Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 24 Juni "Kalmar" (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/32884-v75-24-juni-kalmar/)

Fagerdahlen 2018-06-19 14:47

V75 24 Juni "Kalmar"
 
Hej och hå!

Nya tag efter att Ove Lindqvist sabbade mångas system i lördags.

Ultra Bright känns som en riktigt bra chans - nyper den spets från Unrestricted?
Evin Boko såg grymt fin ut senast, nuvarande till 2%

Omgångens bästa spik är utan tvekan Platon Face.
Enligt mig borde Platon vara en 45-55% favorit, så det är ju bara att tacka.

Global Satisfaction möter mycket lättare motstånd nu än tidigare, lägger sig dödens och bara vinner?

Lämnar över ordet till er:hattenav:

Cyran 2018-06-19 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av Fagerdahlen (Inlägg 574261)
Hej och hå!

Nya tag efter att Ove Lindqvist sabbade mångas system i lördags.

Ultra Bright känns som en riktigt bra chans - nyper den spets från Unrestricted?
Evin Boko såg grymt fin ut senast, nuvarande till 2%

Omgångens bästa spik är utan tvekan Platon Face.
Enligt mig borde Platon vara en 45-55% favorit, så det är ju bara att tacka.

Global Satisfaction möter mycket lättare motstånd nu än tidigare, lägger sig dödens och bara vinner?

Lämnar över ordet till er:hattenav:

Hur kan Platon Face va omgångens bästa spik när han nu startar från 40m tillägg? Totalt andra förutsättningar än när han vann Harpers. Men visst jag håller med dig han är grym och kan mycket väl vinna.

Fagerdahlen 2018-06-19 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 574262)
Hur kan Platon Face va omgångens bästa spik när han nu startar från 40m tillägg? Totalt andra förutsättningar än när han vann Harpers. Men visst jag håller med dig han är grym och kan mycket väl vinna.

Absolut! Men motståndet är något lättare denna gång :whistling:

Rob 2018-06-19 21:18

Jag spikar Global i första. Är alltid najs att ta grepp på alla fegisar som kör TV-system

Nicklas 2018-06-21 10:15

Citat:

Ursprungligen postat av Rob (Inlägg 574298)
Jag spikar Global i första. Är alltid najs att ta grepp på alla fegisar som kör TV-system

hur vinner han loppet. Ledning?

Bowery 2018-06-21 15:43

Tror och hoppas springover äntligen får vinna, mycket stolpe ut där sista tiden

Bowery 2018-06-21 15:45

Sista loppet känns ju som det mest svårknäckta, hur gör folk där? Målar på eller spikar ?

Fagerdahlen 2018-06-21 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av Bowery (Inlägg 574409)
Sista loppet känns ju som det mest svårknäckta, hur gör folk där? Målar på eller spikar ?

Jag känner spontant att Uppochhoppa har bra chans här.
Preliminär spik för mig, annars får man ta stora penseln

Rob 2018-06-21 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas (Inlägg 574393)
hur vinner han loppet. Ledning?

Dödens varvet kvar o sen mosar han spaceboy som fått överta ledningen efter tuff körning. Strular för icke-vinnaren Springover som inte vunnit på medel på två år. Jag tackad för att GS slipper bära favoritskapet

Spiken64 2018-06-22 05:54

Sista loppet spikar vi en 3 % Tapiro Jet som borde va över 20% fattar ingeting.

kire1111 2018-06-22 12:14

Springover kommer väl hamna bak i kön. Vinna från dödens el få en turlucka. Spik känns väl vågat. Uppohoppa blir skrikhäst, jag trodde ögat ska gå före örat å spår 7 känns super att spika, not.. Guld luktar tokkörning därfram, långt upplopp kommer garanterat bjuda in jairo. Även goop som jag drömt kommer gunga in B. B. s på söndag med fina odds:idiot:

Klanke 2018-06-22 19:45

Roliga spiken:
Darling Mearas som har två formhöjande lopp innanför västen. I den första starten sköt hon till vasst när hon fick fritt spelutrymme på upploppet som 3a bakom Anna Mix, Senast höll hon fullt godkänt efter en speedkörning med VON. Idag är det aviserat barfota runt om vilket hon provat två gånger tidigare. Seger i Oaks på valla som 3 åring och 2a i stochampionatet dessutom sätter man på ett helstängt huvudlag och provar jänkarvagn ff gg

Dragen:
Stepping spaceboy är den troliga ledaren efter en bit och trots att han går upp en klass så är det hästen att slå i spets. avd1 Dragster är en bortglömd skräll som kan mycket i ljusa stunder.

Walk all over you har tagit sina tre senaste segrar från ledningen och jag hoppas Björn får respekten med sig när han väl kör i ledningen. Kan gå och kul till knappa 6%

Wisky Akema är en rolig outsider hästen kan öppna bra från sitt springspår på tillägg och kan mycket väl sitta i spets in i första sväng. 2%

Gento har visat kvalitéer i Sverige och vunnit både från spets och bakifrån. Trots bakspår över kort så tror jag han segerstrider igen. Thomas körde hästen till seger senast och jag tror det kan bli repris även idag. 20 procent är rätt okej ;)

Jairo spurtade mycket vasst både i försök och final i sweden cup och visade att formen är på topp. Har vunnit 2 av 3 på Kalmar och kan spurta ner alla igen om det blir fart på loppet. Pass upp!

Fritjof är snabb ut och björn kan välja taktik, spets eller rygg ledaren, får ett fint lopp och intressant till 12 procent

Bowery 2018-06-22 20:32

In toto sund 11% är en ännu roligare spik ^^

Bowery 2018-06-22 20:34

Hierro boko totalt bortglömd avd 2??! 4%.. fynd!

DavidP 2018-06-22 21:47

Alla kommer hetsa darling mearas för jänkarbike men det loppet vinner ultra bright. Från spår 5 kommer hon komma förbi mulligan sen är loppet över imo. Häll undan från double exposure och några sådana finns inte i detta loppet.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved