Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-23, 08:26   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9411
Standard

Söndag 28/1 - Bollnäs V75 P54 vinnare mm.


Här pratar vi om söndagens tävlingar.

Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-26, 17:40   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Bollnäs V75


Hanky Panky Frances har inte varit ute sedan i somras. Hade gärna spikat den annars. Chelsea Boko har Nurmos strukit, så här lutar jag starkt åt att singla Beau Mec. Narold Vox drar lite streck och det får den gärna göra. Kallblodsloppet bör man greja med tre streck: Tand Tuff, Björs Frej och Eldvin. U.Bergs Oppzi är ute igen och borde vinna snart. Om det är en spik för mig har jag inte tagit ställning till ännu. Kanske. Dani Boko står fint till i sitt lopp och värsta motbuden (Lincoln Lawyer och On Track Piraya) har sämre lägen. I sista loppet tar Lennartsson ut Young da Vici igen och det är också en häst som borde få sätta nosen först igen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 05:39   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Visste jag att man laddar med 8.Hallsta Vinnex eller om den blir släppt till spets så skulle jag spika till 7.% alla dagar i veckan.Men nu är ju inte jag som kör utan man får helt enkelt gissa sig fram i tron att det blir kört så.

Min vinnare 8.Hallsta Vinnex futtiga 7%
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 07:13   #4
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

En rolig spik kan vara 6 Canadian Rolls i Avd.6. Satt i spets från spår 6 innan första sväng i fjol på valla med Jansson och vann lätt. Den är förstarankad och DD spik på travnet.se

Senast redigerad av flaque den 2018-01-28 klockan 07:59.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 08:54   #5
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 628
Sharp$: 22675
Standard

Garmin B.J spikades sist när den var 6%-re. Denna gång blir han mycket mer spelad. Det ser ut som att det blir lite körning i början mellan några av de med innersta spåren. Detta bör passa perfekt för hästen jag tänkt spika idag. Nr.11 Milliondollarrhyme. Blåser till de på sista bortre och vinner lätt.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 10:06   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Visste jag att man laddar med 8.Hallsta Vinnex eller om den blir släppt till spets så skulle jag spika till 7.% alla dagar i veckan.Men nu är ju inte jag som kör utan man får helt enkelt gissa sig fram i tron att det blir kört så.

Min vinnare 8.Hallsta Vinnex futtiga 7%
Jag har lagt på den som fjärde streck. Någon spik tycker jag dock inte att det är. Får Björs Frej sitt lopp så tror jag den sätter nosen först.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 10:07   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
En rolig spik kan vara 6 Canadian Rolls i Avd.6. Satt i spets från spår 6 innan första sväng i fjol på valla med Jansson och vann lätt. Den är förstarankad och DD spik på travnet.se
Den åker med efter strykningen av Lincoln.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 10:15   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
En rolig spik kan vara 6 Canadian Rolls i Avd.6. Satt i spets från spår 6 innan första sväng i fjol på valla med Jansson och vann lätt. Den är förstarankad och DD spik på travnet.se
Tror på den med, fin pålle. Dock spikar TT och även ensam a-häst/utgång hos SS. Att den stannar på nuvarande 8 % är inte troligt?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 10:16   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 126
Sharp$: 56798
Standard

Jepson på plats så la några timmar igår på att försöka kartlägga jänkarvagnsinfon till P54 loppen som är V75 3-7.

I V75-3 inget hett. Den Jepson kör där går ”alltid” med amerikansk jänkarvagn och motbudet Narold Vox med svensk variant. Noterat att Nappa Scar gick med vanlig vagn senast efter tre starter i rad med amerikansk jänkarvagn. Vanlig vagn idag med enligt förhandsinfon .

I V75-4 går 1an alltid med amerikansk jänkarvagn. Tricia har gått med amerikansk bike två senaste bara. Samma idag.

Oerhört intressanta ändringar på Diamondinthesky och Tanya Gel. Diamondinthesky första amerikansk bike sedan den var ute på V75 i början av oktober. Selin har väl dock inte vunnit V75 lopp sedan Sundsvall brann. Däremot körde Erik A Tanya Gel i vanlig vagn senast . Gick riktigt bra då. Nu ska man hänga på biken . Två senaste gångerna med bike har den körts av Jenny Björk och Kajsa Frick. Med Erik finns förutsättningar för bättre jänkarvagnseffekt är känslan.

Pihlström aviserar första jänkarvagn på Lacquer And Lace. Mycket intressant. Enligt travfakta gick den i amerikansk bike ffg i starten på Bollnäs 4 dec. Och det stämmer när man kollar lopparkivet. Då kan man tycka att den borde hålla undan från spets med rätt bikeeffekt men det gjorde den inte.

I V75-5 gick Jaguar Tooma med jänkarvagn (svensk) ffg senast och det gav grym effekt. Trots press höll den undan och oddset trots första bike hela 26,40. Vet inte ännu om det åter blir bike . Stort kuskminus idag.

