![]() |
Där kan du sitta Jeppejäkel
|
Vad fan är det för fel på danska och norska kuskar?
|
Fick Jeppe Juel en stroke?
|
Hur jävla dum får man vara som kusk?
|
Hur i helvete kan man köra bort ett lopp på det sättet??
|
Årtiondets sämsta kuskinsats
|
Danskjävel, ursäkta mitt språk
|
Vad i helvete gör juel när luckan kommer 600 kvar? Fy fan
|
Snacka om att köra bort spelarnas pengar. Fy fan!
|
Haha den gode hakan är ju jämn om inte annat :lol:
|
Bland de värsta bortkörningar jag någonsin sett - Jeppe Juel:whoco5:
|
Köra häst är svårt ibland...... hur kan den kusken få ha licens att köra ens... Jävla pack.
Härligt att låsa fast sig själv i rygg på ledaren.. Jeppe Juel, danskfanskap. Ska kräva systemkostnanden tillbaka från honom..... |
Hahaha, han hade inte den minsta intention att vilja vinna loppet! Eller var han full? Kör fast sig och vägrar sedan att gå ut när luckan kommer. Det luktar väldigt konstigt.
Vad hänte med lill-Unters häst? Sjunker genom fältet efter en bra resa i dödens, läskigt. |
Märklig styrning med en storfavorit som såg så fin ut. Trodde aldrig den skulle torska när Peter A lämnade klart efter provstarten.
|
idiot körning hur han kan göra så??????????????????? fattar inget
|
V86
Inlämnat: 2018-01-03, 20:26 Solvalla, Jägersro Onsdag 2018-01-03 Start: 20:30 Kostnad: 540,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Amour du Coglais (4, 5) 2: 1, 5, 10 (6, 4) 3: 2, 4, 6, 7 (5, 3) 4: 2, 4, 7, 9, 10 (3, 5) 5: 3 Darling Hornline (5, 8) 6: 2, 3, 5 (11, 12) 7: 2, 5 (10, 6) 8: 2, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 12) 1x3x4x5x1x3x2x6 = 2160 rader. 2160 x 1 x 0,25 kr = 540,00 kr. Totalt: 540,00 kr. Rättningskod: FMG WHF DNR |
Livstids avstängning på Dansken. Skam
|
Citat:
|
Citat:
|
Han var bara dåligt påläst. Trodde det var dubbla open stretch på Jägersro :rolleyes:
|
Bra jobbat att fixa årets bortkörning redan på tredje dagen. Eventuella ursäkter är efterhandskonstruktioner eller ren lögn. Hoppas han iallafall klarar av att ta på sig dumstruten efter det här.
|
Luktar fisk om den styrningen. Jeppe är inte världens vassaste men det var uppenbart att han inte ville vinna loppet.
|
Citat:
|
Detta är fan i samma nivå som doping. Stäng av jäveln, kör inte för bästa placering
|
Citat:
|
Måldomarna skall höra Jeppe. Intressant att höra vad han säger och vad domarna gör.
|
han kan bara köra skrällar ..vad ska han ljuga nu o kommentera ...
|
Atg måste ju försöka få ett snack med danskjä....
|
Citat:
|
Kör för att vinna
Hahahaha |
Jeppes häst tål inte att gå i dödens ett halvvarv. Sämsta förklaringen jag hört.
|
Vilken urusel ursäkt "Jag kör för att vinna". Knappast!
|
Varför säga 3-4 gånger. Jag kör för att vinna
|
jag sa att han ska ljuga idiot
|
Hoppas verkligen att inte måldomaren köper detta och enbart "noterar" det hela...
|
Citat:
|
Nu svamlar den andra idioten också
|
Fy faan! Dumjävel:idiot:
|
Måste bli repressalier på den där styrningen annars kan man lika bränna allt vad regelböcker är. Om man vill bygga upp någon form av förtroende bland spelarkåren (dvs öka spelet) så måste man agera.
|
11 procent på Yankee Boy på V86. 17 procent på P54. Inte bra alls.
|