Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 24 feb (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31525-v75-solvalla-24-feb/)

levin1891 2018-02-24 18:02

Nu har studion i ATG Live varit frånkopplade pga tekniska problem i typ en halvtimme. :lol:

Shooter 2018-02-24 18:03

Dags för Bråtnesfaks. Det sägs att man lämnat klartecken på hästen redan i veckan. Vi får se, men förmodligen är den bara bäst.

Shizznit 2018-02-24 18:04

Det är ju helt galet hur många som blivit snuskigt rika av Topp 7. Det bara sprutar ut miljonvinster ur "miljonspelet". Dags att införa det i alla lopp på alla banor?

robfri 2018-02-24 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 561598)
Nä jag tror att jag är bäst så gör mina egna system . Dock inte gått in på V75 spelet idag. Ville bara skriva det helt orimliga i att hänga på alla betaltjänsternas spelförslag. Det är ju så orimligt om man inte är miljardär. Är väl inte ens en promille av spelarna som satsar i närheten av de summor som krävs för att hänga med på alla deras system och enligt marknadsföringen deras framgångsvåg.

För mig som jurist ser jag alltid möjligheter. För att gynna folk.

I detta fall kommer du få en anmälan mot dig. Jag vill pröva möjligheten till att nyttja ett forum för att använda icke korrekt information & på så sätt vilseleda personer.

Inte alls säkert att jag lyckas med mitt "projekt", men för mig är det värt chansen, en "förlust" kan jag ta, men säger 70-30 till min favör. :KO::KO:

Vi ses inom 6 mån.

levin1891 2018-02-24 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 561612)

I detta fall kommer du få en anmälan mot dig. Jag vill pröva möjligheten till att nyttja ett forum för att använda icke korrekt information & på så sätt vilseleda personer.

Inte alls säkert att jag lyckas med mitt "projekt", men för mig är det värt chansen, en "förlust" kan jag ta, men säger 70-30 till min favör. :KO::KO:

Vi ses inom 6 mån.

är du seriös?

Shooter 2018-02-24 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 561611)
Det är ju helt galet hur många som blivit snuskigt rika av Topp 7. Det bara sprutar ut miljonvinster ur "miljonspelet". Dags att införa det i alla lopp på alla banor?

Jag spelar inte Top 7 då det blir för mycket turspel att sätta sju hästar i rätt ordning i ett och samma lopp. De ska gå felfritt och komma loss etc.

Shizznit 2018-02-24 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561610)
Dags för Bråtnesfaks. Det sägs att man lämnat klartecken på hästen redan i veckan. Vi får se, men förmodligen är den bara bäst.

Var har du hört det? Tränaren säger att det inte går att skilja 9 och 10 åt i chanshänseende. De har lika stor chans, men nr 10 är mer upp och ner i prestationerna. Själv hoppas jag att 8 stänker till dem!

olle 2018-02-24 18:07

Testar med Stoneisle Ocean på pick 2 hos legolas . Viss galopprisk men felfritt bara att hoppas att skallen är kvar efter alla mardrömslopp den fått. Ingves känns som ett ruggigt kuskplus.

Kallblodsloppet löser jag genom att satsa på Norge. 8,9,10 borde innebära 50 procents chans att överleva.

8,9,10 - 9 x 50 kr

Shooter 2018-02-24 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 561615)
Var har du hört det? Tränaren säger att det inte går att skilja 9 och 10 åt i chanshänseende. De har lika stor chans, men nr 10 är mer upp och ner i prestationerna. Själv hoppas jag att 8 stänker till dem!

Jag har också hört och läst det, men jag tror att det var på Andelskungens pod de sa det. Jag läser och lyssnar på så mycket för att hitta info så det är svårt att komma ihåg exakt varifrån. Jag har garderat hästen på V75, men spikat på V5.

olle 2018-02-24 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av levin1891 (Inlägg 561609)
Nu har studion i ATG Live varit frånkopplade pga tekniska problem i typ en halvtimme. :lol:

Härligt.

Spiritus 2018-02-24 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 561612)

Vi ses inom 6 mån.

Haha! Det här var ett väldigt roligt inlägg. Låt höra exakt vad det är du ska anmäla Olle för.

Shizznit 2018-02-24 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561617)
Jag har också hört och läst det, men jag tror att det var på Andelskungens pod de sa det. Jag läser och lyssnar på så mycket för att hitta info så det är svårt att komma ihåg exakt varifrån. Jag har garderat hästen på V75, men spikat på V5.

Jag spelar inte heller Top 7, det var ironi. ATG marknadsför det ju som miljonchans nästan jämt, men delar aldrig ut något.

Jag läser också så mycket jag kan. Men jag väljer och värderar källor, och framför allt försöker jag komma ihåg var jag läst vad :innocent:

Shooter 2018-02-24 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 561620)
Jag spelar inte heller Top 7, det var ironi. ATG marknadsför det ju som miljonchans nästan jämt, men delar aldrig ut något.