En annan som blev riktigt förbättrad med första Amerikansk ghostbike senast var Garmin B.J. Nu samma kombinerat med stort kuskplus.

Vet inte om Dream U.N.G är en V75 häst men ruggigt intressant att Erik A ska köra den idag kombinerat med bike. Enda gången den gått i bike var i ett lopp i somras. Då vann den med typ 50 meter från spets. Dock var det i Oviken. Kollade loppet i arkivet och en häst utvändigt galopperade in på upploppet ska tilläggas.

I V75 6 hoppas jag det kommer fram vilken vagn Canadian Rolls tävlat med i Norge samt vilken vagn det blir idag. Många experter rankar upp den i tipsen på loppet den 18 augusti som var grymt. Det var också enda gången i Sverige man satt på den jänkarvagn. Vann lätt från spets då med massor sparat som det ser ut.

Staro Kickback ska gå med vanlig vagn idag. Normalt bike. Samma med favoriten On Track Piraya. Vanlig vagn nu. Någon betaltjänst skrev att den torskat typ 15 lopp i rad när den inte gått med bike.

Här blev man annars sugen på lir på infon på en nollprocentare. Känns ruggigt intressant med Jepson på Chocolate Gold kombinerat med att det aviseras jänkarvagn . Senast den gick i jänkarvagn var i breeders crown semifinalen i fjor. Då mötte den bl a Diamanten och Makethemark. Kördes invändigt men när luckan kom på upploppet spurtade den väldigt vasst och såg fantastiskt fin ut i biken. Möter ju verkligen inte hästar av den kalibern i detta loppet.


Mest intressant i avd 7 att det både aviseras lättning i balans och första jänkarvagn på Roadscanner. Den skulle jag streckat på det. En annan given på jänkarvagnsinfon är Jack Zon. Gick med bike för första och enda gången näst senast och vann då överlägset. Nu Jepson som kör och bike för andra gången. Jepson är kanske landets bästa kusk på att få ut maximal effekt i biken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), TungPung (+3), Henkezan (+5), thelir (+5), levin1891 (+3), coolmanriver (+5), Amadeus (+5), Torstens (+10), Gotland (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 10:42   #10
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jepson är kanske landets bästa kusk på att få ut maximal effekt i biken.
Du menar förstås i baken.

Med en grisfösare?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 11:03   #11
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg

En annan given på jänkarvagnsinfon är Jack Zon. Gick med bike för första och enda gången näst senast och vann då överlägset. Nu Jepson som kör och bike
Senast var speedrycket på baksidan förödande. Den dagen var banan sådan att alla som körde maxfart drog på sig mjölksyra. Kom den för tidigt tappade de travet till slut. Tycker det är dagensbästa.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 11:07   #12
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har lagt på den som fjärde streck. Någon spik tycker jag dock inte att det är. Får Björs Frej sitt lopp så tror jag den sätter nosen först.
Nog rätt stor sannolikhet att Björs Frej städar av det här gänget, med världens bäste Ulf Ohlsson i sulkyn.

En sån som Magnus O Jonsson får nöja sig att vinna när han kör mot andra hästägare/amatörer.

Kul att J-O Persson är streckfavorit, enbart det faktum att han är favorit försämrar väl vinstchansen med 70-80%?

Stänkaren är 3 Krusse som sitter i spets på ett par steg här och körs där. Om JOP eller nån av de andra kvastarna agerar stoppkloss 500 kvar så kan det gå vägen.

1%!

Senast redigerad av Stankarn den 2018-01-28 klockan 11:08.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 11:15   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 686
Sharp$: 37590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nog rätt stor sannolikhet att Björs Frej städar av det här gänget, med världens bäste Ulf Ohlsson i sulkyn.

En sån som Magnus O Jonsson får nöja sig att vinna när han kör mot andra hästägare/amatörer.

Kul att J-O Persson är streckfavorit, enbart det faktum att han är favorit försämrar väl vinstchansen med 70-80%?

Stänkaren är 3 Krusse som sitter i spets på ett par steg här och körs där. Om JOP eller nån av de andra kvastarna agerar stoppkloss 500 kvar så kan det gå vägen.

1%!
Håller på att strukturera upp systemet och det kan till och med bli så att det blir spik på Björs Frej eller sparlopp med Joppes som nog får ta över ledningen. För närvarande har jag nog råd med Eldvin också. Men jag ska se lite värmningar vad det lider innan jag bestämmer mig.

Senast redigerad av Shooter den 2018-01-28 klockan 11:17.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 11:19   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 294
Sharp$: 1088
Standard

Köp 1 andel, 100kr endast, spelvärdes rank.

Många singelprocentare.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/44DY-2F3Q-44897
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-28, 11:26   #15
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5199
Standard

Första urryckare på 5 CHIP'N JOY? Isåfall riktigt intressant. Klantio är inget kuskminus från det här läget.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td