![]() |
Tror även att Peter vinner med 8 Happy Steel i fjärde där han lät närmast lyrisk efter hästens senaste start.
|
Omsättningen stannar på 25,6 millar. ATG kan inte vara nöjd med den siffran även om det kanske är svårt att förvänta sig nåt annat när det är V75 var och varannan dag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Skit! Den varnades det för, men 12:e!!!
|
C-häst förvisso. Men lever iaf fortfarande!
|
Synd att 9 galoppera. Hade nog också kommit i sista sväng.
|
Hehe de var den som Forsgren dömde ut helt efter genomgången av värmningarna:)
|
Det var nog dumt av Goop att svara ut Ludde och behålla dödens.
|
Citat:
Men har nu 2 raka spikar att klara av så man ryker nog snart:lol: |
Citat:
|
Zahra min stora idé så fort jag såg startlistorna sen glömde jag av den totalt när kupongen fylldes i ajajajaaaaj!
4-åringarna chanslösa nu i nästa, jag går på Maze Runner! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nädu Shooter där håller jag verkligen inte med. Goop körde helt rätt men tyvärr för honom var Jepsons starkare för dagen, i alla fall när den fick den bättre resan. Åkte på V7 då spik på Goopen men som sagt kan inte skylla det minsta på styrningen. |
1-4 som tvilling känns ju nästan klar i detta loppet. Men Ludde kanske kan överraska. Tveksam om fyraåringarna kan ta hem detta...
|
Citat:
|
Vilket skit! Nu har jag åkt på två andrareserver i rad.
|
Snygg vinnare Dahle!
(dahle tipsade om Snowstorm Hanover i v64 tråden igår) |
Citat:
Räknade med att de skulle klara att elda på hela vägen så de inte hann fram från tilläggen. Nåja Snowstorm hade jag ingen tanke på så knäckande att torska sjuan nu. |
Och dumjag rankade ner den till C-häst och systemet tålde endast 1C.
Jaja, får jobba in lite fler skrällar nu då! |
Citat:
|
Det finns några som verkligen bidrar till spelet, måste jag säga. Kul!
Citat:
|
Lägger en slant V/P på Unreturned Love nu till bra odds. Bra läge nu och förutom ett par tuffa motståndare ett ganska dåligt lopp. Kan lösa sig fint!
|
Man skulle väl kunna säga samma sak om beautiful bacardi i lopp 5. Barfota och örjan.
Även milligan school blir intressant barfota ffg på 1 år. Kanske får bli en liten DD på han. |
Konstig styrning av Örjan, men det spelade ingen roll. Hästen räckte inte.
|
Härlig fajt mellan två överlägsna kusar.
|
Citat:
Skål på er:cheers: |
Bra värmning på trendy
|
Är inte Darling Mearas, trots genomklappningen senast, en hyfsad sund utgång på ett mindre tvillingspel? Normalt riktigt startsnabb och har slagit de flesta andra märrarna i loppet. Jag kommer iaf att prova, förmodligen en DD/raket mot Make the Mark och Diamanten.
Uffe har ju redan vunnit ett lopp från spets idag och om jag förstod Salmela rätt så ska kusen kunna öppna betydligt bättre än visat, att man t o m medvetet kört lugnt från start hitintills. Öppnade hyggligt i försök till kungskannan (hade jag missat). Kanske ändå är en hygglig vinstkandidat, ordentligt påställd igen, men ger väl inte 3,50 till slut? Snackas upp rejält i ’studion’.... |
Här var de preppat o klart hos Nurmos som vanligt:)
|
1I love Paris var helt överlägsen i det här loppet förra året.
Från bricka 1 borde hon få fin invändig resa och om luckan kommer senare borde hon va på plats/tvilling i alla fall. |
Funderar på att lira en liten DD. 2,6 mot 5. Litet bet
|
Alltså som Cyber Lane ser ut och bf. Jag kan inte motstå att spika på DD
|
DD: 3-5
Trist. Anna Mix måste vara sjuk. |
Lyssnar på Tv12 när dom börjar surra om I love Paris lopp förra året om de var denna dagen eller inte o jag bara surar när jag tänker på den starten då kusen gick Jänkarvagn 1a gången o de utan att man hade en aning o på sju st rök ja på 50 oddsaren
|
Härligt! :claps:
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2018-08-14, 21:10 Solvalla Tisdag 2018-08-14 Start: 21:27 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4 Darling Mearas 2: 8 Cyber Lane 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: ZDL HHN VRK När jag spelade stod oddset i 75 ggr. Nu nere i 29. |
Citat:
Jag har den mot Cyber x 100kr |
Det vore fint om Cyber Lane kan köras till spets i nästa.
|
Citat:
|