Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Solvalla 14 Aug (jubileumspokalen) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33361-v75-solvalla-14-aug-jubileumspokalen/)

Stankarn 2018-08-14 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 580198)
Är inte Darling Mearas, trots genomklappningen senast, en hyfsad sund utgång på ett mindre tvillingspel? Normalt riktigt startsnabb och har slagit de flesta andra märrarna i loppet. Jag kommer iaf att prova, förmodligen en DD/raket mot Make the Mark och Diamanten.

Uffe har ju redan vunnit ett lopp från spets idag och om jag förstod Salmela rätt så ska kusen kunna öppna betydligt bättre än visat, att man t o m medvetet kört lugnt från start hitintills. Öppnade hyggligt i försök till kungskannan (hade jag missat). Kanske ändå är en hygglig vinstkandidat, ordentligt påställd igen, men ger väl inte 3,50 till slut?

Snackas upp rejält i ’studion’....

Roligare än så här blir det väl inte? Över 30ggr på den tvillingen och nästan 4 ggr på vinnarspelet. Offrade 500V på Cybern men det var det värt (stod väl i knappt tre vändor?).

Kanske blir ett par hundra på sexorna också.

Tack för kaffet!

torgilsrud73 2018-08-14 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 580216)
Men...jag bara skyfflade in en rad på typ 30 sekunder och är förmodligen inte så långt ifrån, till slut. Får iaf (minst) tillbaka insatsen på 9 femmor? Den såg man inte komma direkt..

Avd
1: 10 Carabinieri (8, 3)
2: 1, 2, 5 (9, 12)
3: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 11 (5, 8)
4: 3, 10 (8, 6)
5: 2, 5, 6 (7, 3)
6: 2, 4 (9, 6)
7: 3, 4, 7 (8, 2)

Lycka till nu allihopa!

Det lär du nog få skulle jag tro. För du har väl till och med 6 rätt om inte jag ser helt fel. Snyggt spelat hur som helst. :thumbup:

Om_sommaren 2018-08-14 22:01

drivning snackar dom om på liven:) när drev Ohlsson? Han sitter ju bara o åker hela upploppet:)

Dahle 2018-08-14 22:01

Makethemark fick perfekt lopp och vann lätt. Undrar hur ägarna tänker ang. Diamanten?

Stekel 2018-08-14 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 580221)
drivning snackar dom om på liven:) när drev Ohlsson? Han sitter ju bara o åker hela upploppet:)

Det de sa var ju faktiskt att alla drev schysst till skillnad från italienarna i föregående lopp, så det var en hyllning och ingen kritik.

torgilsrud73 2018-08-14 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 580222)
Makethemark fick perfekt lopp och vann lätt. Undrar hur ägarna tänker ang. Diamanten?

Svårt från det läget, backar du så är du antagligen rätt rökt, så Erik hade nog inte så mycket att välja på än att ladda framåt, vilket blev lite för tufft.

Sedan skulle det heller inte förvåna mig om det blir ett veterinärbesök där någon av de kommande dagarna, tycker inte han är ren i travet i sista kurvan, ser nästan lite småhalt ut eller markerar i alla fall på något i mitt tycket, vilket tyder på att något kanske inte står helt rätt till.

tornado 2018-08-14 22:19

Citat:

Ursprungligen postat av torgilsrud73 (Inlägg 580224)
Svårt från det läget, backar du så är du antagligen rätt rökt, så Erik hade nog inte så mycket att välja på än att ladda framåt, vilket blev lite för tufft.

Sedan skulle det heller inte förvåna mig om det blir ett veterinärbesök där någon av de kommande dagarna, tycker inte han är ren i travet i sista kurvan, ser nästan lite småhalt ut eller markerar i alla fall på något i mitt tycket, vilket tyder på att något kanske inte står helt rätt till.

Bra sport ikväll
Tack Solvalla Bra Jobbat????

tornado 2018-08-14 22:20

Ska vara utropstecken sorry

Om_sommaren 2018-08-14 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 580223)
Det de sa var ju faktiskt att alla drev schysst till skillnad från italienarna i föregående lopp, så det var en hyllning och ingen kritik.

Jo det vad jag med på. Blev imponerad bara av att hästen har sån skalle. Han tar i så det knakar, Ulf är bara passagerare:)

Spiritus 2018-08-15 01:35

Citat:

Ursprungligen postat av iSO567 (Inlägg 580237)
Tja ! ja idioterna på sharps kickar Perra@Trav365

Vad skall man göra?¨

Sluta supa och börja bete dig som folk är mitt tips.