![]() |
Kom igen nu Ingves. Det här vinner vi:yes:
|
kolgjinishow
|
Jäklar vad bra hon är!
VINNARE Inlämnat: 2018-04-25, 20:50 Jägersro Lopp 7 Onsdag 2018-04-25 Start: 20:52 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer 1 Rose Mary 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: CXK MTT JBN |
JO ger 3.75 på unibet, måste väl ändå vara högt...
|
ÖGAT: "En skräll jag vill varna för är 1 Rose Mary som är under kraftig utveckling och har dessutom fått det allra bästa spåret. Jag blir inte det minsta förvånad om hon vinner loppet och det till i nuläget låga 9 % är det bara tacka och ta emot! "
|
Är Ludde i mål än?
|
Citat:
|
När är det galopptävlingar nästa gång? Jag är i storform på det spelet nämligen! Kommer ju bara vinna hur enkelt som helst :D
|
Ludde överträffade sig själv med bortkörningen i tredje avdelningen.:ful:
Strongt av André att hålla hela vägen!:hattenav: |
Få se om min tvilling går bättre än Mallas, med risk för att storfavoriten är bland de två främsta.
Tvilling: 2, 3, 4, 8 Utgångshästar 7 Viscount |
Jag är lite skämmig faktiskt.
Som Olle påpekade. Det fanns en 2:- avgift på kvittot innan jag fick panik och ändrade. Jag lämnade in systemet i butik redan på väg hem från jobbet. Kom hem och tänkte på annat i ett par timmar. Sen insåg jag att det startar ganska snart och "ville vara med". Klassiskt misstag att försöka försköna/förändra nåt. My bad. Nu gick det på arslet ändå i tredje.....men nu vet jag hur man inte gör iaf! |
Citat:
|
Varför tävlar inte Uffe med hästen, är ju före favoriten i starten men bara tittar o väntar på att släppa förbi och får sin egen i galopp :rant:
|
Citat:
|
Snyggt kört Ingves från start, i ledningen och på upploppet:clap:
|