i lärlingsloppet?

Ursäkt, jag läser lite som jag tänker så det blir lite rörigt.

Men farbror? Efter vad jag har förstått så är du född i det förra århundradet så
du är gammal nog att vara min farfar. Eller något, min henhen?

Mvh Uffe :)

Stankarn 2017-11-19 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 551562)
Ursäkt, jag läser lite som jag tänker så det blir lite rörigt.

Men farbror? Efter vad jag har förstått så är du född i det förra århundradet så
du är gammal nog att vara min farfar. Eller något, min henhen?

Mvh Uffe :)

Det är så jävla illa att jag är född i det förra årtusendet. Men är ändå rätt säker på att jag är som en fjunig yngling i jämförelse med en gammgubbe som dig...:evilgrin39:

Tvilling nu, 1,2,8,10 runt om, 6* insatsen (150kr)

steff 2017-11-19 15:40

Dubblar alla som ger sharps på min trio...!:clap:;);) Tolvhundra netto



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved