![]() |
En önskedröm nu vore Symphonic Lincoln till spets, men det stannar nog vid en dröm
|
Härligt!
TRIO Inlämnat: 2018-03-25, 16:19 Åby Lopp 7 Söndag 2018-03-25 Start: 16:30 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 4 Star Costashorta 2:a: 12 Höwings Venus 3:a: 1, 2, 6, 9 4 x 10,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: MJN XTW BMT |
Kvar efter tre......
Nu vinner jag V7 på Långfredagen.....! |
Citat:
|
Den var inte lätt. Har ju inte gått något vidare barfota tidigare.
|
Ja, man ska inte tro att man är nåt....
Gick superbra efter galopp iaf.... |
Hur många ggr skall man åka dit på första reserv
Så irriterande |
Citat:
1,9,10,11 4,,6,7 5 Krävs för att räcka hela vägen. |
Vinnarlir på häst 11 i avdelning 5
|
Jag hade en bestämd känsla att Anders skulle vinna i dag:smoke:. Så tog med honom i första, tyckte att avd 4 var i svåraste laget. Men konstigt att man kan få den här känslan. Får det ibland men vill aldrig bry mig om det, kan ju inte spela efter "känsla". Eller?:smoke:
|
Citat:
Internationella vetenskapliga undersökningar har visat, att "känsla" beror på en kunskap man bär inombords. Dvs den grundar sig på fakta.:yes: |
Citat:
Lycka till! |
DD: 6-9.
|
Citat:
|
Noll feeling på DD idag utan nöjer mig med vinnarspelet som satt.
Tror att favoriten bara vinner i avd 1 men att snackisen 5 i dd2 gör bort sig så där kan man nog fylla på. Således 23712kr värde efter avd 6 vilket är bra |
Varför i hela friden laddar han så med Pokemon Ås??
|
M Lindgren skulle nog satsat mer på catchdrivers på stallets hästar.
|
Jäklar vad det strular för Peter häst idag och Goopen fick hela loppet.
|
Snacka om allt eller inget nu med 5 favoriter eller hårt spelade och en jätteskräll. Lär inte finnas annat än kaffepengar att hämta på annat än 7 rätt oavsett vem som vinner sista. Troligen jackpot igen på femmorna om någon av de 4-5 mest spelade vinner.
|
Jag är sugen på Peters häst i sista så det får bli en tvilling med den som U.
|
Skönt man hann kasta in en peng på DD allafall☺☺ Goop lika lätt som jag trodde. Gärna en lite karamell i sista då är jag mer än nöjd☺☺☺
|
Lillieborg till Goop:"Grattis"!
Goop:"Tack,detsamma!" ?????????????????????????????????? |
Jag känner att jag sticker ut hakan riktigt ordentligt nu, men Uappa di Azzurra i sista kan med rätt resa, felfritt och lite flyt kanske blanda sig i tvillingstriden.
|
Citat:
|
Lassar in vinnarlir på 10
|
Citat:
|
Jag värmer på gratängen från i går och inser att det är V75 som gäller. Inte GS75.....
|
Snygg Olle.
Du har prickat in 13 av 13 på helgens v7 spel. Nu jobbar vi in den 14:e och 36 tusen att lägga till gårdagens 20 ;) |
Citat:
|
Omg!
Hur hamnar man femte invändigt från spår 5 bakom bilen? |
Peter ville tydligen bara ge hästen ett lopp i kroppen.
|
Veijo - kan nån ge honom ett nytt jobb, please?
|
Bra kört av favoriten......................
|
Sätter sig i 4e inner med favoriten och sen fast i andraspår. Skit men man hade fått tagit många för att få med vinnaren och det hade blivit för dyrt.....
|
Och Christian Fiore väljer 5 invändigt med sin favorit.
Vaket och kul för oss spelare..... Pappskalle |
Citat:
|
Citat:
|
50kr DD in tackarrr. 5 vart bara ett skrik????
|
Liten hedge om Veijo skulle köra bort hästen. Maximalt flyt på oddsutfallet.
Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 2, 3, 5, 6, 10, 11 2:a: 2 Maremma Sock 3:a: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 |
Klen tröst men bra med skräll i sista. 1 sexa och 15 femmor gav tillbaka 1530 kr på 248 satsade. Hade dock varit roligare med 36 lax om man satt 7 an.
|