Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 24 feb (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31525-v75-solvalla-24-feb/)

Gasellen 2018-02-24 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 561514)
Precis så var det. Dom tog bort Firewire som spik på sina nya system och spikar nu istället Lennartssons serb häst i avd 2. Ska man rygga alla deras spelförslag nu är det väl fyra olika fredagssystem (två matematiska och två reducerade) och fyra nya lördagssystem som måste lämnas in för att kunna säga att man ryggat när skrytet kommer om något sitter. Vågar inte låta bli så blir väl att satsa minst 25 lax idag.

Det straffar sig ofta när man ändrar sig i sista stund... Gammalt djungelordspråk.

Skaegget 2018-02-24 16:30

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 561527)
Vic de lux? Har jag missat nåt? Hur ser det loppscenariot ut?

Bryssel favorit. Inte startat sedan november förra året. Enl Stall Goop har Windy Ammik tränat bäst av alla hästar.

Vic de Lux: 0 1 1 2 1 i formraden.

Jag vet inte? Känns det osäkert?

Skaegget 2018-02-24 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 561525)
Vic de Luxe, Hobby de Liton och Tentacles får bli spikarna på lilla Tillsammans. Sjasar bort Goop i första V75. Tre nollor och inte startat sen början på december.

Som sagt.....

Shooter 2018-02-24 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 561529)
Geisha Sund var usel. Trodde bara Bergh skulle blåsa förbi på upploppet efter den resan.

Det trodde jag med, men hon är missgynnad av skor. Kanske det, eller resan från Frankrike och att hon behöver återhämta sig lite.

olle 2018-02-24 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av Gasellen (Inlägg 561533)
Det straffar sig ofta när man ändrar sig i sista stund... Gammalt djungelordspråk.

Dom kan ju skryta ändå eftersom dom nu kan ha fokus på fredagens spelförslag där dom spikade Firewire. ”Hoppas ni ryggade vår kanonspik Firewire”

Shizznit 2018-02-24 16:35

Jag letade upp tre olika andelar på tillsammans med spik på Firewire. Solklar på förhand med den propositionen. När jag tittar på systemen nu är det ingen av dem som har den spik, ett system har t o m tagit bort den. Vad i helvete hände den sista timmen där? Jag vet att det var preliminärt, men någon har gått på en riktigt skum tolkning av info här, och jösses som den tolkningen spred sig. Tur att jag har kvar mitt eget system i alla fall...

Stankarn 2018-02-24 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av lenninen (Inlägg 561534)
Bryssel favorit. Inte startat sedan november förra året. Enl Stall Goop har Windy Ammik tränat bäst av alla hästar.

Vic de Lux: 0 1 1 2 1 i formraden.

Jag vet inte? Känns det osäkert?

Fjärdespår i volt? Hamnar var?

Nä, den tror jag inte ett smack på. Men har haft fel förut så skulle inte förvåna mig om den sitter för dig....;)

shjuve9le 2018-02-24 16:38

Nu vinner Lennartsson sen lås på 1-4

Spik hobby
Spik Antonio
Spik bråtnes
Lås på 3-9

X 50 Hej å hå

Shooter 2018-02-24 16:46

Ännu löjligare blev det nu när 10:an följer med i rygg på min spik som gör hela loppet. Får hoppas på V5:an istället. En stor eloge till Erik dock som gick ut i fjärdespår och inte nöjde sig med en dålig rygg. Sånt gillar jag!

1William 2018-02-24 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av danberg (Inlägg 561344)
Lejon är väl snabba men inte särskilt uthålliga..?:D

Broberg är ju en pajas som tror alla hans djur ska vinna från dödens.

Bra pajas ,
Hahaha

olle 2018-02-24 16:48

Härligt med en jätteskräll. Då ska det inte behöva bli jackpot idag. Broberg lät uppåt tror jag.

Shooter 2018-02-24 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 561543)
Härligt med en jätteskräll. Då ska det inte behöva bli jackpot idag. Broberg lät uppåt tror jag.

Tror du? När låter han inte uppåt?

djrill3 2018-02-24 16:50

Inte ofta man får in en 1%are på 3streck:KO:

Shooter 2018-02-24 16:52

Det är ju helt hopplöst att vinna när första spiken som normalt sett är travsäker hoppar bort sig och man har spikat bästa hästen i loppet efter, som gör ett kanonlopp, men åker dit i sista steget mot en smygkörd skithäst.

Stekel 2018-02-24 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 561546)
Det är ju helt hopplöst att vinna när första spiken som normalt sett är travsäker hoppar bort sig och man har spikat bästa hästen i loppet efter, som gör ett kanonlopp, men åker dit i sista steget mot en smygkörd skithäst.

Ja trav är trav och även travsäkra kusar hoppar emellanåt. Och att mindre bra/spelade hästar får spårsnålare lopp än de mer betrodda (och även luckor ibland) måste nog ändå vara med i varje spelares förhandsanalys. Ibland har man stolpe in och ibland är det tvärtom i det här. Men klart är att ju mer och bättre man tränar desto mer tur har man!