![]() |
Citat:
|
Nu behöver jag få in dagens dunderfavorit 6 Odd H:cheers:erakles, som är min spik.
|
Citat:
Heja heja! |
Citat:
:clap: |
Snyggt Mackpeter:claps:
Skall heja extra på 1 & 3 nu i sjätte, vinner någon av dom är det fina pengar på gång |
Heja Macken! Jobba in den här nu! :D
|
Jag kör en dubbel 1,3,9 mot 2 i sista. Dagen är faktiskt redan i hamn även om det går illa i V75 och DD. Men om........:moneybag:
|
Citat:
|
Citat:
Ögat hade bättre koll, han spikade |
Det räcker inte med att vara påläst. Man måste ha tur också. Hittills har jag haft det idag. Få se om 1,2 eller 3 kan vinna nu. Hur många gånger har man inte rykt i sista avdelningen:whistling:
|
Snyggt macken! Fina pengar idag! Grattis! :hattenav:
|
Där satt även dubbeln till 7 gånger.:clap:
|
Snyggt mackpeter
Grattis igen Ojj vad jag jobbade på Floris B men räckte inte :clap: |
Grattis Mackpeter till V4 DD+inte minst V75;)
|
grattis MackPeter:clap:
Nu fick du in lite speldeg och får nog ett par fina middagar också :D |
25 407 Kr På V75 snyggt jobbat
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Macken!!
Snyggt spelat! I morrn kväll är du gäst i podden :) |
Citat:
Är lite svårt att höra exakt hur smittsamt det verkar vara då vi aldrig talats vid... |
Grattis macken..snyggt
|
Citat:
Vad gäller "förkylningen" är det så, att jag förväntas hålla tal vid födelsedagsmiddagen i Tällberg på lördag. Och är friskare än någonsin. Men jag läser på lördagens V75 parallellt med att skriva stolpar till talet. |
Citat:
Sen har ju inte Norge någon form av utrustningsinformation heller. Vad hjälper det då att slänga ut manuellt ihoprafsad skoinfo när spelformen i Norge är V75? Det har ju dessutom i efterhand varje gång Norge arrangerat V75 visat sig att infon är totalt opålitlig. Hot mot spelsäkerheten. Teoretiskt skulle ju en norsk tränare utan att bryta mot några regler kunna säga utåt att ”vi kör barfota runt om som vanligt idag” trots att hästen gått med tunga PG skor i alla starter, sen via bulvan lira ett tungt vinnarspel och skratta hela vägen till banken om hur lätt det var att blåsa spelarna . |