Jag läser också så mycket jag kan. Men jag väljer och värderar källor, och framför allt försöker jag komma ihåg var jag läst vad :innocent:

Var jag läst saker är ointressant eftersom jag bildar mig en egen uppfattning och inte spelar efter andra. :KO::cheers:

olle 2018-02-24 18:15

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 561619)
Haha! Det här var ett väldigt roligt inlägg. Låt höra exakt vad det är du ska anmäla Olle för.

Otillåten reklam för SMS lån kanske ?

Shizznit 2018-02-24 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561621)
Var jag läst saker är ointressant eftersom jag bildar mig en egen uppfattning och inte spelar efter andra. :KO::cheers:

Var du läst saker är det mest intressanta av allt om du över huvud taget ska kunna bedöma informationen. Lägger du lika stor vikt vid allt så kommer du till slut bara att spela efter strecklistan i genomsnitt. Oh, wait...

777 2018-02-24 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 561605)
Är det nån normalbegåvad hästägare som tror att nån av våra större travtränare personligen sitter upp i sulkyn bakom alla sina 200 hästar i träning?

Åke Svanstedt. Hade ju över 200 hästar i träning innan han gav upp och for till "det stora landet i väster, där ingen kung finns och inga kitsliga präster":p

Men nog sjutton var det han som körde...

En gång var det en tidning som följde Åke en dag. Jag räknade ut att han fick MAX 5 timmars sömn per natt.

Lyckligtvis spelade jag inte i dag. Mycket pga att förföljdes av Dana Boko! Som en envis refräng - Dana Boko, Dana Boko... Vad sjutton är det för en häst?

Skrev ner ett system för några dagar sedan. 3 rätt hittills.:whistling:

Avd 6. Där hade jag krafsat ner 1, 2, 9, 10.

Stankarn 2018-02-24 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561621)

Men du har spikat Bråtnesfaks?

AmaerildeRimfrost 2018-02-24 18:19

TVILLING
Inlämnat: 2018-02-24, 18:18
Solvalla Lopp 10
Lördag 2018-02-24
Start: 18:20
Kostnad: 15,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
6, 11, 12
Utgångshästar
15 Storsjarmören

3 x 5,00 kr = 15,00 kr.
Totalt: 15,00 kr.
Rättningskod: JMT HTV BJK

Shooter 2018-02-24 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 561623)
Var du läst saker är det mest intressanta av allt om du över huvud taget ska kunna bedöma informationen. Lägger du lika stor vikt vid allt så kommer du till slut bara att spela efter strecklistan i genomsnitt. Oh, wait...

Definitivt inte! Det är helt ointressant om informationen kommer från Guiden, Ronden, Aftonbladet, Expressen eller annan tipstidning. Däremot så är det emellanåt intressant med de fall där infon kommer från stallen, t.ex. att Goop tyckte att hans häst i lärlingsloppet kunde vara en spik idag. Men man måste ställa den informationen mot vad man själv sett av hästarna och vad i övrigt man hittar för intressant om pållarna i loppet. Med mera, med mera ...

Shooter 2018-02-24 18:26

Det var ju synd. Lille Jim hade jag som första reserv på V75, så nu blir det inte ens fem rätt.

AmaerildeRimfrost 2018-02-24 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 561626)
TVILLING
Inlämnat: 2018-02-24, 18:18
Solvalla Lopp 10
Lördag 2018-02-24
Start: 18:20
Kostnad: 15,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
6, 11, 12
Utgångshästar
15 Storsjarmören

3 x 5,00 kr = 15,00 kr.
Totalt: 15,00 kr.
Rättningskod: JMT HTV BJK

Men lol, blev det 11 och 12 eller? ahhahaha, ja man kunde ju spelat runt om istället HAHAHHAHAHHAHAHA

752 i odds isf...

olle 2018-02-24 18:27

Ha ha . Man missade att det var en norsk häst till med. Den som det fanns bäst värde på. Jisses vad svårt det är med dessa kallblodslopp . Alla som var spelsde galopperade.

Manprinsen 2018-02-24 18:27

Jag vill se Ludde vinna ett kallblodslopp nån gång. Hade varit episkt. :D

Shizznit 2018-02-24 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561627)
Definitivt inte! Det är helt ointressant om informationen kommer från Guiden, Ronden, Aftonbladet, Expressen eller annan tipstidning. Däremot så är det emellanåt intressant med de fall där infon kommer från stallen, t.ex. att Goop tyckte att hans häst i lärlingsloppet kunde vara en spik idag. Men man måste ställa den informationen mot vad man själv sett av hästarna och vad i övrigt man hittar för intressant om pållarna i loppet. Med mera, med mera ...

Gustaf Fridolin har gett klartecken på Kontio i sista, så den är nog bara bäst.

Shooter 2018-02-24 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 561632)
Gustaf Fridolin har gett klartecken på Kontio i sista, så den är nog bara bäst.

Hälsa Gustav! Ska ni ha partimöte ikväll? :lol::lol::lol:

Shizznit 2018-02-24 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561633)

Minns inte om det var Fridolin förresten, pratar med så många och allas information är ju lika mycket värd. Men jag hoppas hans klartecken är rätt, då blir det ett litet gäng femmor i alla fall.

olle 2018-02-24 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561633)

Vi ska ha vårt i morgon. Gudrun Schyman från feministiskt initiativ skickade precis kallelsen .

