![]() |
V64 Visby 4/6
Var håller Gotland hus?
Skulle vilja veta vilka 1% som skräller i kväll;) Är säker på att det viskas klaringar på forngotländska i köerna på Ica, Systembolaget mm Vi på sharps behöver lite inside info för att lösa kvällens V64:lol: |
Citat:
|
Citat:
6 Highspeed Call och 9 Kyrkebys Bojan |
Spikar O.M.Dustin och Highspeed Call, spets och slut på båda!
Kör 10 andelar här á 103kr https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-a9c3825ed26c |
Citat:
|
Citat:
En vinst på senaste året. Visst kanske den tar spets men ändå. Jag tror inget på den |
Citat:
Jag streckar Fajersons häst på startvolten (nr5) , favoriten, 9 på skoryck ffg och 15 som du nämnde. 4 streck |
Citat:
Men visst man kan ta många i tredje också, med äldre hästar vet man inte om de är löpsugna idag eller inte, någon annan som gillar livet just idag kan göra ett bra lopp. |
Citat:
|
Vilka rankar du först i tredje Dahle?
|
Jag brukar aldrig spika 2 st stora favoriter, men ikväll kommer jag gå på Jaguar Zon och K. Bojan. Tror båda två är överlägsna sina motståndare och vinner lätt. Får jaga skrällar i nåt annat lopp. 2 st. som jag måste ha med är Miranda I.S och Youngblood som kan få bra lopp bägge och avslutar bra. Hoppas båda höjer utdelningen för min del
|
Youngblood är en av mina skrällvarningar idag också
|
Jag tar alla i tredje utan att tänka på vilka har vaknat på rätt sida idag och vilka vill springa
Om jag måste ranka då tar jag 4.2.7.5.6 men som sagt helgardering |
Vart 2 olika lappar.
Spikar lapp 1 Avd3) 6 Highspeed Call Avd5) 9 Kyrkebys Bojan Spikar Lapp 2 Avd2) 7 Jaguar Zon Avd5) 9 Kyrkebys Bojan Avd6) 3 Lady Youline |
Herregud vad bra Bizzi Blizz var idag!
Fick tryckare i omgångar och bara stack undan ändå. |