![]() |
Kan någon vänlig själ förklara för mig hur vissa kuskar tänker. Ta nu det senaste loppet med Torbjörn Jansson, Jansson har kört 10 000- tals lopp men verkar inte reflektera alls. Tåget går i tredje men då väljer Jansson att sitta kvar, hur tänker man då? One Memphis hade uppenbart mycket kvar och gick bra upploppet ner. Tror han att han ska få lucka när det är 6 hästar i tredje spår eller vad är det frågan om? Spelsinne?
|
Vilken häst Lövgren har. Skalle de luxe.
Tyvärr innebar det att det återigen luktar jackpot lång väg på atgs V75 spel. Folk ledsnar på dessa extrapngångar med uselt spelvärde. 27 mkr i omsättning trots att Norge är med. Men ändå perfekt för spelbolaget dels för att det omsätter betydligt mer än GS75 och dels för att spelarnas pengar flyttas både till nästa lördag och nyårsafton. |
Hade helt missat Danne med Goopen. Synd att han skulle torska på linjen.
|
Blir väl favoritparad hela vägen nu. Pissomgång.
|
Citat:
|
Trist omgång. Får hoppas på v5 och p54 där man lever med många i sista loppen. Går inte att se sin kupong på legolas dock. Minns fan inte vad jag har för hästar kvar... Värdelöst
EDIT: Hittade kupongen på legolas. My bad :P |
Citat:
|
Sex igår och sju idag. Formen god! :)
|
Imponerad av Geisha Sund idag, topphäst när den är taggad.
|
Citat:
|
Varför körde de V75 idag för egentligen? De har ju vanligtvis en halvhyfsad anledning men jag ser ingen alls den här gången. Varför inte bara kalla det GS75?
|
Citat:
|
Citat:
|