Shooter 2018-02-24 18:34

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 561634)
Minns inte om det var Fridolin förresten, pratar med så många och allas information är ju lika mycket värd. Men jag hoppas hans klartecken är rätt, då blir det ett litet gäng femmor i alla fall.

Det kan ju ha varit Jonas Sjöstedt också. Jaja, ha så trevligt. :)

hoola 2018-02-24 18:35

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 561598)
Nä jag tror att jag är bäst så gör mina egna system . Dock inte gått in på V75 spelet idag. Ville bara skriva det helt orimliga i att hänga på alla betaltjänsternas spelförslag. Det är ju så orimligt om man inte är miljardär. Är väl inte ens en promille av spelarna som satsar i närheten av de summor som krävs för att hänga med på alla deras system och enligt marknadsföringen deras framgångsvåg.

Vad gäller betaltjänsterna kan det vara såsom Daniel Berglund på Travnet skriver om sitt eget tippande:"Tipsen satt i alla fall som de skulle med Västerbo Grosbois som en ”rätt vass” spik i sista avdelningen och det gav dryga 18.600 kronor i nettovinst på V86 och DD och lite påfyllning i den fiktiva spelkassan."

olle 2018-02-24 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 561637)
Vad gäller betaltjänsterna kan det vara såsom Daniel Berglund på Travnet skriver om sitt eget tippande:"Tipsen satt i alla fall som de skulle med Västerbo Grosbois som en ”rätt vass” spik i sista avdelningen och det gav dryga 18.600 kronor i nettovinst på V86 och DD och lite påfyllning i den fiktiva spelkassan."

Ja. Därför det är så lustigt att deras marknadsföring är så stenhårt fokuserad på spelförslag som suttit trots att troligen ingen ryggar dom rakt av. Ingen betaltjänst kan gå plus i längden på det sätt dom ”spelar” med massor av system 7 dagar i veckan.

Dock är deras material i regel väldigt läsvärt så man kanske skulle lyft fram det mer i marknadsföringen istället ?

Stankarn 2018-02-24 18:42

Spikar man Vic the luxe eller Bråtnefaks idag så har man nog drabbats av ”spelkollektivsjukan”, alternativt ”strecklisteinfektion”. Då kan man inte ha bildat sig själv en egen uppfattning, då har man gått på vad andra säger (och streckar) och simmat med som en lam, död fisk.

hoola 2018-02-24 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 561638)
Ja. Därför det är så lustigt att deras marknadsföring är så stenhårt fokuserad på spelförslag som suttit trots att troligen ingen ryggar dom rakt av. Ingen betaltjänst kan gå plus i längden på det sätt dom ”spelar” med massor av system 7 dagar i veckan.

Dock är deras material i regel väldigt läsvärt så man kanske skulle lyft fram det mer i marknadsföringen istället ?

Med en fiktiv kassa kan man i princip tippa t.ex. ett system på 20.000 rader VARJE vecka och skryta sen då och då att man fått in det...

Shooter 2018-02-24 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 561639)
Spikar man Vic the luxe eller Bråtnefaks idag så har man nog drabbats av ”spelkollektivsjukan”, alternativt ”strecklisteinfektion”. Då kan man inte ha bildat sig själv en egen uppfattning, då har man gått på vad andra säger (och streckar) och simmat med som en lam, död fisk.

Bättre lycka nästa gång! :lol:

Shizznit 2018-02-24 18:51

Elva femmor hoppar bort sig på upploppet. Typiskt Fridolin.

Stekel 2018-02-24 18:52

Fan vilken härlig målgalopp, skillnaden mellan 2k back och 25k pkus idag! Och Jorma torskade championsegern, helt rätt att Ohlson tar den istället

Shizznit 2018-02-24 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 561643)
Fan vilken härlig målgalopp, skillnaden mellan 2k back och 25k pkus idag! Och Jorma torskade championsegern, helt rätt att Ohlson tar den istället

Tur att femmorna inte gav så mycket, det hade varit surt för mig (bytte från Ingves till Kontio som utgång enbart för att Ingves är Ingves...). Jag rankade omgången skitbra, men det blev lite fel i utgångarna. Jag borde ha kört poäng istället!

jAnman 2018-02-24 19:16

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 561607)
Grattis Janman :D

Tackar var verkligen skoj!

Nollkollolisten 2018-02-24 19:53

Det var ju väldigt vad mycket ironi det var ikväll, är ni alla födda på 70-talet :rolleyes:
/N

oggeb 2018-02-24 21:39

Sex sexor känns jobbigt idag då vi pratade om att ta med 10 i andra. Jag får trösta mig med att han hade åkt med som C-häst och vi hade rykt på reducering om han trots allt hade kommit med. Hur som.. 50 papp på sexorna kan man leva med!

mackpeter 2018-02-25 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 561486)
För er som behärskar morsealfabetet får ni en klar spik idag.

... .__. .. _._ ._ ____. .. ... .. ... _ ._

För övriga se mitt system ovan.

spika 9 i sista