![]() |
Omstart. Detta måste vara det största fiaskot någonsin i elitloppet. Och flera ekipage kört som att det inte var omstart.
|
Va faen drar dom in vingarna för är ju pinsamt detta
|
Iofs blev det väl 5-6 omstarter innan Prix d'amerique också men det här är inte bra.
|
Släpp starten och diska dem som tar en flygande start istället. Så löser man problemet.
|
Björn Goop pissar på Elitloppet med sitt nonchalanta beteende!
|
Propulsion. 10.4.
|
Så jävla dåligt...
|
Kvinna bakom ratten och knappen
|
Jag vet en fransman nu som aldrig mer kommer åka till Sverige iaf :D
|
Sista gången vi ser Bold Eagle på elitloppet då!
|
Citat:
|
Varför kan man inte hyra in en fransk tolk vid såna här tillfällen? Kostar ju ingenting jf med allt annat.
|
Citat:
Vad gjorde han? Missade. |
Citat:
Mycket nonchalant - han tog en chans och trodde att pga. strulet innan så skulle de inte våga kalla tillbaks starten! Kalkylerad risk som gick åt helvete. Förstår Nivard att han skiter i det och vänder upp - inget fel på ekipaget, han bara tar en chans. Vidare så m,åste väl för fan kuskarna veta få ord för att kunna uppfatta kommandon!!! |
Citat:
Tog en flygande! |
Jag hoppas verkligen att Bold Eagle vinner loppet utan att få det för tufft. Vore för jävligt annars när den ska ut i ett heat till.
|
Pyspunka på detta elitlopp
|
Fyfan säger jag bara... Tragiskt för i helvete
|
Elitloppet en gång om året!
|
Lycka till att få hit internationella gäster i framtiden.
|
Herregud. Bold Eagle borta. Dom lär aldrig komma till Sverige igen efter detta fiasko.
|
Storloppskusken G Antonssen
|
Inga trisslotter får man heller..skit
|
Så jävla härligt....!!
|
Citat:
|
Citat:
Fasiken - spelade Dreamoko - var säker på vinst - vilket lik, eller så var baggen riktigt bra - stark var han i alla fall! |
Jag vill ha minst tre ggr fläsket på Propulsion för att lira nu.
|
Själv hade jag fem hästar på P76 men valde bort Bold Eagle helt men inte ens med fem hästar av sju hittade jag vinnaren :D
Visserligen redan åkt i andra då jag även chansade bort Eriks häst så med lite flyt kunde man blivit rik idag :D |
Citat:
|
Jag skulle slänga in en snabb V5 med Volstead som spik när det strulade, klickade fel och blev Lionel istället så lite tur ska man ha. Men fortfarande förbannad på att dom sabbade elitloppet på det här sättet :cry:
|
Helt enig med Lutfi.
|
Bra sagt av Ludde! Nu vill jag höra Nivard...
|
Ludde my man säger det som behöver sägas! Heja Ludde! Jag håller på dig ännu!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vad har ATG med debaclet att göra? |
Citat:
|
Kvällstidningarna har redan skandalrubriker. Ingen bra reklam för Solvalla och travsporten när det kommer bli fokus på det istället för sportsliga prestationer.
|
Ringo Starr fucking Treb?
——— Kostnad: 2 000,00 kr Vadet gäller startnummer 4, 5 2 x 1 000,00 kr = 2 000,00 kr. Totalt: 2 000,00 kr. Rättningskod: HaLle BarRe |