![]() |
FAAAAAAAAAAAAAAN att Kontio får lucka!
Med på allt men det är ju dubbelt upp i värde på Beau Mec! FAN! Witasp är den jävla fixxa han är! Varför går han inte ut? Sjukt nöjd med pengar på V75... Jävla lallare |
Och superkusken Jorma Kontio visar hur man kör häst....:evilgrin39:
|
Kan man hoppas på en diskning? Inte troligt va.... Mesar
|
Citat:
Såg lite trångt ut eller |
Ja ja.... får väl "glädjas" åt att det skiljde två procent mellan 5 och 8 på V3 då....
V3 Inlämnat: 2018-08-24, 19:46 Bergsåker Fredag 2018-08-24 Start: 21:23 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5, 6, 7, 8 2: 7, 13, 14, 15 3: 6 Lillsessan 5x4x1 = 20 rader. 20 x 1 x 10,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: |
Citat:
|
Har hållit hårt i börsen idag men öppnar upp nu för en riktig stänkare, Overtimeosåfin till över 45 ggr pengarna....utgång på tvilling?
Lycka till nu alla som sitter med 6 rätt och alla i sista! |
Citat:
Inte samma regler för alla tyvärr |
Jag antar att man inte längre kallar Bergsåker för "skällbana" :lol:
|
Alltså, jag måste ha sett 100 långdistanslopp i sommar, utspridda över flera volter. Och aldrig sett maken på hur tilläggshästarna (med noll startsnabbhet) varit uppe i rygg efter typ 200 meter. Qahar QC, erkänt starttrög, plockar alltså 40 meter på Antonio trot på mindre än 500 meter.
Hur f-n går det här till? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Innan jag sett om loppet några ggr så tycker jag att Antonio borde gått före Ulf |
Citat:
Spelmässigt är Norrlands V75or ok de få gånger inte Nurmos eller någon annan av topptränarna skickar upp hästar. Kollat propparna redan till omgången när mastersfinalen ska köras i Östersund. Förutom det loppet högst ordinära proppar . Bara hoppas att inte Readly Express och Propulsion för sällskap av bra hästar till de andra loppen, för blir det bara norrlandshästar i de andra loppen den dagen finns hopp om spelmässigt intressant omgång. |
Citat:
|