![]() |
Dorinda var för bra nöjd med Lesperanza insats.
|
Julia underpresterade något fruktansvärt, det är inte lätt med trav ibland!
Nu ska Makera skaffa sig en vinnarskalle! |
Fin spik! Ser bra ut för sjuan nu även om pengarna blir små.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
VINNARE
5 Darling Hornline Toppspår, toppform och 6 ggr degen, spelas! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vinner Nancy America nu är det helt godnatt. Jag har inte med den på sex hästar.
|
Fast odds 42 gånger 1-6 rak dd hoppa så att Örjan löser det.
|
I normala fall skulle Julia vunnit med 20-30 med det där loppet. En 1.13.1 tid idag så hade dom andra fått se ryggtavlan på PU.
Sjuk eller ? Synd. Satt med välgaddat efter 3 spikar som skulle i vanliga fall suttit. |
Citat:
|
Det fortsätter nog som det börjat, så får vi jackpot nästa vecka.
|
Citat:
|
2 eller 5 vinner ju
|
Revansch för Peter. Vi har spikat Kash Brodda, men kan bara få sex rätt.
|
Citat:
|
6 rader kvar för 7 rätt men det är ju inget att hurra över.
|
Citat:
|
Märklig galopp på Darling Hornline. Hon hade nog inte släppt spets annars.
|
Citat:
Rak DD: 1-1. |
Onödigt att ställa frågor till Peter om semestern istället för att fråga om Julia.
|
Vinner Master Crowe nästa har jag åtta hästar i avd 7 för att sätta P76an i och med att reduceringskraven redan är avklarade. Har en V5a på 6 rader x 10 hos atg som sitter om både Master Crowe och Mack Dragan vinner . Hoppas på den för lär ge mer betalt . Men Master Crowe ska vinna också. Trodde den var stenklar i april med första bike i Halmstad och dessutom barfota då , men då torskade den. Men med så låg utdelning på gång är det inte så att man bryter ihop direkt om det blir torsk.
|
1,2,5,11,12 mot 1,6,8,9,10,11 för sjuan.
|
Legolas lirarna spelar 5-1 på pick 2 för stora pengar för att vara där. Nere under 5 ggr nu trots dopad pool. Hos atg står komben just nu i 7,64 trots mycket högre spelavdrag.
|
Blir det högt tempo vilket Ludde lär göra så vinner Jairo.
|
Haha, det är under all jävla kritik. Två ändringar på hårt betrodda hästar, fyfan. Tunga böter ska införas.
|
Ingen bike på Master Crowe. Det var sen info om det. Surt. Känslan är att den växeln hade behövt över 1640 m. Var det jag spikade den på.
|
Kör en till
DD1:1,12 DD2:6-,7-,8-.9 |
Testar en rak DD 1-1 x 200kr till 30 ggr kosingen.
|
DD 6-1
|
Lite hyfsade odds 4- alla olika komb
|
Vinner Shogun nu så blir jag religiös.
|
Tveksamt om kråkan hade plockat ner Augustus från dödens idag så bra som han var.
|
Galopp för Master Crowe som bara gjort det en gång tidigare i karriären. Då var det bakspår på en usel åbybana. Inte lätt med trav. Men jäklar vad bra Burmans häst var.
|
Citat:
Tack för kaffet! |
2 av Spelvärdes 3 mest överspelade har nu vunnit. De har inte haft tur med analyserna på evigheter. Det blir antijackpot för dem om Qahar Q.C. vinner, det är den tredje mest överspelade. Snacka om att man saknar Timo.
|
Citat:
Edit: Hade du 2 000 vinnare på en Söderkvistkörd häst?? |