![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Hultman lyfter atg live sändningen till mycket hög nivå igen. Nästan lika intressant mellan loppen som under loppen när han sitter där och berättar historier.
|
Citat:
|
F-n, blir man tvungen att lägga ett spel på Lövgren...?
|
Dem som gnäller på att man förlorar ska inte hålla på med trav.
Går inte o vinna varje gång, vart kan man det? visa mig |
Nu knäpper Klas Olsson dom!
|
Citat:
|
MEEEN! Varför slänga sig i fjärde inner med så fin start på Othala?
|
Kendra Silvio. Jag får ge upp henne alltså.....
|
Då stänger vi ner för idag!
|
Nu vågar jag nästan gratulera spelarna till jackpot nästa lördag. Atg tillförde 20 mkr idag men snor högst troligt tillbaka minst 27 miljoner.
|
Skönt man hoppade V7 idag. En av dom tristare omgångarna på väldigt länge. Hockeyfylla i Växjö idag passar bättre :):)
|
Det var ju väntat att det kunde bli lite favoritbetonat idag, men förhoppningsvis så ökar det något nu.
|
Citat:
:evilgrin39: |
Citat:
|
Där rök V5 flerbongen, men det kändes som enda alternativet med få rader där idag.
|
Härligt Micael!!!
TVILLING Inlämnat: 2018-01-27, 16:56 Kalmar Lopp 9 Lördag 2018-01-27 Start: 17:50 Kostnad: 42,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 12 Utgångshästar 7 Minnestads Ecuador 2 x 21,00 kr = 42,00 kr. Totalt: 42,00 kr. Rättningskod: DKB PTS GSZ |
Rak DD: 11-4.
|
Vilket jävla sopgäng...en amatörkörd häst får överta spets från sjunde spår bakom bilen, favoriten blir närmast en stoppkloss i tredjespår på bortre lång, trots att tempot varit rätt högt första 2000, Erik Adielssons styrning kan inte ett skit från rygg ledaren....dumstrut på.
|
Sjödén spikade:
"7 Minnestads Ecuador blir loppets ledare. Från ledningen har hästen vunnit 5/5 och från andra positioner 0/5, så man kan gissa vad kusken kommer att gå in för i alla fall. Högt spelvärde till elva procent." |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Utveckla gärna på vilket sätt ATG tillför pengar. |
Citat:
|
Fan! Det häxade rejält för Staro Ivy League. Hade vunnit om den hamnat bättre till.
|
Legoholm Zon hade väl alla betaltjänsterna som omgångens mest överspelade idag :)
|
Självklart! Loppets enda sto och en s.k. överspelad vinner...
|
Svårt att lista ut att 7&11 ska hamna 7:e och 8:e utvändigt i ett 11 hästars lopp.... :-/
|
Citat:
|
Citat:
|
Erik Sting med Ulf Ohlsson mot ett gäng lallare – som att stjäla godis från småbarn.
|
Ingen V75 vinst för Petter Lundberg den här gången heller. Jens Simoni förstörde både för den och framförallt för Uhrbergs. Riktig pajasstyrning.
|
Citat:
Kalmar Lördag 2018-01-27 Start: 18:20 Kostnad: 300,00 kr AVD HÄSTAR VINNARE VIDEO 1 127 2 2 4ERIK STING 4 = 2 RÄTT VINSTBERÄKNING RÄTT KOMBINATION ODDS 2-4 36,16 Summa: 3 616,00 kr |
Underbara V75. Denna jackpotlördag gick 57 procent av insatserna tillbaka till spelarna . Kollektivet torskade långt över 40 miljoner .
|
Citat:
I min värld var det förra veckans 5-rättsvinnare som tillförde extrapengar till denna veckas 7rättsvinnare. När ATG tillför något är det nästan aldrig något positivt. Ungefär som den här kommentaren. Sry att jag slösade din tid. |
Citat:
http://www.atg.se/aktuellt/jackpot |
Hoppas ATG lossar lite deg till en ny datakonsult,så man kan höra vad dom säjer.Kan inte vara oöverstigligt att fixa detta,då felet uppstod när dom flyttade nån server eller nåt
|
Citat:
|