![]() |
Citat:
|
Det tyska systemet hos sporttech de Essen ska ha kostat 21 000 euro eller över 200 000 kr att lämna in. Det är få av atgs kunder som har råd att lira V75 för 200 000 kr även när det är multijackpot. Ska ha sålts i andelar tydligen.
|
Ja, det är väl inte möjligt att göra andelsspel med 700 andelar varken på tillsammans eller atg.se, jag tror inte att ombud heller kan göra spel med så många andelar..
|
Det som Månprinsen, Helge och Olle säger. Dela ut pengarna på varje omgång i stället. Vi kanske kan behålla jackpot på V86, det är ju lite svårare.....
|
Citat:
|
Citat:
Jackpot-reglerna. Vad som behövs är spelformer som är attraktiva VARJE spelomgång. Inte bara attraktiva ibland i speciella omgångar dit varje-vecka-spelarna samlat ihop pengar. Men ATGs marknadsavdelning klarar inte av något annat än att skrika ut JACKPOTT!!!.....suck! |
Citat:
|
|
Citat:
|
Bara jag som grämmer mig idag med Rafiki Fri där jag känner stöld på 500V/P där jag tycker hästen är först i mål.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
https://www.aftonbladet.se/sportblad...det-ar-en-drom |
Citat:
Är det någon som vet hur stor återbäring det tyska spelbolagets kunder får på sin bruttoomsättning? Obs! Jag vet inte heller säkert. Men enligt t ex Klaus Koch så är det helt standard med sådant i Tyskland. Gissningsvis 8-10%. |