Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-25, 21:24   #16
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Olympiatravet ser ju sorgligt ut spelmässigt. Bara att spika Day Or Night In.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-25, 23:39   #17
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Man får väl hoppas på fint väder och njuta av fina lopp både fredag och lördag. Sen självklart gå hem med massa pengar , hehe. Det andra är inte lätt att uppfylla men man gör ett försök.
Bästa spiken för mig blir Globalsatisfaction, lite bortglömd pga läge. Det gäller för Uffe och komma ner i banan, tredje fjärde ytter, lite körning mellan några gasglada kuskar (Takter, Veijo, Ludde och Robban), sedan bara blåsa till dem sista 5-600m.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 00:03   #18
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Jag är inne på att spika Farmer Jack iaf men måste kolla upp Holländaren först
Önskar dig lycka till och hoppas jag har fel, men tror inte Farmer Jack är redo att vinna på V75 än (om det ens händer överhuvudtaget längre fram)
Kapacitet finns, men den har varit borta länge pga skadan och den körs av F. Persson. Hur ofta vinner han på V75? Nu har inte jag kollat statistik men tror inte % är hög. Jag kommer inte ens att ta med den. Skulle det mot förmodan hända att den vinner då är det som det är. Tycker i längden går man mer plus att inte strecka vissa kuskar än att ta med och de vinner väldigt sällan.
Dessutom är hästen en av favoriterna.
Njaa jag står över den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 08:22   #19
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1248
Standard

I avdelning 4a tror jag mycket på nummer 2 Earl Variera. Tror efter fått två lopp i kroppen att det är spets och slut. Och blir det ev barfota tror jag den är stenklar.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 08:37   #20
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1248
Standard

Sedan tror jag i 2a att nr 9 Com Milton är stenklar. Tror det blir körning på många händer, och Takter sitter bra på det direkt, och sedan ca 400m kvar viker han ut och lätt vinner med en längd.. 17% hoppas det sjunker lite, eftersom många verkar gå på Farmer Jack. Men vilket fall som helst blir detta en av mina spikar.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 09:16   #21
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Spikarna blir nog Heartbreaker VS och Day or night in!
Johan låter lurigt uppåt på sin häst i sista ...
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 11:53   #22
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Spikarna blir nog Heartbreaker VS och Day or night in!
Johan låter lurigt uppåt på sin häst i sista ...
Ja luktar spets sen ska det till en jävligt bra häst som ska ta den utvändigt. Möjligtvis Goop med zenit, kan ju vinna med en åsna om han vill det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+1)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 16:12   #23
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 17:35   #24
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja luktar spets sen ska det till en jävligt bra häst som ska ta den utvändigt. Möjligtvis Goop med zenit, kan ju vinna med en åsna om han vill det.
PDA-sjuan kanske?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 20:11   #25
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Önskar dig lycka till och hoppas jag har fel, men tror inte Farmer Jack är redo att vinna på V75 än (om det ens händer överhuvudtaget längre fram)
Kapacitet finns, men den har varit borta länge pga skadan och den körs av F. Persson. Hur ofta vinner han på V75? Nu har inte jag kollat statistik men tror inte % är hög. Jag kommer inte ens att ta med den. Skulle det mot förmodan hända att den vinner då är det som det är. Tycker i längden går man mer plus att inte strecka vissa kuskar än att ta med och de vinner väldigt sällan.
Dessutom är hästen en av favoriterna.
Njaa jag står över den.
Ärligt talat så är ju detta ett skräplopp. Bästa hästen Com Milton med bakspår och hade lite större förväntningar på den senast. Som det känns du är Farmer Jack en rolig spik mest pga klent motstånd.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 20:12   #26
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Olympiatravet ser ju sorgligt ut spelmässigt. Bara att spika Day Or Night In.
Tyckte ju Day or night in såg seg ut senast och Dante gjorde det bättre loppet. Vinner aldrig detta med liknande prestation utan måste höja sig ett snäpp!

Senast redigerad av Espo den 2018-04-26 klockan 20:15.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 20:18   #27
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Tyckte ju Day or night in såg seg ut senast och Dante gjorde det bättre loppet. Vinner aldrig detta med liknande prestation utan måste höja sig ett snäpp!
Jag är upptagen på lörd eftermiddag men om jag lämnar in en tidig så spikar jag Nog Melanders. Hans hästar är ju enorma just nu och helstängt huvudlag på Cruzadon borde göra 20 meter om man går på effekten av det i fjor.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 21:07   #28
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag är upptagen på lörd eftermiddag men om jag lämnar in en tidig så spikar jag Nog Melanders. Hans hästar är ju enorma just nu och helstängt huvudlag på Cruzadon borde göra 20 meter om man går på effekten av det i fjor.
Jag är också lite sugen att gå på den. Ruggigt vass när det är ordningställt och maxat.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 21:14   #29
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Troligen barfota runt om och jänkarvagn på Caddie Lisieux. Ni får fortfarande 9.75 på Unibet. Den kommer ge max 6 ggr på Atg när det skrikits klart.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-26, 21:45   #30
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

Jag gjorde lite research på V75-omgångarna Olympiatravdagen de fyra senaste åren. Totalt 4 favoriter har vunnit - på 28 lopp! Som lägst drygt 300 tkr på sju rätt. Ska man spela för stora pengar är det nog denna dag!
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td