![]() |
Nu har studion i ATG Live varit frånkopplade pga tekniska problem i typ en halvtimme. :lol:
|
Dags för Bråtnesfaks. Det sägs att man lämnat klartecken på hästen redan i veckan. Vi får se, men förmodligen är den bara bäst.
|
Det är ju helt galet hur många som blivit snuskigt rika av Topp 7. Det bara sprutar ut miljonvinster ur "miljonspelet". Dags att införa det i alla lopp på alla banor?
|
Citat:
I detta fall kommer du få en anmälan mot dig. Jag vill pröva möjligheten till att nyttja ett forum för att använda icke korrekt information & på så sätt vilseleda personer. Inte alls säkert att jag lyckas med mitt "projekt", men för mig är det värt chansen, en "förlust" kan jag ta, men säger 70-30 till min favör. :KO::KO: Vi ses inom 6 mån. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Testar med Stoneisle Ocean på pick 2 hos legolas . Viss galopprisk men felfritt bara att hoppas att skallen är kvar efter alla mardrömslopp den fått. Ingves känns som ett ruggigt kuskplus.
Kallblodsloppet löser jag genom att satsa på Norge. 8,9,10 borde innebära 50 procents chans att överleva. 8,9,10 - 9 x 50 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag läser också så mycket jag kan. Men jag väljer och värderar källor, och framför allt försöker jag komma ihåg var jag läst vad :innocent: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men nog sjutton var det han som körde... En gång var det en tidning som följde Åke en dag. Jag räknade ut att han fick MAX 5 timmars sömn per natt. Lyckligtvis spelade jag inte i dag. Mycket pga att förföljdes av Dana Boko! Som en envis refräng - Dana Boko, Dana Boko... Vad sjutton är det för en häst? Skrev ner ett system för några dagar sedan. 3 rätt hittills.:whistling: Avd 6. Där hade jag krafsat ner 1, 2, 9, 10. |
Citat:
|
TVILLING
Inlämnat: 2018-02-24, 18:18 Solvalla Lopp 10 Lördag 2018-02-24 Start: 18:20 Kostnad: 15,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 6, 11, 12 Utgångshästar 15 Storsjarmören 3 x 5,00 kr = 15,00 kr. Totalt: 15,00 kr. Rättningskod: JMT HTV BJK |
Citat:
|
Det var ju synd. Lille Jim hade jag som första reserv på V75, så nu blir det inte ens fem rätt.
|
Citat:
752 i odds isf... |
Ha ha . Man missade att det var en norsk häst till med. Den som det fanns bäst värde på. Jisses vad svårt det är med dessa kallblodslopp . Alla som var spelsde galopperade.
|
Jag vill se Ludde vinna ett kallblodslopp nån gång. Hade varit episkt. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dock är deras material i regel väldigt läsvärt så man kanske skulle lyft fram det mer i marknadsföringen istället ? |
Spikar man Vic the luxe eller Bråtnefaks idag så har man nog drabbats av ”spelkollektivsjukan”, alternativt ”strecklisteinfektion”. Då kan man inte ha bildat sig själv en egen uppfattning, då har man gått på vad andra säger (och streckar) och simmat med som en lam, död fisk.
|
Citat:
|
Citat:
|
Elva femmor hoppar bort sig på upploppet. Typiskt Fridolin.
|
Fan vilken härlig målgalopp, skillnaden mellan 2k back och 25k pkus idag! Och Jorma torskade championsegern, helt rätt att Ohlson tar den istället
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var ju väldigt vad mycket ironi det var ikväll, är ni alla födda på 70-talet :rolleyes:
/N |
Sex sexor känns jobbigt idag då vi pratade om att ta med 10 i andra. Jag får trösta mig med att han hade åkt med som C-häst och vi hade rykt på reducering om han trots allt hade kommit med. Hur som.. 50 papp på sexorna kan man leva med!
|
Citat:
spika 9 i sista |