Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bergsåker 25 aug (multijackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33409-v75-bergsaker-25-aug-multijackpot/)

olle 2018-08-19 19:32

V75 Bergsåker 25 aug (multijackpot)
 
Då kommer omgången alla väntat på. Nu ska miljonerna som konfiskerats i flera månader. Det är ingen jättejackpot ändå. Drygt 24 mkr är ju mindre än vad som delades ut extra igår. Nu är det ju chanser kvar för atg att samla in nya miljoner under de tre extra V75or som körs onsd-fred men blir nog bara på onsdag omsättningen blir anständig. Så sammanfattningsvis ska man nog inte hetsa upp sig alltför mycket över summer burst jackpoten.

Det ser väl sådär ut spelmässigt. Kommenterar inte avd 2 och 7 då det ska oerhört mycket till för att Månprinsen ska torska SM över 2640. Barfota runt om ffg senast. Readly Express ännu mer klar i Sundsvall open trot utan Propulsion till start.

Avd 1

Första känslan spets och slut på Smokey Herman. Dock låg klass så man får hålla öronen öppna i veckan ang utrustningsändringar.

Avd 3

Mycket Robert Bergh här. Mellby Drake fick läget och vann enkelt senast , men det var sannerligen inget lopp som höll någon högre klass. Från bättte spår hade väl Handsome Brad varit ett spikalternativ om optimal utrustning. MT Joinville spår 9. Också het så klart.

Avd 4

Detta ser roligt ut. Visa As strålande i dam SM . Dear Friend imponerat i två raka men kusken ? Bula Bula Am ruggigt bra när den presterar på topp.inte gjort det på slutet. Viktigt med barfota. Millie M nu med Sandra E. Ändå kuskplus mot Brage men inte mot Uffe. Inte räknat på tilläggshästarna. Spontant för bra hästar 20 m före men man vet aldrig hur lärlingsloppen körs.

Avd 5

Walkie Talkie fick man betalt på sist första barfota. Är väl tuffare nu. O Man Flax en annan som lyft sig enormt bsrfota. Pinewood man såg väldigt fin ut i Norrlandsdebuten.torskade bara mot en kanon.

Avd 6

Detta ser kul ut. Härlig duell senast mellan Tesio och Alfas Dimitri men nu är det fler bra hästar med. Uppohoppa favorit? Coal Trader galopp sist med första bike på länge. Bike igen? Dreamboy As och Knifetown Winner fina lägen.


Sammanfattningsvis en trevlig omgång men det gäller att det kommer några rejäla smällar för utdelning om allas spikar Månprinsen och Readly Express vinner och mer troliga vinnare än dom ser man sällan på V75.

coolmanriver 2018-08-19 19:45

Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie:)

olle 2018-08-19 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 580862)
Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie:)

Dom möttes väl i Östersund den 25 juli. Då vann Månprinsen lätt över 2140m.

coolmanriver 2018-08-19 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 580863)
Dom möttes väl i Östersund den 25 juli. Då vann Månprinsen lätt över 2140m.

Ja de var just de loppet som sade mig att Pydin kommer vinna nästa gång:p

oggeb 2018-08-19 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 580862)
Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie:)

2016 vann Odin detta loppet trots en galopp. Underskatta aldrig Gunnars Melanders oförmåga att styra häst.

V75 pallar sällan två >70% med bibehållen hyfsad utdelning och med tanke på att Readly Express inte kan förlora mot dessa löss är det givet att gardera Månprinsen så länge inte både Pydin och Odin blir strukna.

kire1111 2018-08-20 07:15

Månprinsen, Express å Tesio kommer säkert förlora, ska garderas långsökt av alla så kallade experter å betaltjänster som hittat sina skitdrag emot.. Blir flerbong el avstå:popcorn:

travanalys 2018-08-22 22:48

Vill man gardera månprinsen ska nog inte hulte magnus underskattas. I sitt livs form och älskar 2640. Senast stod han tillägg på Pydin och gick bra igen, femma med galopp i sm förra året. Säger inte att han vinner, men vill man gardera tycker jag han är andrahäst tillsammans med Pydin. Och kan man få ett bra fast platsodds kan det vara värt att prova en liten slant på.

Kommer säkerligen spika laskari i första och kommer garanterat inte spricka på moni viking och alfas dimitri.

sjukstuga 2018-08-23 09:04

Alltså jag tycker månprinsen ska vara större favorit än Readly. Ser bara + för prinsen och flera - för readly. Vinner hur det än blir kört känns det som och den här gången så bör han faktiskt ha den respekten med sig att han för en gångs skull kan få glida till spets.

Readly varnar man måste kanske gå med skor, spår 8 och givetvis är det ändå en superchans att den också vinner. Men är man, som jag, inne på att någon av dessa måste garderas så kommer det för mig att falla på readly.

Shooter 2018-08-23 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 580862)
Jag har väntat på mötet mellan Månprinsen o Pydin o jag har iaf förhoppningar att det blir en match o att Pydin plockar ner månprinsen från kungatronen Yieepie:)

Det är nog för tidigt. Månprinsen var ju strålande sist och vi får se om han drar skorna igen.

Jarmop 2018-08-23 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av sjukstuga (Inlägg 581345)
Alltså jag tycker månprinsen ska vara större favorit än Readly. Ser bara + för prinsen och flera - för readly. Vinner hur det än blir kört känns det som och den här gången så bör han faktiskt ha den respekten med sig att han för en gångs skull kan få glida till spets.

Readly varnar man måste kanske gå med skor, spår 8 och givetvis är det ändå en superchans att den också vinner. Men är man, som jag, inne på att någon av dessa måste garderas så kommer det för mig att falla på readly.

Tycker Readly alltid kommer lättvindigt till spets. Skulle vilja se den göra ett stenhårt lopp i dödens och hålla undan för smygkörda, men kuskarna innanför fegar väl ur som vanligt och Readly får varva på 1.30...sen hyllar experterna obegränsat om hur bra hästen var igen.

Bowery 2018-08-23 10:52

Jag tycker det känns som ett stort kusk minus när jorma kör readly, han är ju helt under isen , kan inte vinna på v75.. nej det blir nog gardering i avd 7 på lördag

tosjodin 2018-08-23 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 581351)
Tycker Readly alltid kommer lättvindigt till spets. Skulle vilja se den göra ett stenhårt lopp i dödens och hålla undan för smygkörda, men kuskarna innanför fegar väl ur som vanligt och Readly får varva på 1.30...sen hyllar experterna obegränsat om hur bra hästen var igen.

Som i Prix d’Amerique menar du?

sjukstuga 2018-08-23 10:56

Blev ju svarad av volstead i östersund men det sa väl inte så mycket + att det var bf då. Ser gärna att Björn kör i ledningen med Dreammoko!

Espo 2018-08-23 11:22

Jorma vinner inte på V75 om han inte kör hästar som är fullständigt överlägset sitt motstånd. Readly bör vara så överlägsen att tom Kontio kan vinna, men blir nog bara utgång med tanke på kusken.

Basse 2018-08-23 22:31

Grattis ATG, ser ju ut som femmorna kommer frysa inne.

Blir storjackot till nästa vecka med om Månprinsen & Readly Express vinner.

Fina hästar men inte så roliga spelobjekt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved