Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 med jättepott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31680-v86-med-jaettepott/)

Kocken14 2018-03-14 12:07

Spelläggare på sharps och detta var mina tankar går


Tidiga idéer innan alla experter skriker ut sina drag. Synpunkter och missa inte hästar är [välkommet
1- Spik Bryssel
2- 3 Ida Glitter och Rose Garden rankas först
3- 7 Punk Pale och 5 Rushlight Face, Ratar favoriten här 3 Kaiser Håleryd borde kunnat bättre sist på Hd
4- Många roliga här 6 Digital Promise, 1Bon Ego, 2 Kavata Käll tidiga skräll bud.
5- Arsenal, tänkbar spik men har en del drag här 5 Start Leonardo, 10 Caddie Joe, 11 Uappa....
6- Fonda Boko klar första häst
7- 5 Iris Palema (spikar nog...)
8 - Här ska helgarderas och Melanders två hästar fattigast, årsdebut... Syn lite inne på 10 Pharaon Face.

Synpunkter tack

Mvh Mackan

trance_error 2018-03-14 12:14

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 563223)
Har det gått bra att gå efter deras rank? Vinster in på sistone? :rolleyes:

Jo fick in 73k vinst några veckor sedan på V86.

Värt o prova till en hundralapp, speciellt när det är jackpott, lirar aldrig deras stora system rakt av.

trance_error 2018-03-14 12:38

Lite info: Alla 4 betrodda hästarna i avd 8 gör årsdebut.

mr_stylez 2018-03-14 12:40

Melanders hästar brukar ju dessutom behöva ngt lopp i kroppen.... Men hur jag än tittar hittar jag ingen som kan vinna bakom de 4 mest spelade.. Antingen de 4 lr alla känns det som som spontant..

Gotland 2018-03-14 13:30

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 563215)
Startar andel system, kommer gå efter spelvärde rankning eftersom det är super jackpott idag, 100kr kostar andelen.
Messa mig er mail så bjuder jag in.

Citat:

Ursprungligen postat av mr_stylez (Inlägg 563227)
Jag har startat nytt tillsammansbolag (se "spela andelsspel tillsammans") där jag alltid satsr på att ta hela potten :)

Går hårt på egna idéer även om man såklart tar till sig info från Spelvärde och andra tipssidor.

Ser ut som spik på nr 8 Black snapper, tar spets, bra procent och möter ingen formtoppad Yankee Boy denna gång!

Favoriter som ska fällas är framförallt Prima Italia avd 7 och Rigel Face avd 8!

Hittar flera streckvärda lågprocentare!

50 kr per andel, ju fler som är med, ju större system, ju större vinstchans! =)

Kolla gärna in preleminärt system på Tillsammans-sidan.



Vill inte vara petig men jag tycker vi använder "Spela andelsspel tillsammans" för allt raggande av andelsspelande.

Flyttar era båda inlägg dit.

Shooter 2018-03-14 13:31

Jag tror att Rigel Face bara bombar hem sista loppet i årsdebuten. Blir nog spik i en svår omgång.

linfre 2018-03-14 13:32

Fan att Ingves kör Bryssel. Vill spika och gå vidare men han är ju expert att bränna med storfavoriter. Får hoppas på kuskändring :p

Skrällvarning: Har jagat 8 Come and Dream i V86-7 länge nu. Idag är det dags! :KO:

Klanke 2018-03-14 13:44

tänk bara på att bryssel inte gjort några bra lopp på just Åby, kanske är det tillfälligheter men om Conrads adept går iväg så lär han leda loppet länge, har 2 av 2 i spets och är som sagt obesegrad. 11% är ett schyst värde! Kan bli ett tungt favoritfall i första och utgångsvärdet uppnår 200 kr? avd1.

i avd2. är Rose Garden bästa hästen tror jag, en häst som kan öppna men även gå bakifrån, intressant som andra handare.. Carame är nog snabbast men lär släppa och är vass på speed. 3% passa även Kajs uppsittning, 3 inner och lucka till slut..? Öppet bakom!


