Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Solvalla tisdag (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/33435-solvalla-tisdag/)

Abbee 2018-08-21 21:27

Skönt att det gick bra för Ove A Lindqvist. Det får vi ta med oss.

Var lite svårt att inte tänka på olyckan idag

[email protected]

coolmanriver 2018-08-21 21:51

Börje Holmlund (@holmas52) har ju lagt ut filmen på Twitter till dom som missade denna hemska händelse! Fattar inte att han överlevde över huvudtaget helt galet?

AmaerildeRimfrost 2018-08-21 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 581138)
Börje Holmlund (@holmas52) har ju lagt ut filmen på Twitter till dom som missade denna hemska händelse! Fattar inte att han överlevde över huvudtaget helt galet?

Usch, det ser riktigt otäckt ut. Vad hände där? Sparkar hästen bakut bara eller händer något först? För den sparkar bakut vid senare tillfälle men när allt startar, vad hände då?

coolmanriver 2018-08-21 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost (Inlägg 581139)
Usch, det ser riktigt otäckt ut. Vad hände där? Sparkar hästen bakut bara eller händer något först? För den sparkar bakut vid senare tillfälle men när allt startar, vad hände då?

Grejen var att jag brydde mig bara om Valla ikväll men så hörde jag dom säga att Ove sparkades ut ur sulkyn in på upploppet, så jag såg det precis nyss själv.
Men de såg ju ut att komma som en blixt från himlen:ohmy:

olle 2018-08-21 22:06

Igår betalade atg 20 ggr på dagens dubbel. Legolas 60 ggr
Idag betalade atg 36 ggr. Legolas 97 ggr.

Legolas ökade dopning av dagens dubbel denna vecka har fått en ruggig start.

Abbee 2018-08-21 22:59

Jag skulle ALDRIG nedlåta mig att spela på Legolas! även om jag får mera betalt där! Det handlar om vad som är bäst för Sporten och de aktiva.
Legolas skiter ju totalt i det! Tragiskt att folk väljer att spela på Legolas

[email protected]

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 581141)
Igår betalade atg 20 ggr på dagens dubbel. Legolas 60 ggr
Idag betalade atg 36 ggr. Legolas 97 ggr.

Legolas ökade dopning av dagens dubbel denna vecka har fått en ruggig start.

Lobo 2018-08-21 23:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 581107)
Det handlar absolut INTE om vad Uffes häst eventuellt tappar och/eller förlorar utan vad Haugstads styrning förlorar i fart och utrymme att köra rakt fram - inget annat!

Håller inte med alls. Tycker faktiskt det är en riktig löjlig nedflyttning på gränsen till tjänstefel. Hästen vinglar till lite när Uffe rycker bomullen. Han stör inte Haugstad, men som visserligen får flyta hästen i sidled. Detta har man sett massvis av gånger. Och Haugstad vinner inte loppet oavsett.

Abbee 2018-08-22 00:00

Skämtar du eller?

Citat:

Ursprungligen postat av Lobo (Inlägg 581149)
Håller inte med alls. Tycker faktiskt det är en riktig löjlig nedflyttning på gränsen till tjänstefel. Hästen vinglar till lite när Uffe rycker bomullen. Han stör inte Haugstad, men som visserligen får flyta hästen i sidled. Detta har man sett massvis av gånger. Och Haugstad vinner inte loppet oavsett.

viking90 2018-08-22 04:41

Citat:

Ursprungligen postat av Abbee (Inlägg 581131)
Snygga spikar på slutet :hattenav: själv hade jag stolpe ut

Ja, de var ju synd det var kört redan innan... :( Fick iaf tillbaka instatsen.

O varför spelade jag inte DD...