![]() |
Jag var på plats på de flest travdagar på Solvalla 80 & 90 talet.
Måste erkänna att det känns Sorgligt att se SHJ på 4 i segerprocent i år... 2 vinster på 51 starter . Siffror som gör ont att se |
Jösses. Jag spelade plats på Manne Doc i förra loppet. Stallet trodde på bra vinstchans om de skulle lyckas ta sig ut från innerspåret. Det lyckades. Men hästen är överlägset sist i mål, efter ett finfint lopp. "Bra chans" att... vad? Överleva upploppet? Hahaha.
|
7 Son of Triton får rädda den här kvällen?
Spurtade fint senast och får bli utgångshäst på tvillingspel. |
Fingertoppskänsla av Solvalla att spela champagnegaloppen när Dom Perignon är favorit.
|
Citat:
|
Tur i kärlek har man i alla fall.
Har inte satt ett jävla skit på 2.5 år nu... eller jo en DD som gav 7000 kr och småskit. Nej sorry ska inte vara bitter. |
Usch, är tokfel på det den här tävlingsdagen
|
Citat:
|
Testar dd/pick2 enligt följande:
I första spetsar Veijio i mitt badkar . Frågan är om det blir körning? I så fall ser jag en barfotadansande (äntligen) komma flygande med Ingves nu komma flygande över upploppet. Värre i andra. Finnen mest trolig vinnare . Den är grym. Kör mest mot den men kör även för mindre insats med 3,6,11. Chansar bort båda Aronssons . Stallformen verkar usel. 1,10 - 5 1,10 - 3,6,11 |
Rak DD 1-5 till 13 gånger fläsket.
|
Snyggt! Veijo låg lite lågt, men det gick jag inte på. Kan vi få lite körning i nästa också så kan Lindy's Girl speeda ner dem. Favoriten har tjänat merparten av sina pengar de senaste starterna.
|
Bra Veijo som trots Kevins överfall kunde vinna.:clap: Här skulle ju Falk On Hill vinna med den här tattarkörningen.
|
Citat:
|
Citat:
|
I gamla noteringar ser jag att Veijo pratat om 1.09 tid redan 2016. Å Walmann om Elitloppet 2015.
http://piclair.com/data/f51sg.jpg |