![]() |
Så fick OTP loppet igen!
|
Trodde det skulle bli årets sömnpiller men upploppet blev rätt skoj! I övrigt kört exakt som man kunde misstänka.
|
Asså HANS R?!
Så sjukt bra kört. Digital Ink var dålig.. Genom uuuusel! Men hur fan vann strömberg?!? Så stolt över honom och min spik hahaha.. |
Det var trist. Zenit gör hela jobbet men får ändå inte vinna.
|
Nu får det börja hända något om inte Skarplöth ska konfiskera 30-45 miljoner av spelarnas vinster idag.
|
Piraten är min favorit sen allra första början... :)
|
Varför blev det inte omstart? 4an blev ju grovt störd
|
Förväntade mig mer av Quebec... räknade in den 700 kvar, men det hände ju ingenting :no:
|
Fan TORBJÖRN!!! Torbjörn och Kaj blir jag aldrig klok på.. Missförstå mig inte, han gör inget direkt fel i detta loppet.
Det är bara att dem två gamla senila åldringarna aldrig vinner när man har dem. Dem är bara bra på att förstöra det för mina lappar när jag inte har streck för dem:cry::p |
Det har häxat en del för Goop igår och idag. Två fina chanser i Norge igår där Bryssel hoppade och blev tvåa och I Love Paris torskade mot en jätteoddsare och blev tvåa. Idag galopp för Entertainment Ås, Zenit Brick gör ett topplopp, men åker återigen dit mot en smygkörd OTP som hade allt flyt i världen och nu får han iväg Well Done La Marc, men hittar inte ut och blir dragen bakåt. Kanske dags för revansch i nästa lopp med Furious Francis.
|
Det måste ju bli ett rejält vinnarspel, nästan 7 ggr tillbaka.
All in! |
Citat:
|
detta torbjön vågade inte köra han skulle vinna lätt
|
V75 bdr:cry: farvoritter JACKPOT :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
shit pommfritt
|
Nu är det i princip klart med ny jättejackpot nästa lördag. Ser inte de två sista loppen för ojämna ut för att det ska bli jätteskrällar där?
|
Citat:
|
Tankar inför dubbeln?? Kan Lukas Zaz vinna? Den var rätt blek sist..
känns som att det ligger en skräll på lut ändå.. Speciellt i sista. Sir QC tycker jag är lite överspelad |
Citat:
Va har du för idéer inför dubbeln? Haha sluta reagera på sådant! Du är alldeles för bra och värdefull för att slösa kraft på det snacket. Spontant känns 7,9,11 rätt roliga i Andra dubbeln. Även om Handsome Brad är favorit typ |
Citat:
|
Citat:
|
Är det möjligt med Haugstad och Norman i DD tro? Spelade Gravity Falls senast den startade men spår sju över kort blev inget bra då men nu spår nio över medel känns som en bättre kombination och nu utan skor helt och hållet...
|
Citat:
Valley Brodde tror jag nästan inget på från det där läget med den kusken. Och Handsome Brad ser jag som stort överspelad. Aileron däremot kanske lite bortglömd, oddsen där ser hyfsade ut. |
Citat:
Alltså.. Handsome Brad var "usel" sist tycker jag. GAAAALET stort spelad och slirade fältet hela loppet för att sedan avsluta rykande. Jag gillar inte alls sånt. I första känner jag att Lukas Zaz är rolig, men känns som klassen snäppet sämre än favoriterna. Kan Bergh vinna? Känns ändå spelvärd och rolig. OM han nu vinner. Varför tror alla på Knifetown Winner så mycket? |
Citat:
|
Trist omgång
|
Det blir väl sex rätt och endast torsk på Zenit när det blir klart. Får hoppas på lite flyt med raka dubbeln: 10-1. Systemet var värt ett bättre öde.
1: 6 Månprinsen A.M. (9, 4) 2: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (10, 2) 3: 5 Zenit Brick (1, 3) 4: 6, 8, 11, 13 (15, 7) 5: 3, 5, 6 (12, 2) 6: 10 Sir Q.C. (6, 3) 7: 1, 2, 3, 7, 9, 10 (11, 4) DAGENS DUBBEL Avd 1: 10 Sir Q.C. 2: 1 Pampalo |
Men vafan är det som händer....?!
Helvete... Bara massa galopper. Spelade Aramis Amok. Men vafan är detta. Borde bara gått på Sir QC ändå kanske.. |
Nu är det nog risk för dubbel jackpot. I så fall konfiskerar atg lika mycket pengar som dom samlat ihop i flera månader och delar ut idag. Sjukt trist för spelarna att detta ska fortsätta . Är ju var och varannan dag det sker nu.
|
Citat:
Förmodligen är det så att Legolas ser sina höga utdelningsprocent som en slags marknadsföringskostnad. Ett sätt att flytta fram positionerna och bygga kundbas fram till monopolet faller. Och den brytpunkten når vi förmodligen tidigare än när de flesta spelare slutar spela. Det mest intressanta om man nu skall se på lång sikt så är det vad utbetalningsprocenten blir efter att monopolet fallit och Legolas vill börja tjäna pengar på sitt spel. Då anser jag jämförelsen blir mer rättvis. Nu ser jag det som en marknadsföringsploj som inte kommer vara för evigt. |
Ett jäkla V75-lopp ska väl Goopen kunna vinna tycker jag.
|
Haha körde stort idag då Jackpotten var så överhypad. Har 6 nu och alla i sista, men det lutar åt att man får hälften tillbaka av insatsen..
https://imgur.com/d0Nq3wh Kom igen Taffy! Nej men realistiskt ska väl Guinea Boko kunna skrälla till det här?! :D Overtimesåfin brukar gå bra på Romme... |
"Jämför det med legolas som varje dag ligger över 100 procent i utbetalningsprocent"
Känns väl som Ebberöds bank de där, men jag är ingen ekonom. /N |
Citat:
|
Nu ber vi om Uffe i avslutningen så får vi lite återbäring på sjuan i alla fall...
|
Blev tre femmor för mig. Åkte på spiken Zenit Brick och hade 1, 2 och 12 i fjärde avdelningen :(
|
Härligt. Handsome Brad precis vad jag behövde i sista :)
Vilken skillnad med bike , barfota och helstängt mot träningsbalansen senast. |
Goop får ta lite körlektioner, det här går ju inte. ;)
|