![]() |
Jorma jämför Readly Express med Varenne!
|
Citat:
|
Spik Kras nu För 7 rätt .
|
Citat:
Heter han inte Jarmo Klantio? Måste ha läst fel, ”-in all this excitement....” |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Givetvis vann Readly. Kram, kram, kram:D
men tvåan och trean gjorde mig alldeles paff:ohmy: Diamanten verkar vara tillbaka.:) Men trean! Trendy O.K. Fantastisk! 6-årigt sto med 2,6 milj. Den där Gocciadore!!!:D |
Citat:
|
Grattis alla vinnare
|
Dragen åt helvete.
Har Varenne återuppstått? Avklädning på väääldigt hög nivå....;-) |
Citat:
grattis |
Grattis Trance_Error !
|
V75
Inlämnat: 2018-06-08, 15:01 Östersund Lördag 2018-06-09 Start: 16:20 Kostnad: 196,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Minnestads el Paso (6, 10) 2: 1, 2, 3, 8 (5, 6) 3: 7, 11 (12, 5) 4: 1, 4, 5, 11, 12, 13, 9 (9, 8) 5: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 11 (9, 12) 6: 10 Readly Express (8, 3) 7: 8 Volnik du Kras (10, 4) 1x4x2x7x7x1x1 = 392 rader. 392 x 1 x 0,50 kr = 196,00 kr. Totalt: 196,00 kr. Rättningskod: LSV GHQ KCM :clap: 10 papp iallfall |
Citat:
”- det är bara att läsa den där tegelstenstunga manualen innan du spelar...” Poängen i den här diskussionen är inte vad som eventuellt går att uppnå genom att fingra på inställningar i webbläsare eller personliga inställningar. Frågan är snarare... Varför i helvete Måste man fingra på inställningarna för att åstadkomma ett funktionellt gränssnitt, ”in the first place. Men märker att jag här fäktar mot väderkvarnar förgäves. ”-om du kryssar i rutan där, sorterar så, köper ny dator, installerar en annan webbläsare och går en 6 månaders kurs i C#-/.Net-programmering så ska du se att allt löser sig...” |
Citat:
tack basse =9 |
Citat:
|
Citat:
Här har du fel. Jag lovar, det finns inte e n enda spelare som vill att ’bana’ ska bytas från ett spel till ett annat. Men fortsätt du gärna att försvara fuckupsen på ATG, varför ändra på ett ’vinnande lag’ liksom? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Här har ATG gjort det möjligt välja. Tryck på knappen en gång och du får den inställning DU vill ha. Förstår inte vad som är negativt med det. |
Citat:
Mestadels jobbar jag naturligtvis med bana som överordnad ( och den borde vara default ), men ibland väljer jag det andra alternativet för att få översikt över vilka banor som har de spelformer som är intressanta för mig ( annars får man bläddra igenom bana för bana). |
Citat:
|
Damerna
Citat:
Rackarns att det sket sig första. Vinnaren överlägsen. Men varför i h*e sitter Jorma och kör invändigt hela vägen med 11, hästen såg ju fin ut sen.. Har det någonsin tidigare hänt att kvinnliga kuskar vunnit tre lopp av sju? Kul! |
För övrigt var det ena ruggiga prestationer i både avd 6 och 7, sällan har väl DD varit så solklar. Lite märkligt att man valde lägga de två loppen som DD?
|
Citat:
(Är det något jag lärt mig av all jämställdhetsutbildning så är det att säga "kuskar som är kvinnor" snarare än "kvinnliga kuskar". Men det handlar om vad man syftar på... shit, nu sade jag "man".) |
Citat:
Det finns tusentals med IT-människor som fortfarande tycker att varje normalanvändare minst borde lära sig handskakningsrutinerna vid en traditionell modemuppkoppling mot internet. Eller SHA. Eller blockkedjor. Eller strängteori. Alltså, hur svårt kan det vara? Det handlar väl fan inte om vad som är möjligt? Då hade vi fortfarande suttit med IBM S36or, pyjamaspapper och 9-nålars matrisskrivare. Skärp till dig för f-n! |
Citat:
|
Citat:
Tackar!! Nya tag imorgon igen !! |
Citat:
En omgång där Kenna, Jörga med flera syltryggar vann. Utdelningen blev skyhög. Har dock förträngt. |
Grattis!
Vilka fantastiska lopp igår... |