Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Eskilstuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33376-v86-eskilstuna/)

Shooter 2018-08-15 21:31

Jaha! Visa AS gör loppet men blir avslagen och chansen till sju rätt är som bortblåst.

Altoc 2018-08-15 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 580367)
Kommer infon kan ju tipstjänster , stallbacksreporter mm fokusera mindre på att jaga tränarna ang vagninfo. Då kan man lägga mer tid på annat och möjligtvis fråga dom där ändringar anmäls vad man tror om det. Det är ju väldigt rörigt idag och flera gånger i veckan hästar som görs sitt livs lopp första gången med bike. När det är oannonserat är det väldigt dålig reklam för spel på hästar.

Tror snarare det blir så att när alla ser hur många hästar som gör plattmatcher trots bike så försvinner hetsen. Då får kunskapsspelarna försöka hitta nåt annat att förklara sina förluster med.

tvablaa 2018-08-15 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 580377)
Tror snarare det blir så att när alla ser hur många hästar som gör plattmatcher trots bike så försvinner hetsen. Då får kunskapsspelarna försöka hitta nåt annat att förklara sina förluster med.

Fast poängen är ju att "alla" ska ha samma info. Jämför med aktiemarknaden.

SAO 2018-08-15 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 580366)
Ja, helt logiskt. Alla har infon innan och kan fokusera på hästarna och sporten ist för upprörda spelare efter loppet som inte fått infon om ffg jänkarvagn.

Precis så!!:claps::thumbup:

Shooter 2018-08-15 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 580290)
Jag förstår vad du menar. Förmodligen fyran, så den kan du säkert spika. :) Bara för det så borde jag ta två streck.

Det slår inte fel. :)

tvablaa 2018-08-15 21:59

Fasen vilket bra spel V86 är. Den där raden är ju långt ifrån omöjligt som det känns.

Altoc 2018-08-15 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 580378)
Fast poängen är ju att "alla" ska ha samma info. Jämför med aktiemarknaden.

Men sen kommer krav på VILKEN slags bike, VILKA slags skor osv osv. Kraven från en viss typ av spelare kommer aldrig ta slut. Diskussionen/gnället kommer alltid vara detsamma. Man klarar inte se skogen för alla träden.

1William 2018-08-15 22:00

Det är väl bättre och titta på USA dom är ju kåta på allt vad som gäller ändringar och statistik, borde ju vara varje spelares våta dröm.

Stekel 2018-08-15 22:02

Man skulle blindspelat fyra hästar per lopp enligt strecklistan idag och spikat Charrua, 4 loppor i insats och över halvmillen in på det! En enda häst KNAPPT under 10%-gränsen och ändå den här enorma utdelningen.

Nu kör jag en sista V75:a i helgen sen lägger jag ner det och går på V86 istället framöver. Det är ett överlägset spel med alla döda pengar som läggs.

tvablaa 2018-08-15 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 580384)
Man skulle blindspelat fyra hästar per lopp enligt strecklistan idag och spikat Charrua, 4 loppor i insats och över halvmillen in på det! En enda häst KNAPPT under 10%-gränsen och ändå den här enorma utdelningen.

Nu kör jag en sista V75:a i helgen sen lägger jag ner det och går på V86 istället framöver. Det är ett överlägset spel med alla döda pengar som läggs.

Precis min tanke också, fokus på V86 framöver

Stekel 2018-08-15 22:16

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 580385)
Precis min tanke också, fokus på V86 framöver

Man förstår ju varför också, det är helt logiskt. Förutom att V75 är sönderanalyserat så har folk i jämförelse oändligt mycket tid och ork att sätta sig in i omgången. Just den här V86-omgången var det väl extra extremt med tanke på att det var en extra V75-omgång igår. Endast de som verkligen har V86 som huvudspel var pålästa idag.

Får lov att frigöra tid här, en ordentlig inläsning först på måndag och/eller tisdagkväll och sen tidigt hem från jobbet på onsdagar! Mindre värdefull tid överlag att lägga på några vardagkvällar mitt i veckan än lördag 11-16 också. Godnatt på er!

olle 2018-08-15 22:54

Ha ha. Som vanligt i vinstlistan i kväll igen. De två största vinsterna till Finland. De två skickliga spelarna tog hem över miljonen vardera . Tredje största vinsten till Tyskland.

Samma spelare som tog större delen av pengarna även i måndags när det var dubbel jackpot?

olle 2018-08-15 22:59

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 580382)
Men sen kommer krav på VILKEN slags bike, VILKA slags skor osv osv. Kraven från en viss typ av spelare kommer aldrig ta slut. Diskussionen/gnället kommer alltid vara detsamma. Man klarar inte se skogen för alla träden.

Så du tycker uppenbarligen inte att det finns någon relevans i att informationen kring utrustning måste bli bättre? I så fall gissar jag att du tillhör den generation som försvarar det med att förr i tiden så fanns det minsann varken atg live eller skoinfo men fet var väldigt trevligt att spela ändå

Går du fortfarande till posten och betalar dina räkningar? V75 kan man väl inte lämna in där senast torsdag?

Altoc 2018-08-16 06:47

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 580388)
Så du tycker uppenbarligen inte att det finns någon relevans i att informationen kring utrustning måste bli bättre? I så fall gissar jag att du tillhör den generation som försvarar det med att förr i tiden så fanns det minsann varken atg live eller skoinfo men fet var väldigt trevligt att spela ändå

Går du fortfarande till posten och betalar dina räkningar? V75 kan man väl inte lämna in där senast torsdag?

Märkliga slutsatser du drar, dessutom helt felaktiga.
Det jag skriver är att de som tror att bikeinfon kommer att lösa infoproblemet har fel. Vissa spelare kan inte hantera att de förlorar. När de inte kan skylla på bikeinfon kommer de gå vidare med de detaljer jag nämnde.

sigh 2018-08-16 09:20

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 580390)
Märkliga slutsatser du drar, dessutom helt felaktiga.
Det jag skriver är att de som tror att bikeinfon kommer att lösa infoproblemet har fel. Vissa spelare kan inte hantera att de förlorar. När de inte kan skylla på bikeinfon kommer de gå vidare med de detaljer jag nämnde.

Fast det är väl ändå inte det som debatten handlar om? Det handlar ju om tillgång till information....