![]() |
Citat:
|
Citat:
|
:drunk:
Citat:
|
Citat:
|
Suck... allt jag tror på blir tvåa idag
V64:1) Voulez Vous - var bra. Kom tvåa V64:2) Mallby Galanga - var bra. Kom tvåa Dagens drag på Rättvik V4:1 Rorri Bris. Avslutade grymt igen. Kom tvåa...... |
DD 10.11 mot 2.8 mina favoritsiffror
|
Där tog det roliga slut.
Galopp för tvåan och Linderoth fick inte till nån vidare spurt med favoriten trots bra resa. |
Tur man inte spelade V6. Jisses vad usla prestationer i avd 5. Går i 19 tempo och ändå kan i stort ingen någonting. 50 tkr i förstapris känns som ett hån när hästarna i södra Sverige knappt får en matlapp av att trava många sekunder snabbare.
|
Citat:
Mm för mig med hade 8 an oxå, men det höll inte hela vägen. |
Citat:
|
Citat:
Obegripligt att man inte har den enormt mycket bättre spelformen V65 som huvudspel på vardagar. |
Citat:
|
Anna-Lena Forsberg.. Vilken stjärna. Gjorde allt hon kunde för att inte tjäna en krona. Vad rör sig i skallen på de som kör sådär?
|
Ja nu vann ju favven så de blir ju jämförbart med Vertigo då de bara skillde några %
|
Citat:
|
Kör alltid V6 på jackpotar. Skönt ändå att spiken inte satt i sista :p
|
Citat:
|
Inte bara hon
Citat:
Idag var det inte många som gjorde det. Inte i går heller. Därför känns det enormt befriande att se lopp från Frankrike. Har man en häst till start så ska man i alla fall tävla med den. Merde! |