![]() |
Barkevious Mingo måste nästan vara ett spikförslag.
I och för sig så är Nakoda Goj farlig just nu. Vem nyper spets i det loppet? |
Citat:
|
Är lite brydd hur man ska hantera It´s Showtime Zaz i sista avdelningen.
Tror inte den är inte tillräckligt snabb att ta spets. Möjligt att den kan få rygg ledaren. Är den så speedig att den kan utnyttja Open Stretch ? |
Nurmos låter väldigt uppåt på volocity de vie i sista. Tror på rikitgt bra chans trots spåret.
Ska själv försöka fälla zenit brick imorgon och bear dancer är mitt drag i loppet. |
Citat:
|
Citat:
|
"Jag tycker att han och Zenit Brick har lika bra chans" - Nurmos om 12 Velocity De Vie i V75-7
Vääääldigt sällan han sticker ut hakan på det sättet. |
Är Bengt Adielsson inte på Expressen trav längre? Hans krönika samt intervjuer till alla V75-lopp brukade alltid ligga där tidigare? Krönikan av Bergh ser jag inte heller...
|
Citat:
Bergh har skrivit krönikor där varannan vecka ungefär på slutet. |
10/2,5ggr får man på Nancy America på b365 nu, det måste vara rejäla överodds va? Är en av de bästa och sitter som sämst tredje inner loppet igenom extra viktigt med innerspår på lång distans.
|
Citat:
Men det bestäms avsiktligt sent GIVETVIS |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
V75-6
Här sprids strecken på 1,2,3,5,6 och 8. Det är utmärkt. 3 Master Crowe är bästa hästen i fältet. Han har suttit fast eller hoppat näst senast pga ömhet i munnen. Här passar distansen och det finns två openstretchspår till vänster och sex spår till höger på upploppet. Ljuvlig spik till 25 %. Ger utrymme att gardera andra lopp. |