![]() |
Dragen åt helvete.
Har Varenne återuppstått? Avklädning på väääldigt hög nivå....;-) |
Citat:
grattis |
Grattis Trance_Error !
|
V75
Inlämnat: 2018-06-08, 15:01 Östersund Lördag 2018-06-09 Start: 16:20 Kostnad: 196,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Minnestads el Paso (6, 10) 2: 1, 2, 3, 8 (5, 6) 3: 7, 11 (12, 5) 4: 1, 4, 5, 11, 12, 13, 9 (9, 8) 5: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 11 (9, 12) 6: 10 Readly Express (8, 3) 7: 8 Volnik du Kras (10, 4) 1x4x2x7x7x1x1 = 392 rader. 392 x 1 x 0,50 kr = 196,00 kr. Totalt: 196,00 kr. Rättningskod: LSV GHQ KCM :clap: 10 papp iallfall |
Citat:
”- det är bara att läsa den där tegelstenstunga manualen innan du spelar...” Poängen i den här diskussionen är inte vad som eventuellt går att uppnå genom att fingra på inställningar i webbläsare eller personliga inställningar. Frågan är snarare... Varför i helvete Måste man fingra på inställningarna för att åstadkomma ett funktionellt gränssnitt, ”in the first place. Men märker att jag här fäktar mot väderkvarnar förgäves. ”-om du kryssar i rutan där, sorterar så, köper ny dator, installerar en annan webbläsare och går en 6 månaders kurs i C#-/.Net-programmering så ska du se att allt löser sig...” |
Citat:
tack basse =9 |
Citat:
|
Citat:
Här har du fel. Jag lovar, det finns inte e n enda spelare som vill att ’bana’ ska bytas från ett spel till ett annat. Men fortsätt du gärna att försvara fuckupsen på ATG, varför ändra på ett ’vinnande lag’ liksom? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Här har ATG gjort det möjligt välja. Tryck på knappen en gång och du får den inställning DU vill ha. Förstår inte vad som är negativt med det. |
Citat:
Mestadels jobbar jag naturligtvis med bana som överordnad ( och den borde vara default ), men ibland väljer jag det andra alternativet för att få översikt över vilka banor som har de spelformer som är intressanta för mig ( annars får man bläddra igenom bana för bana). |
Citat:
|
Damerna
Citat:
Rackarns att det sket sig första. Vinnaren överlägsen. Men varför i h*e sitter Jorma och kör invändigt hela vägen med 11, hästen såg ju fin ut sen.. Har det någonsin tidigare hänt att kvinnliga kuskar vunnit tre lopp av sju? Kul! |
För övrigt var det ena ruggiga prestationer i både avd 6 och 7, sällan har väl DD varit så solklar. Lite märkligt att man valde lägga de två loppen som DD?
|