Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Skellefteå (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31276-v4-skelleftea/)

Dahle 2018-01-16 12:19

V4 Skellefteå

Några idéer till lunch V4
Kan bli fina pengar om man är rätt ute på det.
Transcendense stor favorit efter vinsten senast, imponerade då. Men har en del g i raden och är osäker. Borups Puma vann lätt sist och bra läge denna gg. Såg lite konstigt ut innan loppet men skötte sig och vann. Spår 1 kan bli en fälla så man får leta vidare.
Kanske Ove eller Petri kan skrälla med sina. Jag tar 6st.

olle 2018-01-16 12:24

Enligt unibets odds väldigt öppet förutom just i lopp 3 där alla utom dom två ger över 10 ggr.

Men om man läser på (har tyvärr inte gjort det själv) brukar man i lunchloppen där uppe kunna plocka bort rätt många om man lägger någon timme på resp lopp i lopparkivet.

Dahle 2018-01-16 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 557368)
Enligt unibets odds väldigt öppet förutom just i lopp 3 där alla utom dom två ger över 10 ggr.

Men om man läser på (har tyvärr inte gjort det själv) brukar man i lunchloppen där uppe kunna plocka bort rätt många om man lägger någon timme på resp lopp i lopparkivet.

Det är stor risk (för min del) att någon av de 2 vinner men som sagt, 1 vet jag inte om den håller spets, kan bli tredje in och 11 osäker innan vinsten sist. Så värt och chansa när de andra är inte så mycket streckade

olle 2018-01-16 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 557370)
Det är stor risk (för min del) att någon av de 2 vinner men som sagt, 1 vet jag inte om den håller spets, kan bli tredje in och 11 osäker innan vinsten sist. Så värt och chansa när de andra är inte så mycket streckade

Är det inte ännu mer osäkert om Berghs favorit funkar på isbana? Var ju helt andra förutsättningar i Örebro nyårsafton. Var väl närmast tung bana då.

Shooter 2018-01-16 12:55

Inte oväntat att Hanna skulle vinna. Hon dominerar loppen i norr där hon ställer upp för närvarande.

Dahle 2018-01-16 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 557371)
Är det inte ännu mer osäkert om Berghs favorit funkar på isbana? Var ju helt andra förutsättningar i Örebro nyårsafton. Var väl närmast tung bana då.

Det blev en chansspik i det loppet på Cobbys Celeb. Blir säkert långnäsa på mig men vågar man inte, vinner man inte ;)
3 i första vann lätt, man kunde gått på den, men men lätt efteråt.

Gotland 2018-01-16 13:11

Wow vilket lopp av Juliblixten! Först galopp sedan sista 1000 i tredje.
Snacka om moralisk segrare. Surt att det inte räcker då jag spikat...

Hanna är het i norr så jag kör en liten skrälldubbel med 2,7,12,14 mot 10.

Gotland 2018-01-16 13:31

Attans att Trancendense lyckades hitta fötterna!

sigh 2018-01-16 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 557374)
Wow vilket lopp av Juliblixten! Först galopp sedan sista 1000 i tredje.
Snacka om moralisk segrare. Surt att det inte räcker då jag spikat...

Hanna är het i norr så jag kör en liten skrälldubbel med 2,7,12,14 mot 10.

Kändes lite som en inbromsning, kändes surt.