avd3.
Omgångens öppnaste men skall man gå kort månne? 1 och 10 känns som de bästa i fältet där bl.a 1an har 2 av 3 med kusken..

avd4.
Favoriten till spets och rinner undan? tvilling med nr 1 som får ryggen?

avd5.
Arsenal är bästa hästen och i felfri löpning vinner han detta...

avd6.
Ett vidöppet lopp och här kan det tokskrälla? 4 och 6 är mest intressanta, där bl.a 4an kan sitta i front om man träffar rätt i starten..

avd7.
Favoriten har varit borta pga en förkylning, Sharp dream gillas och den är min första tanke, Iris Palema om skoryck ++ 6,7,9 roliga skrällar bakom..

avd8. Rigel Face kan vara en alt spik, Stefan hävdar dock att hans hästar brukar behöva ett lopp, Bula Bula sitter i spets och är motbudet ;) Fred Cobra är en jättesmäll men har sätt grymt fin ut på slutet och vinner lopp när som helst...

Shooter 2018-03-14 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 563250)
tänk bara på att bryssel inte gjort några bra lopp på just Åby, kanske är det tillfälligheter men om Conrads adept går iväg så lär han leda loppet länge, har 2 av 2 i spets och är som sagt obesegrad. 11% är ett schyst värde! Kan bli ett tungt favoritfall i första och utgångsvärdet uppnår 200 kr? avd1.

i avd2. är Rose Garden bästa hästen tror jag, en häst som kan öppna men även gå bakifrån, intressant som andra handare.. Carame är nog snabbast men lär släppa och är vass på speed. 3% passa även Kajs uppsittning, 3 inner och lucka till slut..? Öppet bakom!


avd3.
Omgångens öppnaste men skall man gå kort månne? 1 och 10 känns som de bästa i fältet där bl.a 1an har 2 av 3 med kusken..

avd4.
Favoriten till spets och rinner undan? tvilling med nr 1 som får ryggen?

avd5.
Arsenal är bästa hästen och i felfri löpning vinner han detta...

avd6.
Ett vidöppet lopp och här kan det tokskrälla? 4 och 6 är mest intressanta, där bl.a 4an kan sitta i front om man träffar rätt i starten..

avd7.
Favoriten har varit borta pga en förkylning, Sharp dream gillas och den är min första tanke, Iris Palema om skoryck ++ 6,7,9 roliga skrällar bakom..

avd8. Rigel Face kan vara en alt spik, Stefan hävdar dock att hans hästar brukar behöva ett lopp, Bula Bula sitter i spets och är motbudet ;) Fred Cobra är en jättesmäll men har sätt grymt fin ut på slutet och vinner lopp när som helst...

Bryssel har bara startat två gånger på Åby, en av dem hoppade han och den andra blev han oplacerad på 14,8 2680 med skor. Toppchans ikväll och skulle han dessutom gå barfota runt om så vore det ännu bättre.

trance_error 2018-03-14 14:10

Troligen med första jänkarvagn för Black Snapper tydligen.

Spiritus 2018-03-14 14:27

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 563253)
Troligen med första jänkarvagn för Black Snapper tydligen.

Första gången sedan senaste starten då, eller?

trance_error 2018-03-14 14:29

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 563254)
Första gången sedan senaste starten då, eller?

Sprang den med jänkarvagn då?

Gotland 2018-03-14 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 563254)
Första gången sedan senaste starten då, eller?

Enligt travfakta så gick Black Snapper med vanlig vagn, blinkers samt BFRO vid senaste starten. Hittar ingen tidigare bike i listan iaf...

robfri 2018-03-14 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 563256)
Enligt travfakta så gick Black Snapper med vanlig vagn, blinkers samt vanlig vagn vid senaste starten. Hittar ingen tidigare bike i listan iaf...

Helt rätt, icke bike senast.

robfri 2018-03-14 14:44

En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved