![]() |
Nu har jag inget flyt alls. Står över nian pga. spåret och så löser det sig perfekt för den medan mina streck inte alls var bra.
|
Har gjort ett litet system för hunkan å sitter kvar med 1-7/4 inför sista två avd. spännande
|
Citat:
|
Citat:
|
Får väl hoppas att Lajven får guldklocka som tipsorakel eftersom han ger sina sista tips idag på travnet :) då blir man rikligt belönad på 120 krs insats
|
Harry.H kan vinna trots sin höga ålder.
|
Jag tror inte 1:an vinner tror det strular tyvärr
|
Citat:
|
DD1:3.5
DD2:3 |
1an var läcker.
|
10.3 åkandes.
|
Citat:
|
Citat:
|
3 och 4 kvar för 7 rätt. Blir hyfsade pengar om någon vinner.
|
3,4,6,9,10,11,12 för 7 rätt nu
Hoppas verkligen det blir 5 rättsutdelning nu. Missar jag sista får jag 7 st sexor och 98 femmor Sitter sjuan får jag 1 sjua , 20 sexor och 145 femmor. |
Herregud, sämsta möjliga vinnare i sista :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade två hästar i sista pga roligt bud men hade inte råd tyvärr
|
Trodde man hade 7:an men icke :/
|
Nu står det 1.09,6 som segertid på Day Or Night In. De ropade ju ut 1.10,3. Saftig korrigering.
|
Synd att man missade jänkarbikesinfot på vinnaren i sista.
Hade aldrig valt bort den då på 7 streck :-( 4312kr tillbaka på 6or och 5or. Får ladda om batterierna inför nästa helgs jackpot. Den här helgen var mycket spelintensiv och det kan vara skönt med ett minibreak. Summerar helgen med ett litet plus iaf. Inga storvinster men ett par ok V4:or och dagens "vinst" ... Svårt att känna sig som en vinnare när man spricker i sista på 7 streck:lol: Men , men. Nya lopp och Nya vinster väntar!;) |
Citat:
|