Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Dubbel Jackpot Åby/Solvalla 20/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31063-v86-dubbel-jackpot-aby-solvalla-20-12-a/)

Skaegget 2017-12-16 18:14

V86 Dubbel Jackpot Åby/Solvalla 20/12
 
Blir det lite pengar den här gången då??

apjakt 2017-12-17 12:54

Knappast, känns favvo betonat igen, kanske 50 000....om det nu kallas utdelning på 8 rätt,

apjakt 2017-12-18 21:33

Någon som kommer köra bolag? Jag tror på skrällar o hög utdelning efter att ha kollat igenom nogrant

Lotus 2017-12-18 21:43

Silver Annie gjort gedigna insatser på V75 nu. Tänkbar spik med JU i sulkyn.

apjakt 2017-12-18 22:28

yes var inne på det med, men en svår avdelning ser jag, du kan se mina tankar på mitt tillsammans lag, vet inte om man får posta sånt här e länken på mina preliminära tips du ni e välkomna o joina givetvis 50 kr andelen bara.


Tror också på Silver Annie...

Shooter 2017-12-19 09:38

Tudor Kronos och Silver Annie ser ut som två spikar, dock så har även Expressen hittat dem (och förmodligen många fler).

Lotus 2017-12-19 09:58

Blev inte tokimponerad av Tudor Kronos sist. Distansen bör han klara men kommer ändå gardera som jag tänker just nu.

apjakt 2017-12-19 15:11

Just det jag funderar på,men Tudor Kronos känns som den starkaste spiken, Silver Annie i all ära men i den avdelningen finns det andra bra hästar med, jag har också spikat Silver Annie o jag ser att procenten gått upp till 40% nu,

Vilka andra spik bud är bra, Örjan, litar jag mer på änn Jorma, Jorma har en tendens o överköra sina hästar till galopp, vet inte hur många kuponger jag torskat just på Jorma.

Några bra skräll bud?

Dyngjohan 2017-12-19 15:23

Kan inte Wiss Zornita nr 11 avd 3 vara en spik....:hattenav:

Dahle 2017-12-19 15:31

Tudor Kronos har väl bra chans att vinna men jag vill plocka med några hästar och gardera det loppet. Först och främst med Valentino Strix som jag jagat på slutet, Söderqvist brukar vinna på Åby rätt så ofta. Hästen har ju ändå varit på V75 på slutet och formen ska finnas där.
Nu har jag inte varit in i Arkivet men om jag inte minns fel, så spurtade Surprise Power väldigt bra sist bakom Zoko Lane, så den skall också med. Sen plockar jag med Rickard S. och Cagnes Sur Mer som har bra spår och kan få loppet, ryggledaren och dubbla OS.
Man vill ju vara ensam med alla rätt, då kan man inte spika en så stor favorit dessutom körd av Bergh.

Dahle 2017-12-19 15:40

V86-6
Treåriga ston och en ganska stor favorit där med. Njjjjaa
Gillade intrycket på nr.7 Leka vid vinsten på Romme, chansspik för min del.

mackpeter 2017-12-19 21:30

Omgången består av 6 lopp med enbart ston och två blandat.
V86-1 låses med dunderfavoriten 5 och stenhårt härdade 10.
De två loppen för 3-åriga ston som tjänat under 100' garderas.
Här finns läxor att göra för den som redan köpt alla julklappar och är hembjuden på julbord.

apjakt 2017-12-19 23:12

Ser ut som det kan skrälla på bra nu när man kollar igenom avdelningarna, ingenting känns riktigt säkert. Förutom Örjan....

90 % lär väl spika Tudor kronos,men den avdelningen e farlig givetvis, men robert berg...tror jag spinger hem det ändå.

Däremot har ju procenten på Silver Annie gått som raketen tyvärr, avdelning 8 känns osäker med.

trance_error 2017-12-20 10:33

Dealwithakiss på Åby v86 ikväll. Sjuk sist. Smällfin gången innan. Tränar bra! Spår 4=galopprisk . Vanlig vagn denna gången. Skrällbud
Reflektion. Dealwithakiss 3% just nu. Tour knight 24% . Näst sist slog deal henne med 30m . #manglömmerfort

Skriver ägaren.

Shooter 2017-12-20 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 554474)
Dealwithakiss på Åby v86 ikväll. Sjuk sist. Smällfin gången innan. Tränar bra! Spår 4=galopprisk . Vanlig vagn denna gången. Skrällbud
Reflektion. Dealwithakiss 3% just nu. Tour knight 24% . Näst sist slog deal henne med 30m . #manglömmerfort

Skriver ägaren.

Jag läste också det. Å andra sidan så hade Tour Knight inte startat på fyra månader då samt att Dealwithakiss går med skor idag. Så jag vet inte hur man ska ställa dem mot varandra. Frågan är väl om inte någon av tilläggshästarna är för bra.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved