![]() |
Örjans gunga förändrar hela loppet. Tyckte själv inte att det förelåg någon galopprisk på förhand. Vet inte om jänkarbiken blev för mycket?
|
Citat:
Första posten btw! |
Första gången med norsk gas för Veijos enligt tjänsternas sista minuten info. Gäller att inte bara stirra sig blind på skoinfon. Går ju även att förändra prestationer med vagnar och huvudlag.
|
Aahh ja. Tre Tillsammans-system lever iaf.....I ett lopp till, misstänker jag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Grym styrning av Johnny med Above all.
|
Dags för V5-lapparna!! :D
|
4 inlägg till den magiska siffran!
|
V5
Inlämnat: 2017-12-09, 16:55 Åby Lördag 2017-12-09 Start: 17:05 Kostnad: 245,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 VästerboontheNews (6, 5) 2: 4 Kash Brodda (8, 10) 3: 2, 3, 4, 5, 9 (8, 11) 4: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11 (4, 8) 5: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10 (4, 1) 1x1x5x7x7 = 245 rader. 245 x 1 x 1,00 kr = 245,00 kr. Totalt: 245,00 kr. Rättningskod: GLÖGG OCH GOTLAND |
V5-1: A:2 B: 1,4,5,6
V5-2: 4 Kash Brodda V5-3: A: 3 B: 1,2,4,5,6,9,11,12 V5-4: 3 Global Trust V5-5: A: 6 B: 1,4,5,7,9,10 KRAV: 1 av 3 A kostar 123kr. |
Skulle vara lite spännande med ett sto som kan hävda sig i Guld. Tvilling?
|
13 hade vi som spik på V75, men fyran i första satt "bara" som första reserv. Synd!
|
Sa ju att den e klar, straffspark utan målvakt
|
Tyckte att det såg liite segt ut på slutet.....?
|
Citat:
|
Den va ensam därför den bromsade lite.
Det går inte o springa förbi en topp häst. |
Snälla, gör om guldloppen på vintern till voltstarts lopp med tillägg.
|
Varför lämnar övriga w.o? Trist...
|
Första V5-spiken inne, men det var ju inte särskilt mycket att bråka om. 59:- i utgångsvärde är dock helt okej. Makera hoppas jag på i nästa. Står nu 20 m bättre till mot Kash Brodda.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Gång på gång bevisas att ingen gör det ändå ska folk spekulera. |
Guldloppet startade som ett nollopp. BBS och Nadal var urusla. Bättre fart sista varvet. Det här var ett förskräckligt guldlopp. Inget roligt att spela V75 på.:sleep:
|
Ingen vill offra sin häst för att bjuda någon annan på segern.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag gillar Kash Brodda, men festen kom av sig när Bergh utmanade Goopens häst och den hoppade bort sig.
|
Tror inte Kash hade torskat även om den fått dödens på Goop.
|
Citat:
|
Citat:
|
Åter en snygg styrning av Johnny.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Olle Rols
|
Surt när den som var först i mål var så fin. Vad kan kusken göra för att undvika passgång?
|
Jag har 11:an, men inte 12:an.
|
Ska man åka på att hästen tar två steg i passgång?? Helvete så det studsar stolpe ut hela tiden!!!
|
Citat:
|